Ruotsi hallitsi 1995 MM-finaalia

PelleHermansson

Kuten kaikki varmaan kohta viimeistään huomaavat Yle Areenalta, Ruotsi hallitsi vuoden 1995 MM-finaalia. Ei siis kannata enää veisata hannuhanhi-virttä, että Ruotsi voittaa pelit huonollakin esityksellä. MM-finaalissa Suomi teki kaapit ja Ruotsi hallitsi peliä.

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinsevainon

Hesarissa oli tänään ihan asiallinen kirjoitus vuoden 1995 mm-kisojen kultahuumasta. Tuolloin 1995 nähtiin aitoa ja vapautunutta iloa, vaikka homma menikin yli.

Vuoden 2011 voiton jälkeen ilo oli jokseenkin väkinäistä ja alkoholin sävyttämää.

• MrJuha82outolintu

Suomi on oppinut hallitsemaan pelejä 2010-luvulla.
      Mutta esim 2011 finaalissa Ruotsi hallitsi enemmän tapahtumia, muttei yhtä selvästi kuin 95 MM-kisoissa.
      Suomen tulisi vielä kehittää hyökkäyspeliä, jotta voimme olla vielä vakavampia mestarikandidaatteja.
      Viime vuonna Venäjää vastaan finaaleissa pelasimme ainutlaatuista lätkää, mut silloin tuomarit ryöstivät meiltä voiton.

• maksettutuomio

Kävikö kukaan hirttämässä tuomarin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60