Piirittäää koko ajan mutta en ole varma onko vain "sen" tarpeessa??? Vai haluaako muutakin?? Itselle olisi tärkeää päästä nopeasti kihloihin / naimisiin. Pitkään sinkkuna joten ahdistaa... Miten saan miehen ymmärtämään tämänn???
Mitä tämä mies haluaa?
7
70
Vastaukset
- ätmii
Minä lähtisin karkuun, jos on noin kiire kihloihin naimisiin. Ookko tiinenä jännämiehelle ja etsit nopeaan aisuria?
- kakkossmiess
Ei mies voi tulla raskaaksi.
- naama.taulu
Vaikuttaa siltä et sinä oot tosi epätoivoinen.
- VähänKärsivällisyyttä
Ei kukaan mies halua heti kuulla, että nainen haluaa nopeasti kihloihin ja naimisiin. Naimisiin ei mennä kenen tahansa piirittäjän kanssa, vaan sitten kun ollaan kunnolla tutustuttu ja molemmat sitä haluavat.
Miksi se nopeasti naimisiin on niin tärkeää? Etkö haluakaan löytää sitä oikeaa miestä, vaan kenet tahansa miehen jotta ei tarvitse olla sinkku.
Jos nainen alkaisi välittömästi puhumaan avioliitosta, niin juoksisin kovaa, vaikka olisikin mukava nainen. - yaaaayy
menisitkö mun kanssa naimisiin?
Ehdit olla loppuelämäsi naimisissa, kun valitset huolella sen ihmisen johon sitoudut. Tai sitten voit sitoutua ensimmäiseen vastaantulijaan ja huomata parin vuoden kuluttua olevasi jälleen sinkku.
Ohhoh.....mites se helkakin on nyt kokoajan minun kanssa samaa mieltä ja jopa niin ettei edes ala yhtään ketuttamaan, kun ei pilkka kirveellä sohi enää vanhaan malliin. 8-0
Taidan kohta ihastua sun uuteen palsta persoonaan. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236