Outo olo treffeillä

dfgfgdfdg

En tiedä, että onko minulla liian kovat odotukset aina treffeille ja muutenkin naisten kanssa olemisella. Vai mistä tämä tunne johtuu... Niin monesti on treffeillä tullut tunne, että mitä helvetin järkeä tässäkin pariutumisessa nyt on. Monesti olen itse halunnut lopettaa treffit ekana ja olen uupunut niitten jälkeen. Sitten menee taas hetki ja naisen kaipuu on kova. Sitten, kun taas naisen kohtaa niin pettymys odottaa. Sama se oli poikuuden menetyksenkin jälkeen. Samoja mietteitä muilla?

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkossmiess

No mulla on sama tunne jo kun kirjaudun johonkin deittipalveluun. Viimeistään siinä vaiheessa, kun syntyy yhteys jonkun kanssa, alkaa epäilyttämään ja kyllästyttämään selostaa taas samat jutut uudestaan ja uudestaan.

• 8plus20

Itse olen huomannut, että jos naiselta joutuu vain kyselemään ja vastaamaan ennalta suunniteltuihin kysymyksiin niin silloin ei naisen kanssa mätsää oikein livenäkään. Jos sen sijaan keskustelu on luontevaa ja pallo lentää edes takaisin niin silloin on paljon paremmat mahdollisuudet.

• 8plus20 kirjoitti:

Itse olen huomannut, että jos naiselta joutuu vain kyselemään ja vastaamaan ennalta suunniteltuihin kysymyksiin niin silloin ei naisen kanssa mätsää oikein livenäkään. Jos sen sijaan keskustelu on luontevaa ja pallo lentää edes takaisin niin silloin on paljon paremmat mahdollisuudet.

No jos ei ole luontevaa, niin sitten on varmaan, joku "lista" ihminen kyseessä, joka "työhaastattelee", jos ei itse ole sellainen, niin eihän tuo mikään ihme ole......selväähän se on, että vain luonteva keskustelu on luontevaa...

• MelkeinIkiSinkku

Samaistun jossain määrin. Olen tapaillut jo pidemmän aikaa naista, joka on kaikin puolin hyvä. Kaunis, todella mukava ja seksikäs.

Alussa minua ahdisti välillä naisen tapaaminen. Saatoinpa joskus peruakin tapaamisen jollain tekosyyllä. Kuitenkin ajattelin naista paljon ja kun häntä näin, niin viihdyimme oikein hyvin yhdessä ja pystyin olemaan ihan luonnollinen ja oli hyvä olla.

Omassa päässäni selitän asian niin, että olen ollut niin pitkään sinkkuna, että ajatuskin vakavemmasta suhteesta ahdisti. Vieläkin tulee välillä ahdistusta, mutta aion ehdottomasti pitää kiinni tästä naisesta jos vaan pystyn. Ei sinunkaan kannata ainakaan heti luovuttaa.

• Ehdotan, että pidät taukoa deittailusta ja teet välillä ihan muita juttuja. Tuollainen fiilis erittäin todennäköisesti näkyy myös päällepäin, joten ei se tulokseen johda kuitenkaan.

• nnnnainen

Ehkä et vaan ole sattunut treffeille oikean ihmisen kanssa?

Tai sitten treffit ei ole sinulle se paras tapa tutustua. Itse koen treffit usein vaivaannuttaviksi ja paljon mieluummin tutustuisin jotenkin luonnollisemmin ja ilman, että kokoajan tarvitsee miettiä olisiko toisen kanssa ns. parisuhde yhteensopiva. Olisi kivempi vaan tutustua toiseen ja antaa kiinnostuksen herätä jos on herätäkseen.

• Tuo on varmasti itsellekin yksi syistä, miksi sometreffi jutut ei ole mun juttu.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe