Kävin pari vuotta sitten osallistumassa jonninverran palstalla, joka silloin oli vilkas ja nopea vaihteinen. Nyt on kovin hiljentynyt aiheiden esiin tuomisessa, ikäkö vaikuttaa jo. Taitaa monet kirjoittajat häipyneet muualle, vaiko peräti kuukahtanneet.
Mikä on hiljentänyt palstan?
11
<50
Vastaukset
- uusihuonoa
Kaikki ikäpalstat ja ehkä muutkin ovat hiljentyneet, uudistuksen myötä luulisin näin. Viestit kulkevat viiveellä tai ei ollenkaan, mikä tekee kesustelusta odottelua.
Kyllähän puutteet Aller'in datajärjestelmässä on ja jokainen havainnut. Tulee kysyneeksi tietotekniikan osaajien taitoa, ja ennenkaikkiea tilaajan kykyä valita oikea asiantuntija suorittamaan muutokset, jotka toimiessaan kitkattomasti lisäisivät portaalin sujuvuutta.
Ilmankos S 24 kyselee ehdotuksia käyttäjiltään,...miksi ei aseta työtekijää pariksi viikoksi kirjoittajien paikalle kokeilemaan toimivuutta?
Tuossa kuunnellessa aamu-uutisia kauhistuu Valtion Polisilaitoksen hajanaista tiedonsiirtoa, joka toimimattomuudessaan maksaa vuosittain 200 milj. €
Maana joka on tunnettu korkean teknologian tuottajana, on kummallista ettei käytännön osaajia löydy vastaavasti organisoimaan logostiikan osalta.- jakolasku
Tämähän oli jo susi syntyessään koko helahoito. Kärhämät ajaa myös osallistujia pois eikä aiheetkaan niin mielenkiintoisia ole. Monta syytä...
- Vastausaloitukseen
Kyky keskustella.
- toistaiseksihauskaa
Vastaus aloitukseen.
Eipä ole näyttöä omasta keskustelutaidostasikaan. Mitäpä siitä, moni on luovuttanut, joko tarpeekseen saaneena, lyötynä tai pettyneenä.
Itsetunto pitää olla kohdallaan osallistujilla, muita mahiksia ei taida olla normaalin inhimillisyyden lisäksi.
Onneksi olen jo rokotettu ja selvinnyt ehjänä edelleen. Ei silti, nykyinen osallistuminen antaa vain yksittäisten ilonhetkien mahdollisuuden, jatkosta onkin vaikea sanoa mitään. - kaik-kos
Laskitko itsesi mukaan.
- kas-kas-kas
Tuodaan omaa paremmuutta kehiin liikaa
- aeiouyäö-
Minulla ei tekniikka ole haitannut, kone pelaa aivan yhtä hyvin kuin vanhankin ohjelman aikana.
Ylläpitoa on kiittäminen uusiutuminen on elämänkin ehto ja siihen kuuluu vapaa-aikakin ja meillähän sitä vapaata on.
Olen jo aikaisemmin muistuttanut ...puhdistusohjelmasta... !
Monella varmaan kuten itselläni on ollut jo vuosia sama kone ja sinne kertyy turhaa ylimääräistä kyseinen ohjelma-ajo kannattaa.- cdefgahc
Rekisteröidy nyt ensin, niin tietäisit mistä on kyse.
- öljkohiygffdsa
cdefgahc kirjoitti:
Rekisteröidy nyt ensin, niin tietäisit mistä on kyse.
Just tällanen huomauttelu....
Missä sinun nikki kun toisilta vaadit...., en minäkään rekisteröidy ei ole pakko ;-))))
Mitäpä alkuperäiseen viestiin osaisi vastata.
Minä myös kuulun heihin, joitten mielestä "uudistus" on sotkenut koko systeemin ja opettanut laitteen valehtelemaan, että en ole kirjautunut, vaikka tekstini alla lukee ihan selkeästi Venlastiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441