kun heille lähettää kuvan elimestään. :D
Naisetkäy ihan kuumina
19
<50
Vastaukset
- nauruhermoja-kutkuttaa
Kuumuus on kaukana kun porukalla nauretaan näitä kuvia. Jessus kun toiset miehet on ty....ä. kerran oli oikein lahjanaru sidottu rusetiksi ympärille, kukaan ei ollut nähnyt vastaavaa.
Pokassa on pitelemistä kun tapaa tälläsen miehen vaikka töissä, mielessään vaan nauraa että toikin lähetellyt kuviansa ystävälleni....otapa siinä sitten asiallisena toisen puheet vastaan- VoiElämänKevät-
Et kai oikeasti sensuroinut sanaa "typeriä"?
- nauruhermoja-kutkuttaa
VoiElämänKevät- kirjoitti:
Et kai oikeasti sensuroinut sanaa "typeriä"?
En mää kehtoo rumia puhella...
- naurunakki
Tiedän yhden naisen joka käy kuumana aina kun saa kikkelikuvan. Hän on suorastaan hiilenä. Me muut yritetään rauhoitella häntä ettei pidä pienistä suuttua.
Yleensä kikkelikuvat päätyvät kiertämään porukoille ja hauskaa riittää. Hauskinta on yleensä muilla miehillä jotka ihmettelevät ja nauravat kikkelille ja kuvan lähettäjälle. - Kickelmann
Kai se on siinä kuvassa oikeaoppisesti täydessä erektiossa ja esinahka taakse vedettynä, terska paljaana? Ei ihme jos sitä katsoessa alkaa ämmäväen vitut kihelmöidä.
- työpaikka.kiittää
Meillä on töissä tapana tulostaa noita kuvia työpaikan kahvihuoneen seinälle. Usein siinä on aina joku hauska kirjoituskin. Onneksi on naisten työpaikka niin voidaan heittää ronskiakin juttua noista pikkupippeleistä.
Onkos tuo nykypäivänä, kuinka yleistä? 8-0
Taitaa olla todella tasapainoisista ihmisistä kyse......- on.nähtynä.lahjaversio
On tainnut yleistyä näiden "älypuhelimien" myötä. Helppo napsasta selfie. Onkos joku jo tajunnut sekfiekeppiä näihin käyttää? ;)
- Miehennäkemys
Varmaan joku nainen tykkää, mutta enemmistö naisista pitänee "sen" kuvan lähettämistä typeränä.
- Mmphhhh
Yks viisaskin joukossa. Ei ole niin kaunista katseltavaa että himot siitä heräis.
Oletan, että miehet postaavat noita kuvia kahdesta eri lähtökohdasta:
Osa ihan oikeasti uskoo, että ventovieraan miehen pippelin kuva kiihottaa. Naiiviudessaan nämä miehet ovat pohjimmiltaan kuitenkin hyväntahtoisia, he eivät vain ymmärrä että naiset eivät kiihotu samoista asioista kuin miehet.
Toiset kuvittelevat häpäisevänsä "femakot" ja "pihtarihuorat" lähettämällä kuvan omasta elimestään. Samanlaista sovinismiä ja vallankäytön yritystä kuin esimerkiksi naispuolisille ek-vaalikandidaateille lähetetyt seksiviestit. Nämä eivät ole hyväntahtoisia. He eivät myöskään tajua, ettei naisen tarvitse kokea siitä häpeää, että hän pyytämättä ja odottamatta saa postiinsa munankuvan. Lähettäjän häpeähän se on, hänen avuton hätähuutonsa kun hän kokee miehisyytensä uhatuksi syystä tai toisesta.
Onneksi niin kännyissä kuin sp-ohjelmissakin on joko delete-ruksi tai roskakorin kuva ;)- ryppis
Luulen, että kolmas lähtökohta on ihan yksinkertaisesti se, että kuvan lähettäminen aiheuttaa lähettäjälle jotain seksuaalista kiihotusta tai mielihyvää, siis muutenkin kuin naisen häpäisemisen kautta. Tähän voi liittyä kuvitelma siitä, miten toinen innostuu tai joku paljastelufetissi. Kyse olisi ikäänkuin kyberseksistä, joka toteutetaan yksipuolisesti ja kuvitellaan toisen osapuolen osuus asiasta.
- miten.kertoa
ryppis kirjoitti:
Luulen, että kolmas lähtökohta on ihan yksinkertaisesti se, että kuvan lähettäminen aiheuttaa lähettäjälle jotain seksuaalista kiihotusta tai mielihyvää, siis muutenkin kuin naisen häpäisemisen kautta. Tähän voi liittyä kuvitelma siitä, miten toinen innostuu tai joku paljastelufetissi. Kyse olisi ikäänkuin kyberseksistä, joka toteutetaan yksipuolisesti ja kuvitellaan toisen osapuolen osuus asiasta.
Itsellä kokemusta tästä lähtökohdasta, eikä auttanut vaikka kuinka selosti miehelle ettei toimi. Runkkausvideotkin on nähtynä. Hän todella uskoi asian olevan näin.
- dfghjkhghjk
Ei se nyt aina ventovieraan pippelin kuva ole.
- dtjdfjdjdz
dfghjkhghjk kirjoitti:
Ei se nyt aina ventovieraan pippelin kuva ole.
Joku pariskuntakin voi harrastaa tällaisia.
- Ex--PUA
Luulin että ne miehet on lapsellisia, jotka lähettävät kuvan elimestään naiselle, mutta sitten luin naisten kommentit.
"katso pippeli, hihihihihiiii!"- nauruhermoja-kutkuttaa
Ei me sille pippelille naureta vaan sen lähettäjälle! Ja samalla kehotetaan pysymään kaukana tuosta.
- Hölmölähetti
Eli lähettäjä on mulkku?
- afdljsköafjkl
Tämä ihmetyttää aina, että eikö miehet todella tajua eroa naisten ja miesten välillä. "Sen" kuva ei todellakaan kiihota naisia kuten naisten värkin kuva miehiä.. siitä ei tule kun outo ja vaivaantunut olo; mitähän tuostakin pitäis kostua ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431