Olen lukenut tätä palstaa ajoittain sen alkuvaiheista lähtien.
Alussa täällä käytiin jopa oikeen älyllistä ja pohdiskelevaa keskustelua. Vuosien mittaan trollaaminen kasvoi, mutta kuitenkin joku inhimillinen vire säilyi taustalla ja huumori.
Nyttemmin palsta on hommafoorumiakin pahempi punaniskojen laskinämpäri, jossa oikeuttaan saa kuulla joka ainut vähemmistö. Huumoriksi lasketaan jonkun mielisairaan pakkotoisto DarkFearista.
Ihmiset kai voivat vuosi vuodelta huonommin. Surullista.
Palstan taso on vajonnut todella alas
23
<50
Vastaukset
- Älykkö
Sinulle tiedoksi ! Elin kuplassa kunnes löysin tämän palstan ja maailma avautui minulle : D Koin mielen vapautumisen , uuden ajattelu tavan ilmaista itseäni :D
Elämäni muuttui positiiviseksi ! Tää on niin tosi !!!
Nyt saan jakaa.............elämän totuuttani!!!
En enää tunne itseäni yksinäiseksi :D Kaikki täällä ovat ansainneet arvostuksen sellaisen kuin ovat !- Älykkö
MGTOW kirjoitti:
:*.....kesä tulee..... suukko sullekin ;)
Iikkk, taas sä löysit mut hahaaa.......; D
Kait meidän täytyy pussata :3 - Yökyök
Älykkö kirjoitti:
Iikkk, taas sä löysit mut hahaaa.......; D
Kait meidän täytyy pussata :3Yök. Homoja!
- Älykkö
Yökyök kirjoitti:
Yök. Homoja!
No minä olen kyllä nainen
- Ex--PUA
Älykkö kirjoitti:
No minä olen kyllä nainen
Annatko jo pillua?
- RumaMiesIkuisestii
Ei mulla oo muitakaan kavereita ja täällä tunnen olevani omien joukossa ja huomaan että on muitakin rumia miehiä jotka eivät saa naisia joten itselleni tämä on ollut henkireikä ainaisessa yksinäisyydessä.
- Säälinsuaoikeesti
Ei mene hyvin sullakaan
- thankyoucaptainobvious
Säälinsuaoikeesti kirjoitti:
Ei mene hyvin sullakaan
No sehän se pointti juuri onkin että ei mene hyvin ja että täältä löytyy muita samassa tilanteessa olevia.
- liianrumakokoelämälle
jos on yksinäinen niin silloin ei pitäisi olla ulkonäkökriteereitä eikä rakkaudessa, jos taas haluaa "saada naisia" oikein monikossa, niin toki silloin "naisia" ovat vain ne kauniit :(
- S24.nFemakotRy
liianrumakokoelämälle kirjoitti:
jos on yksinäinen niin silloin ei pitäisi olla ulkonäkökriteereitä eikä rakkaudessa, jos taas haluaa "saada naisia" oikein monikossa, niin toki silloin "naisia" ovat vain ne kauniit :(
Siinä taas oivallinen käänteisverrannollinen vastaus ja veitsen kääntö ihmiselle, joka kärsii yksinäisyydestä. Kun ei mistään muusta keksitä vittuilua. niin tartutaan sanaan. "Niin naisia vaan oikein monikossa haetaan, että oikein haaremia vittu joo kyllä olet ulkonäkökeskeinen paska" Näkyy ilmeisesti vastaajan kommentti osuneen jonkun narsisti koppelon perseeseen oikein totaalisesti, kun tämäKIN asia pyritään kääntämään miehen syyksi. Tyypillistä palstan femakko paskaa.
- NäinOnNännit
S24.nFemakotRy kirjoitti:
Siinä taas oivallinen käänteisverrannollinen vastaus ja veitsen kääntö ihmiselle, joka kärsii yksinäisyydestä. Kun ei mistään muusta keksitä vittuilua. niin tartutaan sanaan. "Niin naisia vaan oikein monikossa haetaan, että oikein haaremia vittu joo kyllä olet ulkonäkökeskeinen paska" Näkyy ilmeisesti vastaajan kommentti osuneen jonkun narsisti koppelon perseeseen oikein totaalisesti, kun tämäKIN asia pyritään kääntämään miehen syyksi. Tyypillistä palstan femakko paskaa.
Näin on nänninnipukat ... nii, et femakot älkää alkako meille ....
- Veljeskunta
Tämä palsta on meidän rumien miesten. Tietäkää ämmät se!!
- kaikkinaiset
Veljeskunta kirjoitti:
Tämä palsta on meidän rumien miesten. Tietäkää ämmät se!!
Kyllä me sen tiedämme. Siksi emme olekaan täällä
- ruma-ätmi
Palstalta ei pääse pois ennen kun on saanut pillua.
- eipillua
Jota tuskin tulee saamaan koskaan.
- wkdnvorweinv
eipillua kirjoitti:
Jota tuskin tulee saamaan koskaan.
Varsinkaan jos sisäistää palstajargonin.
Jos identiteetti perustuu siihen että ei saa, niin sitähän hajoaisi mieli jos joskus saisi. Sitä varten pitää pakottaa itsensä uskomaan että naiset on pahoja huoria statuksen perässä.
- Palstanmeininki
Sitä saa mitä tilaa
- Selitäpäse
Kuka on tilannut lutkittelua?
- ikävätosiasia
Palsta heijastaa yhteiskuntamme tilaa
- ätmi--
pillua!
- Ohnoe
Olet oikeassa. Viime aikoina tänne ovat ilmestyneet Älykkö ja MGTOW, jotka kummatkin ovat niin munattomia ja saatanan ärsyttäviä lässyttäjiä. Palstan taso todellakin on laskenut.
- Selvää
Kyllä se taso laskee vanhojen palstadementoitumisesta pelkästään. Taannutatte vaan toisianne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1704701- 123286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402203Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161796
- 1371727
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421