http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015050719644646_uu.shtml
Iltalehti käyttää suuseksiin pakottamisesta sanaa raiskaus. Minulle tuli jutun otsikosta mieleen raiskaus yhdyntään pakottamisen merkityksessä. Harhaanjohtavaa kielenkäyttöä toimittajalta? Feministitoimittajien salaliitto?
Toisaalta tapahtuuhan suuseksissäkin jollain tavalla yhtyminen.. Kai..
Suuseksiin pakottaminen = raiskaus
30
2168
Vastaukset
- aikuisten.oikeesti
.
Iltalehti käyttää suuseksiin pakottamisesta sanaa raiskaus.
Pitäiskö asian ilmaista niin et " asiakkaan luvaton suun sekä nielun käyttöön otto, seksuaalisessa mielessä?"
.
Ensimmäisestä kerrasta varoitus ja toisen kerran jälkeen kirjallinen varoitus ja kolmannesta kerrasta tulis tekijän joutua jo sovitteluun.
Sovittelussa rikos- tai riita-asiaa pyritään selvittämään rakentavalla tavalla. Sovittelussa voi vaikuttaa itse oman asiansa ratkaisuun ja sopia mahdollisten vahinkojen korvaamisesta
Tässä tapauksessa olisi ilmeisesti ap mielestä riittänyt kun kuljettaja olis palauttanut kyytimaksun asiakkaalle?
.
Sovittelu on vapaaehtoista, puolueetonta, maksutonta ja luottamuksellista.
Täysin törkeää on myös naistoimittajan uutisoida luottamuksellisesta tiedosta!
.
Kyllä suuseksiin pakoittaminen on raiskaus, mielestäni.
Mihin tahansa seksuaalliseen tekoon pakotettu nainen on käytännössä raiskattu!
Ja lisäys:
Sama koskee myös miestä, jos on seksuaalisen teon kohteena/uhrina!
Tuomiot näistä vaan ovat kovin mitättömät yleensä...sakkoja tai ehdonalaista.- mulperi947
Etkö osaa lukea?
Puhuin aloituksessa Iltalehden käyttämästä terminologiasta ja juridisesta semantiikasta enkä teon moraalisesta asteesta, tuomiosta tai oikeudenmukaisesta sanktiosta.
Minusta oikeudenmukainen tuomio kaikista rikoksista on suurempi kuin tämän hetken oikeusjärjestelmässä.
- nnnnainennn
Mut on raiskattu niin vaginaan kuin suuhun ja voin sanoa että karmeampaa on kun mies tunkeutuu suuhun. Naamassa on kuitenkin hajuaisti, makuaisti, silmät. Niitä ei alapäällä ole.
Siitä tapanilan joukkoraiskauksesta tekee kahta kamalampaa se että ne somalit vaihto vaan paikkaa, aluks pani pimpsaan ja siitä meni suuhun. Yök!- Raiskattu
Ikävä että olet kokenut noin hirveetä!
Minutkin on raiskattu samallalailla ja vielä kuristettu :(
Siitä jää ikuinen trauma. Asia kummittelee mielessä loppuiän !
Raiskaaja sai vain ehdollista :( viesti hänelle että jatka vaan samallalailla :(
- Ätmi-sinkku
Kallis suihinotto kun 3000 joutuu maksamaan. Huoran olisi saanut 200 eurolla
- nyrkkisilmään
Minusta tuo ei ole riittävä hinta raiskauksesta. Munat poikki ja irti ja rahakorvaus kymmenkertaisena.
Niinpä, huoran olisi saanut halvemalla, kas kun ei taksikuski sitä älynnyt. Tyhmä mies. - KohtuusKaikessa
Vahingonkorvauksen pitää olla suhteessa teon arvoon, ei monikymmenkertainen markkinahintaan nähden.
Loppuun asti ilman kumia imetyn suihinoton ja satsin nielennän saa pääkaupunkiseudulla 70 eurolla.
- NäinMeillä
"Iltalehti käyttää suuseksiin pakottamisesta sanaa raiskaus. Minulle tuli jutun otsikosta mieleen raiskaus yhdyntään pakottamisen merkityksessä. Harhaanjohtavaa kielenkäyttöä toimittajalta? Feministitoimittajien salaliitto?"
Ei ollenkaan harhaanjohtavaa vaan nykyisen lain mukainen määrittely. Raiskausta ei (enää) ole määritelty vain yhdynnan kautta vaan raiskaus voi olla myös muuhun seksuaaliseen tekoon pakottaminen.
Ennen raiskaus oli lähtökohtaisesti ajateltu miehen naiseen kohdistaman tekona ja siksi se oli yhdyntäkeskeinen. Nykyään raiskaukseksi määritellään myös naisen mieheen kohdistama teko sekä miehen mieheen ja naisen naiseen kohdistamat teot. Ja siksikin yhdyntä ei ole raiskauksen ainoa määritelmä. Mitäs tälläisille pitäis tehdä....."saunan taakse ja......." vitsi...vitsi....tais sitten ei. :|
- Ex--PUA
Raiskausfantasia on niin yleinen naisilla, että on vähän niin ja näin onko ylipäänsä edes järkevää tuomita näin usein raiskauksista. Tai tehdä raiskaukseksi joka asiaa kuten nykyään tehdään.
Esim. Tiedetään, että raiskauksen "uhrit" masturboivat raiskauksen jälkeen ja saavat jopa itse aktin aikana orgasmin. Sellaiset naiset ihan ansaitusti kivitetään sivistysmaissa, täällä ne hukutetaan rahaan ja sympatiaan.- uhiöpkonvi
Satutko tietämään että nainen saa orgasmin kun sitä kiihotetaan tarpeeksi. Vaikka kuinka yököttävä mies panisi. Yhtä lailla miehen penis kovettuu vaikka kuinka karmea nainen sitä imisi.
Ja tuohon jälkikäteen masturboimiseen, ainakaan itse en ole kaipaillut yököttäviä väkisinmakaajia vaan lähinnä laatta lentää pelkästä ajatuksesta. - 1plus13
Taitaapi Ex-PUA:n selitykset olla raiskaajien/wannabeeraiskaajien fantasioita.
- jaakkojapavunvarsi
"Tiedetään, että raiskauksen "uhrit" masturboivat raiskauksen jälkeen ja saavat jopa itse aktin aikana orgasmin"
Siis uskomatonta paskaa jopa sinulta! - Ex--PUA
uhiöpkonvi kirjoitti:
Satutko tietämään että nainen saa orgasmin kun sitä kiihotetaan tarpeeksi. Vaikka kuinka yököttävä mies panisi. Yhtä lailla miehen penis kovettuu vaikka kuinka karmea nainen sitä imisi.
Ja tuohon jälkikäteen masturboimiseen, ainakaan itse en ole kaipaillut yököttäviä väkisinmakaajia vaan lähinnä laatta lentää pelkästä ajatuksesta.Satutko sinä tietämään mitä yhteistä on fantasialla, kiihottumisella ja orgasmilla?
- Ex--PUA
:D Kiihotuitko?
Siinä oikea esimerkki naisesta, jonka mielestä raiskaaminen on väärin. - Ex--PUA
jaakkojapavunvarsi kirjoitti:
"Tiedetään, että raiskauksen "uhrit" masturboivat raiskauksen jälkeen ja saavat jopa itse aktin aikana orgasmin"
Siis uskomatonta paskaa jopa sinulta!Jos et tiennyt tuota, olet aivopesty.
Olisiko aika unohtaa se valhe, jonka mukaan nainen on aina uhri?
En kiellä etteikö todellisia raiskauksen uhreja olisi, mutta en todellakaan usko ihan kaikkea myöskään. Etenkään jos pitää luottaa naisen sanaan. - jaakkojapavunvarsi
Ex--PUA kirjoitti:
Jos et tiennyt tuota, olet aivopesty.
Olisiko aika unohtaa se valhe, jonka mukaan nainen on aina uhri?
En kiellä etteikö todellisia raiskauksen uhreja olisi, mutta en todellakaan usko ihan kaikkea myöskään. Etenkään jos pitää luottaa naisen sanaan.Kuka sellaista on väittänyt että nainen on aina uhri? Ei minun mielestä kukaan. Vain sinä väität että sellaista väitetään.
- Ex--PUA
Kuka sellaista on väittänyt että nainen on aina uhri? Ei minun mielestä kukaan. Vain sinä väität että sellaista väitetään.
Se mitä sanoit aiemmin todistaa toista.
- jaakkojapavunvarsi
Ex--PUA kirjoitti:
Se mitä sanoit aiemmin todistaa toista.
Minun mielestäni sinä puhuit raiskauksen uhreista, etkä vain naisista ja myös minä puhuin raiskauksen uhreista, joka voi olla mies tai nainen. En siis silloin ole voinut mitenkään väittää että nainen on aina uhri. Vai oletko eri mieltä?
- Älykkö
Sä et tiedä miltä, mitä raiskattu kokee raiskauksen jälkeen , et ainakaan puhu kokemuksen äänellä vaan oletat sairaalla tavalla ja näin kiellät raiskattujen kauhun mitä se aiheuttaa syvällä mielessä. Nainen kantaa traumaa loppuiän raiskauksesta.
Raiskatun psyyke järkyttyy pitkäksi aikaa ja samoin miehen kohdalla. Sen jälkeen yleensä raiskattu joutuu turvautumaan rauhoittaviin ja terapiaan!
Siinä rikotaan ihmisen mieli, sielua raiskaaja ei pysty rikkomaan .
Mun on pakko sanoa sinulle että häpee varjoosi !
Minä otan tämän naisen hirvittävänä loukkauksena :( ihmisyyttä kohtaan!
Saat luvan pyytää anteeksi sanojasi ! Sen jälkeen mietin mitä ajattelen sinusta jatkossa ! - jaakkojapavunvarsi
Älykkö kirjoitti:
Sä et tiedä miltä, mitä raiskattu kokee raiskauksen jälkeen , et ainakaan puhu kokemuksen äänellä vaan oletat sairaalla tavalla ja näin kiellät raiskattujen kauhun mitä se aiheuttaa syvällä mielessä. Nainen kantaa traumaa loppuiän raiskauksesta.
Raiskatun psyyke järkyttyy pitkäksi aikaa ja samoin miehen kohdalla. Sen jälkeen yleensä raiskattu joutuu turvautumaan rauhoittaviin ja terapiaan!
Siinä rikotaan ihmisen mieli, sielua raiskaaja ei pysty rikkomaan .
Mun on pakko sanoa sinulle että häpee varjoosi !
Minä otan tämän naisen hirvittävänä loukkauksena :( ihmisyyttä kohtaan!
Saat luvan pyytää anteeksi sanojasi ! Sen jälkeen mietin mitä ajattelen sinusta jatkossa !Tuollainen empaatiatykki tuo Ex-Pua on. Tervetuloa todellisuuteen!
- Älykkö
Tuollainen empaatiatykki tuo Ex-Pua on. Tervetuloa todellisuuteen!
Joo, toivottavasti myös ExPUA laskeutuu todellisuuteen sieltä virtuaalipsykoosistansa . Kaikkea se mieli tänne antaa luvan sanoa!
- huikobhgui
Ex--PUA kirjoitti:
:D Kiihotuitko?
Siinä oikea esimerkki naisesta, jonka mielestä raiskaaminen on väärin.En kiihottunut vaan koitan takoa päähäsi järkeä että ajattelisit asiasta hieman toisin jos sinulla olisi omakohtaista kokemusta raiskauksesta.
Pyydänkö jonkun suurikokoisen miehen tulemaan lykkimään aggressiivisesti kyrpäänsä suuhusi niin että melkein oksennat? Sitäkö todella toivot?
- Ex--PUA
Ja sitten itse tuo tapaus.
Antakaas kun arvaan.
Muijalla ei ollut rahaa.
Kyyti piti maksaa ja se itse ehdotti että se tekee sen luonnossa.
Se oli molemmille ok.
Jälkeen päin muija tajusi, että jos olet nainen ja liität syytteeseen sanan "raiskaus" saat välittömästi oikeuslaitoksen ja kansan taaksesi.
Näin ollen nainen ei vain saanut ilmaista kyytiä, vaan myös tonnikaupalla rahaa.
Eräs mikä paljasti oli se, että tuo "raiskaaja" käytti naisen pyynnöstä kumia.
Miten moni oikea raiskaaja on niin huomaavainen?
Aivan.
Tässä on sattunut oikeusmurha.- nnnnainennn
Oletko koskaan kuullut sellaista sanaa kun pelko? Onko koskaan puolet sinua isompi mies ollut räpläämässä kikkeliäsi ja tiedät ettet voi mitenkään puolustautua?
Tyttö on ollut erittäin fiksu jos on saanut taksikuskin suostuteltua kumin käyttöön. Se nyt on vähintä mitä väkisinmakaamisissa ym voisi toivoa. Aniharvoin toteutuu. - ihojpmåhy
Näin kokemuksesta voin sanoa että ulkomaalaiset myos raiskaajat (ei kaikki, ei eläimet) ovat hyvin kilttejä ja huomaavaisia ja kohtelevat naista hyvin. Se kuuluu heidän peruskäytökseen olla empaattinen.
Ja mitä sinuun tulee, en tunne sinua mutta taidat olla se taksikuski tai muuten vaan sairas mielenmaailmaltasi. :-( - aikuisten.oikeesti
Saatko sä oikeesti kulkea vapaana ja ihan yksinäs, ilman et joku kontrolois sua ja käytöstäsi mitenkään?
Uskomatonta välinpitämättömyyttä yhteiskunnalta!
Kävelevä aikapommi ja näillä mielipiteillä varustettu.
Muistaakseni sä olet se sama Hemmo kun just imuttaa muijalla,
kun kumia ei nyt ole mukana. Niin ei sukupuolitaudit leviä, leveilit tiedoillasi.
Mä palautin sua todellisuuteen silloin kertomalla faktaa.
Kovapäisenä et ole sisäistänyt ilmeisesti siitäkään mitään.
Se "huomaavainen taxikuski" ehkä tiesi enemmän ehkäisystä, kuin sinä luupää! - EiUmmarra
Naisia on mahdoton ymmärtää: Osalle niistä seksi on ehtymätön pahan mielen ja traumojen lähde, osa niistä tekee mitä tahansa alle satasen käteiskorvausta vastaan.
- aikuisten.oikeesti
aikuisten.oikeesti kirjoitti:
Saatko sä oikeesti kulkea vapaana ja ihan yksinäs, ilman et joku kontrolois sua ja käytöstäsi mitenkään?
Uskomatonta välinpitämättömyyttä yhteiskunnalta!
Kävelevä aikapommi ja näillä mielipiteillä varustettu.
Muistaakseni sä olet se sama Hemmo kun just imuttaa muijalla,
kun kumia ei nyt ole mukana. Niin ei sukupuolitaudit leviä, leveilit tiedoillasi.
Mä palautin sua todellisuuteen silloin kertomalla faktaa.
Kovapäisenä et ole sisäistänyt ilmeisesti siitäkään mitään.
Se "huomaavainen taxikuski" ehkä tiesi enemmän ehkäisystä, kuin sinä luupää!.
Tämä edellä oleva texti oli tarkoitettu... ex--PUA:lle
Nainenkin voi siis raiskata miehen, pakottamalla suuseksiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431