jos kiinnostava mies tulee iskemään, entäs sitten ei-kiinnostava mies? Onko olemassa myös jotain "ehkä" miehiä? Vessaan meno on varmaan yksi keino torjua mies, mitäs muita? Itse en vain osaa oikein yhtään lukea naisia, niin monesti vain poistun itse paikalta lopulta ja sitten en tiedä, että kiinnostiko naista vai ei.
Naiset miten reagoitte baarissa
27
<50
Vastaukset
Jos kiinnostava mies tulee iskemään, niin sitten tietysti jutellaan ja lasketaan leikkiä ja flirttaillaan. Ehkä-miehiäkin on, eli sellaisia joihin kiinnittää huomion mutta kiinnostusta ei tiedä ennen kuin on vähän aikaa jutellut. Jos kiinnostus herää juttelun myötä niin silloin toimitaan kuten edellä. Jos ei niin sitten todetaan, että oli kiva jutella ja toivotetaan mukavaa iltaa.
Jos mies on ei-kiinnostava niin hän joko tulee täysin puskista (häntä ei ole edes huomannut) tai hänet on huomannut mutta hänelle on yrittänyt jo elekielellä ilmaista, että ei kannata lähestyä. Jos hän ei ole liikaa kännissä tai muuten käyttäydy törkeästi, niin silloin vaihdetaan pari sanaa ja toivotetaan ne mukavat illanjatkot.- ffdfdfdffd
Eli siis lyhyesti sanottuna lähdet pois paikalta pikaisen juttelun jälkeen, jos mies ei ole mieleinen? Mitä puhut miehelle, jos olet kiinnostunut hänestä(joitain tiettyjä kysymyksiä yms.)? Nauratko enemmän miehen jutuille tällöin? Miten ilmaiset elekielellä, että mies ei kiinnosta?
ffdfdfdffd kirjoitti:
Eli siis lyhyesti sanottuna lähdet pois paikalta pikaisen juttelun jälkeen, jos mies ei ole mieleinen? Mitä puhut miehelle, jos olet kiinnostunut hänestä(joitain tiettyjä kysymyksiä yms.)? Nauratko enemmän miehen jutuille tällöin? Miten ilmaiset elekielellä, että mies ei kiinnosta?
Voi kun ei sitä pysty purkamaan vuokaavioksi. Jokainen tilanne on erilainen.
- jokin.muu.paikka
Inhottavaa että tullaan iskemään baarissa, ei kiva juttu.
Baarissa en yksinkertaisesti tajua iskuyrityksiä. Tämä johtuu siitä, että käyn siellä sekaryhmässä kavereitten kanssa pitämässä hauskaa ja pidän kaikkia yhteydenottoja minuun normiystävällisyytenä johon vastaan ainakin small talkilla. Siinä vaiheessa kun kaverit ovat selventäneet minulle, että kyseessä oli iskuyritys on jo yleensä liian myöhäistä alkaa joko keimailemaan tai nyrpeilemään :D
- ätmel
MGTOW kirjoitti:
Voi sua...... :D
Luulin MGTOW:n tarkoittaneen omien polkujen kulkemista, mutta sinähän heilutat iloisesti häntääsi kuin mikäkin narussa vedettävä puudeli.
ätmel kirjoitti:
Luulin MGTOW:n tarkoittaneen omien polkujen kulkemista, mutta sinähän heilutat iloisesti häntääsi kuin mikäkin narussa vedettävä puudeli.
Sulla on heren nyt mennyt nenään, miksi laitoit sen sinne?
"Luulin MGTOW:n tarkoittaneen omien polkujen kulkemista, mutta sinähän heilutat iloisesti häntääsi kuin mikäkin narussa vedettävä puudeli."
Kerro lisää?
Kommenttini koski "sisareni" naiviutta ja sinisilmäisyyttä, eli sitä että hänellä on vielä paljon opittavaa, lyhensi sitä hieman, eli jäljelle jäi "voi sua".....
Omia polkuja kuljenkin, en sinun, enkä kenenkään muun, tiedän että se voi aiheuttaa, joissakin ihmisissä reaktion, joka aiheutta näille ihmeellisen "herne nenässä" efektin, herne ei ole minun nenässäni, joten ongelma jossain muualla, mieti hetki, voit keksiä vastauksen itsekin, pyydä apua jos et keksi.....- ätmel
MGTOW kirjoitti:
Sulla on heren nyt mennyt nenään, miksi laitoit sen sinne?
"Luulin MGTOW:n tarkoittaneen omien polkujen kulkemista, mutta sinähän heilutat iloisesti häntääsi kuin mikäkin narussa vedettävä puudeli."
Kerro lisää?
Kommenttini koski "sisareni" naiviutta ja sinisilmäisyyttä, eli sitä että hänellä on vielä paljon opittavaa, lyhensi sitä hieman, eli jäljelle jäi "voi sua".....
Omia polkuja kuljenkin, en sinun, enkä kenenkään muun, tiedän että se voi aiheuttaa, joissakin ihmisissä reaktion, joka aiheutta näille ihmeellisen "herne nenässä" efektin, herne ei ole minun nenässäni, joten ongelma jossain muualla, mieti hetki, voit keksiä vastauksen itsekin, pyydä apua jos et keksi.....Seli seli. Seuraat tuota nimimerkki WGTOW:ia ketjusta toiseen ja haukahtelet iloisesti emännällesi.
ätmel kirjoitti:
Seli seli. Seuraat tuota nimimerkki WGTOW:ia ketjusta toiseen ja haukahtelet iloisesti emännällesi.
Voi sua........(sori, että käytän samaa fraasia toisessa tarkoituksessa)
Siitäkö se "herne nenässä" efekti tällä kertaa johtui. :D
En ole varma kuinka monta kertaa olen tänään kommentoinut....luultavasti 3, kerro sinä jos olet seurannut tarkemmin?
En ollut vähään aikaan tuota nimimerkkiä nähnyt ja omaan tyyliini kuuluu kommentoida spontaanisti niihin viesteihin, mitkä herättävät tunteita, ajatuksia tms.
Paljon on minulla myös ihan "0" informaation kirjoituksia, välillä on huumori päivä, jolloin kaikki menee vitsiksi jne.
Joihinkin "tuttujen" kirjoittajien kommentteihin tulee heitettyä jotain viestiä useammin, kuin muiden, kun ovat jo tulleet tutuiksi ja hieman tietää heidän ajatuksistaan/persoonasta/luonteesta.
Kysymys kuuluukin, onko se sinulta pois, en ahdistele ketään, en alista, en manipuloi ja jos huomaan, että joku "palstatuttu" ei tykkää, että lähestyn, niin jätän kyllä ihan automaattisesti rauhaan, sen kyllä huomaa kun näin käy.....
Joten kerro lisää?
Aion edelleen kulkea omaa polkua, omalla tyylillä ja tavalla.....ätmel kirjoitti:
Saman olen huomannut. Todellisella MGTOW-miehellä ei ole ruskea kieli. Taitaa käydä näin: feikki-MGTOW = valkoritari -------> aisuri
super-atm kirjoitti:
Saman olen huomannut. Todellisella MGTOW-miehellä ei ole ruskea kieli. Taitaa käydä näin: feikki-MGTOW = valkoritari -------> aisuri
Sinäkö luulet minun polustani määräävän?
MGTOW, luuletko tosiaan, että alan noudattamaan, joidenkin hihhuleiden oppia, juuri niin kuin se jossain ääri-ideologiassa mainitaan, jos sinä niin toimit, niin toimi, minä valitsen aidosti oman polkuni.
Kannattaisi, ehkä sinunkin katsoa peiliin, vaadit kaikenlaista ja itse et käyttäydy vaatimuksiesi mukaan....
Mitä nyt katsonut touhujasi, niin paljon on korjattavaa ennen kuin olet parisuhde kelpoinen naiselle, joka ei halua miestä jonka mottona on, "älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon"......
Vaikka väitätkin, ettei ajatusmaailmasi heijastu suhteeseen, niin se on pelkkää paska puhetta, kyllä se vaan tulee heijastumaan.....
Arvostan ihmisiä, jotka sen ansaitsevat, sillä ei ole väliä onko se mies tai nainen, se ei ole "ruskea kielisyyttä", annan kehuja ja risuja ihan aidosti näillä perustein.MGTOW kirjoitti:
Sinäkö luulet minun polustani määräävän?
MGTOW, luuletko tosiaan, että alan noudattamaan, joidenkin hihhuleiden oppia, juuri niin kuin se jossain ääri-ideologiassa mainitaan, jos sinä niin toimit, niin toimi, minä valitsen aidosti oman polkuni.
Kannattaisi, ehkä sinunkin katsoa peiliin, vaadit kaikenlaista ja itse et käyttäydy vaatimuksiesi mukaan....
Mitä nyt katsonut touhujasi, niin paljon on korjattavaa ennen kuin olet parisuhde kelpoinen naiselle, joka ei halua miestä jonka mottona on, "älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon"......
Vaikka väitätkin, ettei ajatusmaailmasi heijastu suhteeseen, niin se on pelkkää paska puhetta, kyllä se vaan tulee heijastumaan.....
Arvostan ihmisiä, jotka sen ansaitsevat, sillä ei ole väliä onko se mies tai nainen, se ei ole "ruskea kielisyyttä", annan kehuja ja risuja ihan aidosti näillä perustein."Sinäkö luulet minun polustani määräävän?"
En. Polkusi voi johtaa vaikka aisuriksi. Sitten on varmasti kiva elättää toisen miehen äpärälapsia ja parisuhdehuoraa.
"Kannattaisi, ehkä sinunkin katsoa peiliin, vaadit kaikenlaista ja itse et käyttäydy vaatimuksiesi mukaan...."
Mitä olen vaatinut ja keneltä?
"Mitä nyt katsonut touhujasi, niin paljon on korjattavaa ennen kuin olet parisuhde kelpoinen naiselle"
Oletko tyhmä? En etsi naista ja olen juuri sellainen kun itse tahdon.
"Vaikka väitätkin, ettei ajatusmaailmasi heijastu suhteeseen, niin se on pelkkää paska puhetta, kyllä se vaan tulee heijastumaan....."
En elä suhteessa, enkä tule elämäänkään. Joten tuo on täysin turhaa pohdintaa.
"Arvostan ihmisiä, jotka sen ansaitsevat, sillä ei ole väliä onko se mies tai nainen, se ei ole "ruskea kielisyyttä", annan kehuja ja risuja ihan aidosti näillä perustein."
Kielesi on ruskea aina kun nuolet hypergamisten huorien likaisia kakkapyllyjä.super-atm kirjoitti:
"Sinäkö luulet minun polustani määräävän?"
En. Polkusi voi johtaa vaikka aisuriksi. Sitten on varmasti kiva elättää toisen miehen äpärälapsia ja parisuhdehuoraa.
"Kannattaisi, ehkä sinunkin katsoa peiliin, vaadit kaikenlaista ja itse et käyttäydy vaatimuksiesi mukaan...."
Mitä olen vaatinut ja keneltä?
"Mitä nyt katsonut touhujasi, niin paljon on korjattavaa ennen kuin olet parisuhde kelpoinen naiselle"
Oletko tyhmä? En etsi naista ja olen juuri sellainen kun itse tahdon.
"Vaikka väitätkin, ettei ajatusmaailmasi heijastu suhteeseen, niin se on pelkkää paska puhetta, kyllä se vaan tulee heijastumaan....."
En elä suhteessa, enkä tule elämäänkään. Joten tuo on täysin turhaa pohdintaa.
"Arvostan ihmisiä, jotka sen ansaitsevat, sillä ei ole väliä onko se mies tai nainen, se ei ole "ruskea kielisyyttä", annan kehuja ja risuja ihan aidosti näillä perustein."
Kielesi on ruskea aina kun nuolet hypergamisten huorien likaisia kakkapyllyjä."Kielesi on ruskea aina kun nuolet hypergamisten huorien likaisia kakkapyllyjä."
Voi sua......en voi nyt muuta sanoa, jotenkin "hellyyttävä" ja samalla outo tuo lause.... :D
Älä ole minusta huolissasi, minulla on kokemusta ihan tarpeeksi siitä mitä en halua ja mitä haluan, voi hyvin olla etten sitä kohtaa ikinä, mutta.... hei tää on vain elämää....en heitä talikkoa metsään, vaan katsellaan ihan rauhassa mitä elämä eteen tuo..
En luokittele itseäni mihinkään teidän luokituksiin, enkä pelaile pelejä, saisin seksiä, saisin suhteen, mutta tällä hetkellä olen "tuumaus tauolla".
Minulla on ollut suhteita, mutta niistä juttelen sitten sen "oikean" kanssa, jos sellainen eteen joskus pomppaa.....MGTOW kirjoitti:
"Kielesi on ruskea aina kun nuolet hypergamisten huorien likaisia kakkapyllyjä."
Voi sua......en voi nyt muuta sanoa, jotenkin "hellyyttävä" ja samalla outo tuo lause.... :D
Älä ole minusta huolissasi, minulla on kokemusta ihan tarpeeksi siitä mitä en halua ja mitä haluan, voi hyvin olla etten sitä kohtaa ikinä, mutta.... hei tää on vain elämää....en heitä talikkoa metsään, vaan katsellaan ihan rauhassa mitä elämä eteen tuo..
En luokittele itseäni mihinkään teidän luokituksiin, enkä pelaile pelejä, saisin seksiä, saisin suhteen, mutta tällä hetkellä olen "tuumaus tauolla".
Minulla on ollut suhteita, mutta niistä juttelen sitten sen "oikean" kanssa, jos sellainen eteen joskus pomppaa....."Voi sua......en voi nyt muuta sanoa, jotenkin "hellyyttävä" ja samalla outo tuo lause.... :D"
Heteromies ei pidä toisen miehen kommentteja hellyyttävinä.super-atm kirjoitti:
"Voi sua......en voi nyt muuta sanoa, jotenkin "hellyyttävä" ja samalla outo tuo lause.... :D"
Heteromies ei pidä toisen miehen kommentteja hellyyttävinä.No ei voi mitään, mutta kun lainaamani kommentti kuulosti siltä, ettei se olisi tullut miehen suusta......
MGTOW kirjoitti:
No ei voi mitään, mutta kun lainaamani kommentti kuulosti siltä, ettei se olisi tullut miehen suusta......
Mistä sitten? Täällä tuskin kukaan on minua naiseksi epäillyt. Haluaisitko olla jonkun parisuhdehuoran aisuri?
Jösses mitä paskaa MGTOW saa niskaansa ja vielä toisilta miehieltä! Tällä sinkkupalstalla ei ilmeisesti saa ajatella itsenäisesti oli kumman sukupuolen edustaja tahansa? Varsinkaan ei saa tuntea ns. sielunsympatiaa vastakkaista sukupuolta kohtaan, täytyy tuntea vain vihaa ja katkeruutta? Ei ihme, että ollaan sinkkuja...
Toivottavasti yhä useampi ihminen alkaa itse ajatella valintojaan ja tekee omat ratkaisunsa trendeistä ja vallitsevista "totuuksista" välittmättä. Arvostan MGTOW:n itsenäisyyttä ja luonteen lujuutta.
- kunnonmiehenohje
Kunnon miehet eivät käy baareissa eivätkä yritä iskeä naisia, joten baarissa pokaamaan tuleva mies ei voi koskaan olla kiinnostava. Tajutkaa se.
- TietäkääkinSe
Baarit täytyisi kieltää naisilta jotta kunnon mies ei sortuisi huoriin. Sellaiset naiset jakavat siellä pilluaan. Tai miehet ja naiset saisivat käydä eripäivinä! Ei tarttis surustelevienkaan pelätä pettämistä sit jos kumppani menee baariin!!
Ja nettideitti Täytyy sulkea kokonaan tai tonnin liittymismaksu jota ei saisi sossu maksaa yyhooille jotta eivät pääsisi etsimään aisuria! Kyllä niillä naisilla oli aikoinaan varaa valita kunnon isä lapsilleen joten joutaa viettämään yksin loppuelämänsä kuten moni muukin ruma ihminen tekee.
Kunnon nainen ei ole ikinä tyrkyllä huorasivustoilla! Jos olet kunnon mies boikotoit näitä lihamarkkinoita etkä myöskään siellä ole!!!!!!!- nnnnainen
Sun elämä on varmaan tosi kivaa, paljon positiivisia tunteita, naurua ja läheisyyttä... Ja erityisesti niitä kunnollisia naisia, jotka eivät käy baarissa tai ole nettideittissä, luulisi riittävän noin kiltille ja kunnolliselle miehelle.
- kktgbky
Jos kiinnostava mies tulee keskusteluetäisyydelle, niin punastellen silmäilen ja juttelen. Joskus saatan erehtyä väläyttelemään hulvatonta huumorintajuani ja flirttiäni, joka yleensä on aina virhe. Jos olen oikeasti kiinnostunut, menen yleensä puihin enkä osaa olla täysin luonteva.
Ehkä-miehissä on yleensä eniten potentiaalia, koska heidän seurassaan voi olla rennosti. Kun ei tiedä kiinnostaako, ei tarvitse pelätä että mokaa ja samalla tulee oikeesti tutustuttua. Jos kiinnostusta löytyy, olen aktiivinen keskustelussa ja kyselen paljon myös miehellä. Tosin olen aika aktiivinen keskustelija muutenkin. Mutta kyllä se hymy ja flirttikin luontevasti tulee, kun huomaa olevansa kiinnostunut.
Jos tiedän ettei kiinnosta, vastaan kohteliaasti aloitukseen ja sanon suoraan, että on juttu seuralaisten kanssa kesken ja toivotan iloisesti hyvää illanjatkoa. Joskus saatan hetken jutella, mutta kun olen varma ettei syystä tai toisesta löydy kiinnostusta, toimin em tavalla. Yleensä sanon suoraan, että pitää palata ystävien pariin.
Jostain syystä kiinnostavat ja ehkä - kiinnostavat lähestymiset pystyy jotenkin ennakoimaan tai jopa aloittamaan itse. Usein tyyppi on laitettu merkille jo aiemmin. Ne tunkeilevilta tuntuvat lähestymiset tulevat usein niin ettei tilannetta ole luettu ollenkaan. On esimerkiksi oikeasti keskustelu kesken.
Mutta eipä näitä niin usein tule vastaan. - Facka
" Itse en vain osaa oikein yhtään lukea naisia, niin monesti vain poistun itse paikalta lopulta ja sitten en tiedä, että kiinnostiko naista vai ei."
Opettele havaitsemaan naisen kiinnostuksen merkit. Tässä muutama:
- nainen kysyy nimeäsi
- nainen hymyilee
- nainen koskettaa sinua
- nainen aloittaa keskustelun uudelleen kun sinä lopetat puhumisen
- nainen jää luoksesi vaikka hänen kaverit menevät vessaan
- nainen nauraa jutuillesi
Jos saat kolmekin kiinnostuksen merkkiä 20 min juttelun aikana, kokeile suutelemista.- ap1
Tämmöistä vastausta odotin. Kiitos. Hyviä vastauksia aikaisemminkin, mutta niissä puhutaan vain flirtistä ja elekielestä. Kumpikaan ei sano yhtään mitään. Just halusin tietää, että mitä ne tarkoittavat.
- 1plus11
Tämä on ihan helppoa. Saapuessani paikalle tämä menee seuraavasti:
Nainen tuijottelee = olet ihan saatanan kumma friikkisirkuksesta karannut hyypiö
Naiset vilkuilevat sinua ja hihittelevät = pitäähän hyypiö jakaa kavareillekin
Nainen hymyilee = olet tosi hölmö
Nainen tulee pyörimään lähellesi = naiselta rahat loppu ja viinaa pitäisi saada
Nainen punastelee = olet naisesta sosiaalivammainen ja vaivaannuttava
Nainen flirttailee = naisesta on hauskaa kiusata olmia
Nainen puhuu kanssasi = nainen ei päässyt heti vessaan karkuun
Nainen koskettelee sinua = olmi ei tarjonnut heti olvia
Nainen antaa puhelinnumeronsa ja pyytää soittamaan huomenna = pakit
Ihanalle miehelle
Nainen tuijottelee = herätät naisen kiinnostuksen
Naiset vilkuilevat sinua ja hihittelevät = uuuh! Ihana mies
Nainen hymyilee = tule tutustumaan komistus
Nainen tulee pyörimään lähellesi = huomaathan minut, mies!
Nainen punastelee = kemia heräilee
Nainen flirttailee = flirttailu ihanan miehen kanssa on, no, ihanaa
Nainen puhuu kanssasi = jännämiehen luonnekin saattaa kiinnostaa
Nainen koskettelee sinua = kosketuslupa kipinöiden sinkoillessa myönnetty
Nainen antaa puhelinnumeronsa ja pyytää soittamaan huomenna = pannaan vasta huomenna
Ettäs sen tiedätte.- olet.ihana-kamala
Juuri näin, kaiken voi tulkinta omien ajatustensa mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233440- 122266
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4111877Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211691Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681507- 1241408
Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301323En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101271- 141226