Nyt on strategia palaverin paikka rakkaat "kunnian miehet" veljeskunnan jäsenet!!!
Päivitetään nyt hieman "kunnian miehet" kriteereitä, kun en enää pysy muiden "kunnian miesten" perässä, kun teillä puntit vipattaa siihen malliin, että oksat pois. :D
Ymmärrän, että nyt on kevät ja linnutkin kuksii pitkin päivää, mutta nyt tarvitaan kaikkien "kunnian miesten" henkilökohtaista mielipidettä siitä, mitkä ovat "kunnian miehen" ja "kunnollisen naisen" kriteerit, jolloin saan päivitettyä uudet päiväkäskyt kaikille "kunnian miehille" ja "sota" voi jatkua "kunniattomia" vastaan!
Strategia muutos palaverin kutsunut koolle "kunnian miesten" esikunta!
Nyt hieman ROTIA palstan KUNNIAN MIEHET! ;D
4
<50
Vastaukset
krhömmm....kyllä niitä varmaan jossain vielä on. *tuumailee*......prkl ne taitaa kaikki olla juoksemassa juoksuja ja historiaa keräilemässä.....*tuumailee yksinään, pyöreän pöydän äärellä*......krhrrhmmm.....Ilmoitan "pienestä" viivytyksestä palaverissa.......*prkl tuumailee lisää ja päättää lähteä haukkaaman ulos happea*
Krrhhmm.....ilmoitan pienestä viivytyksestä palaverissa, palaveria ei voi nyt jatkaa, ilman "kunnian miehiä"....*lenkiltä takas*....
"kunnian miesten", "periaatteen miesten", "kilttien&kunnollisten miesten".....jne...jne..palaveri, jatkuu, jos "näitä" jossain palstalla oikeasti on, muuten palaveri muuttuu, "kunnian miesten" veljeskunnan "sotilas" tuomioistuimeksi, jolloin asialistalle nousee syytökset palstan "kunnian miehiä" kohtaan.
Syytelistalla tällä hetkellä ainakin: Manipulointi, alistaminen, virheellisen sanoman levittäminen, kaksinaismoralismi, häpäisevä kielenkäyttö vrt. oma käytös..........(lista jatkuu, uhrit voivat ilmoittaa muista rikoksista, joihin syytetyt ovat osallistuneet).....
Minimi tuomio: Veljeskunnan "lupa ampua kovilla" luvan poistaminen, yhteisön yhteinen häpäisy tuomittuja kohtaan, ikuinen porttikielto veljeskuntaan.- Mies32veee
Niin lapsellista taas. Oikeesti!
Tule mun alaisuuteen ja sota on jo syttyny.
Itse rannikkojalkaväen kessuna en taida nähdä teistä yhtäkään sodan puhjetessa. Tissiposket fo life.
Tämäkin sivusto lakkaisi kunhan vihollinen hyökkäisi. Yksi hyvä syy sodalle.
Kun rintamalla juoksuhaudalla sanot: en ole saanut pillua(naista) ikinä. Niin silloin me saaneet pidetään huolta että tulet sitä vielä saamaan. Koska niin tehdään veljelle.
Mutta joo"Niin lapsellista taas. Oikeesti!"
Lapselliseen ja moukkamaiseen käytökseen on joskus pakko käyttää huumoria ja lapsellisuutta palautteena, kun ei viitsi tuollaista lapsellista käytöstä liian vakavastikaan ottaa.
"Tule mun alaisuuteen ja sota on jo syttyny" "Itse rannikkojalkaväen kessuna"
Ihan oikeanlaista käytöstä aliupseerilta, moni näistä halusi ruk:iin, mutta kehareilla psyykkiset ominaisuudet eivät siihen valitettavasti riittäneet.
Valitettavasti en voisi olla sodan aikana alaisesi, tiedät varmaan syyn mainitsemattakin?
"Kun rintamalla juoksuhaudalla sanot: en ole saanut pillua(naista) ikinä."
Taas metsään, mutta tämäkin sanoma meni nyt väärään osoitteeseen, niin kuin kaikki muutkin asiat viestissäsi. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286