Oltiin tapailtu 4 kk ajan ja pyysin sitten naista kanssani lenkille. Nainen ei lähtenyt kuitenkaan vaan pyysi minua kahville. No lähdin kotoo juoksemaan naisen luokse kahville, matkaa oli noin 3,5 kilsaa. hölkkäsin koko matkan ja olin ihan hikinen kun pääsin naisen luokse. Hiki vaan valui otsasta naisen kodin lattialle ja nainen sanoi sitten että ei tästä tuu mitään kun haiset hielle. Näytti mulle ovea ja sanoi että ei halua jatkaa enää tapailua.
Nainen jätti minut kun hikoilin
10
<50
Vastaukset
- no.shame
Juuri tuollaisia naiset ovat!
- kymppi_ja_nelkku
Tyhmä jätkä. Oisit n. 101% varmuudella saanut seksiä jos olisit hoitanut ne lenkkeilyt omalla ajallasi ja mennyt "kahville" siistinä ja freesinä.
Mutta provohan tää taisi taas olla. - mies23turku
Ei ollut provo. Nainen jätti minut kun leikkasin hiukseni tosi lyhyeksi.
- trollingaround
Kakka haisee, kakka tulee pyllystä! Jytky-pötkö!
Provo mikä provo, mutta aloituksessa piilee monen ätmin todellinen ongelma, eli tilannetajun puute. Sama, mikä usein aiheuttaa koulukiusausta, työttömyyttä ja yksinäisyyttä.
"eli tilannetajun puute."
Tuota kannattaa harjoitella, ihan oikeasti, jos sitä ei ole....
Tuokin on sellainen asia, että se varmaan tuntuu niin luonnolliselta, ettei osaa aina edes ajatella, ettei sitä kaikilla ole.
Se ei itseä haittaa, jos joku on "hyväntahtoinen" luonteeltaan, eikä kauhean hyvä tilannetaju, niin tälläiset ihmiset ovat omallatavalla ihan huippu tyyppejä.- kymppi_ja_nelkku
Joo, voin sieluni silmin nähdä tuon tilanteen:
Aloittaja: Hei, lähetkö mun kanssa lenkille?
Nainen: En, mutta tuu sää mun luokse kahville ;)
Normaalin miehen reaktio: Se on saantipäivä! Meen lenkille huomenna, nyt suihkun kautta kyläilemään.
Ätminkäisen reaktio: Siitähän tulee hyvä tauko kunnon hikilenkille, kyllä nainen sen varmasti ymmärtää!
- työtönätmi
Kävin neljästä paikkaa kysyy töitä mutta en saanut. pyysin 4 naista treffeille mutta en päässyt.
- ukkonenwe
Voi että miten tyhmiä naiset todellisuudessa on. Mies haluaa treenata ja näyttää hyvältä ja nainen sanoo että tämä oli tässä.
- PerusSinkku
Niin just. Ja eihän tuore hiki edes haise. Ihan hölmö nainen. Mutta sellaisiahan ne aina on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236