Oon 14-vuotias tyttö. Noin pari kuukautta sitten menetin neitsyyteni poikaystävälleni. Käytimme tietenkin ehkäisyä, mutta nyt on alkanut olla aamupahoinvointia, väsymystä ja kuukautiset (niiden piti alkaa jo 3 viikkoa sitten) ovat jääneet pois. (Kuukautiset ovat ennen tulleet säännöllisesti.) En tiedä olenko raskaana, enkä ole puhunut kellekkään. En halua että vanhempani saavat tietää. Mitä teen? Olisi kiva jos joku edes vastaisi. Enkä halua nyt mitään paskamaisia kommentteja tai ylipäätään mitään vittuilua. En ole puhunut tästä edes poikaystäväni kanssa. Auttakaa..
Raskaanako?
5
<50
Vastaukset
Aloittaja mikään ehkäisykään ei ole 100% varma, joten ekaks mitä nyt teet niin hankit raskaustestin ja teet sillä testin, sitten vasta mietit sen jälkeen mitä teet.
- neljätoistavuotias
Tein sen tänään. Se oli positiivinen.. Kukaan ei tiedä :/
- typykkäinen
Kerro jollekki vaikka ees poikaystävälles ja mietitte vaikka sitte yhessä mitä teette. Mutta tuskin nyt vielä mitää lapsia haluutte...
- neljätoistavuotias
No en pysty kertomaan. Vihaan abortteja.. Mut ei mul silti oo aikaa huolehtii siitä lapsesta. Koska oon vasta 14..
- jkjhjhjbklöloooooooo
Pakko sun on joko kertoa tai tehdä abortti. Kannatan juttelemaan poikaystäväsi kanssa ja päättää sitten mitä teette. Voithan synnyttää tuon lapsen ja antaa adoptioon, mutta kertoahan sun pitää siin vaihees vanhemmilki koska et voi loputtomiin raskautta salata saati synnyttää salassa. Joten joko teet abortin (ei kannata sitten jossitella kovin kauaa jos oot abortin tekemässä koska aborttia ei saa tehdä kun raskaus on jo pitkällä ja mitä aikasemmassa vaiheessa raskautta abortin tekee sitä vähemmän kamalaa se on usko mua mitä vähemmän se on ehtiny kehittyä nii sitä huomaamattomammin sen ulos saat.) kerro oikeasti poikaystävälles sillä on oikeus tietää ja se voi olla sun apuna ja tukena mitä ikinä pääädytkin tekemään koska mitä ikinä teetkin niin tukea tarvitset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154