Kun tässä olen lueskellut mitä naiset haluavat, herää epäilys olenko epänormaali?
- naiset tykkäävät sitä kun saavat tuijotella miestä niska krampissa ylöspäin. Minä en saa mitään kicksejä siitä että nainen on pienempi tai että olen itse isompi
- naiset tykkäävät siitä kun mies "ottaa naisen". Minä en halua dominoida enkä "ottaa naista" niin kuin joku mongolisotapäällikkö valloitusretkellään, vaan seksin tulisi olla hellää ja huomaavaista jossa molemmat tekevät osansa. En myöskään halua osoittaa fyysistä voimaani heittelemällä naista sängyssä kuin mollamaijaa
- naiset tykkävät siitä kun mies osoittaa dominanssia ja kilpailuviettiä sosiaalisessa porukassa jossa naisista kilpaillaan. Mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän hän tätä vaatii. Minä olisin mieluummin kahdestaan naisen kanssa niin voisimme tutustua paremmin
Olenko epämiehekäs ja/tai epänormaali?
Mies, 23v
Olenko epämiehekäs?
44
<50
Vastaukset
- 23523523
Naiset on jämähtäneet kivikaudelle.
- tapansa.kullakin
Olet käsittänyt väärin kirjoittamalla "naiset". Naisetkin ovat hyvin yksilöllisiä kuten miehetkin. Jokaisella on oma makunsa.
Minä en pidä ensimmäisestä enkä viimeisestä. Mutta keskimmäisestä pidän. Jos seksi aina vaan on hellää ja huomaavaista menee siitä "maku" jotta ei kyllästyisi vuodesta toiseen samaan, niin seksi kuin mikä muukin asia monta kertaa kaipaa vaihtelua. Toiset pitävät hellästä, hitaasta seksistä, toiset taas parin minuutin "ottamisesta". Tämäkin saattaa vaihdella samalla ihmisellä riippuen monesta asiasta. Itse saatan kyllästyä hellään hitauteen, oma halu siinä ehtii sammua.
Eikä pidä sekoittaa asiaa läheisyyteen, voin tuntikausia helliä toista ilman seksiä.- faktaa.sulle
Kaikki naiset haluaa dominoivan miehen, yksilölliset erot on vain dominoinnin asteessa. Kaikki ei halua sm-seksiä väkivaltarikollisen kanssa, mutta miehen pitää joka tapauksessa olla se aktiivinen osapuoli, "ottaja". Naiset haluaa vastustella (ns. lutkadefenssi, eivät halua tuntea olevansa halpoja) ja haluaa olla haluttuja. Nainen kiihottuu objektina olosta. Tasaveroiset kamumiehet on kivoja kavereita, mutta eivät sytytä sitä kipinää. Puuttuu kemia ja kaverisektori kutsuu. "Kyllä sulle joku joskus jostain löytyy, kun olet noin tosi hyvä mies" (joku muu kuin minä ja mun kaverit).
- faktaa.sulle
Nekin naiset jotka sanoo kaipaavansa hellyyttä, haluavat sitä hellyttää siltä dominoivalta tosikarjulta. Tästä syystä naisten suurimpia haaveita onkin kesyttää siitä alfauroksesta joku perheenisä (ja jos onnistuvat siinä, niin kyllästyvät siihen ja mies vaihtoon).
- faktaa_sullekin
faktaa.sulle kirjoitti:
Nekin naiset jotka sanoo kaipaavansa hellyyttä, haluavat sitä hellyttää siltä dominoivalta tosikarjulta. Tästä syystä naisten suurimpia haaveita onkin kesyttää siitä alfauroksesta joku perheenisä (ja jos onnistuvat siinä, niin kyllästyvät siihen ja mies vaihtoon).
Tässä nyt yritetään tehdä naisista pelkkiä laumaeläimiä, jotta tätä ominaisuutta voitaisiin käyttää heitä vastaan. Ovelaa ätmiehistä naisvastaista strategianmuodostusta. Nämä väitteet ovat kuitenkin pelkkää puppua: jos nainen haluaa tosimiestä esim. ennen kuukautisia, ei tämä tarkoita, etteikö hän voisi haluta hellää ja kilttiä miestä kuukautisten jälkeen. Tämä on tutkittu juttu, että yhden ja saman naisen preferenssit vaihtelevat kuukautiskierron sekä myös eri elämäntilanteiden myötä. Ennen kuukautisia nainen on hedelmällisimmillään, joten tuolloin hän haluaa mahdollisimman fertiiliä miestä, jollainen tosikarju todennäköisemmin on. Kuukautisten jälkeen hän taas haluaa vähemmän maskuliinisen, ja siten todennäköisesti luotettavamman kumppanin huolehtimaan jälkeläisistään. Nämä pyrkimykset ovat tietenkin täysin alitajuisia, eikä nainen ole niistä tietoinen. :)
- faktaa.sulle
faktaa_sullekin kirjoitti:
Tässä nyt yritetään tehdä naisista pelkkiä laumaeläimiä, jotta tätä ominaisuutta voitaisiin käyttää heitä vastaan. Ovelaa ätmiehistä naisvastaista strategianmuodostusta. Nämä väitteet ovat kuitenkin pelkkää puppua: jos nainen haluaa tosimiestä esim. ennen kuukautisia, ei tämä tarkoita, etteikö hän voisi haluta hellää ja kilttiä miestä kuukautisten jälkeen. Tämä on tutkittu juttu, että yhden ja saman naisen preferenssit vaihtelevat kuukautiskierron sekä myös eri elämäntilanteiden myötä. Ennen kuukautisia nainen on hedelmällisimmillään, joten tuolloin hän haluaa mahdollisimman fertiiliä miestä, jollainen tosikarju todennäköisemmin on. Kuukautisten jälkeen hän taas haluaa vähemmän maskuliinisen, ja siten todennäköisesti luotettavamman kumppanin huolehtimaan jälkeläisistään. Nämä pyrkimykset ovat tietenkin täysin alitajuisia, eikä nainen ole niistä tietoinen. :)
Tämä selittää vain sen miksi naiset haluavat kesyttää alfakarjusta lällymiehen. Tuossa kuunkierrossa kun nainen haluaa alfakarjua hän on myös aktiivisimmillaan pariutumisen suhteen. Jos nainen jossain raukeassa mielentilassa haluaa hellän miehen, niin ei hän lähde sellaista metsästämään. Todennäköisemmin vain haaveilee että saisi kesytettyä siitä alfakarjusta sen lällymiehen. Tästähän on todisteita vaikka kuinka paljon.
- AutistinTuomio
Ei kaikki naiset elä kivikaudella.
- 1nainen1
Olet varmasti ihan normaali, et vain minun makuuni. Ihmiset tykkää eri asioista.
- 1212
"Olet varmasti ihan normaali, et vain minun makuuni. Ihmiset tykkää eri asioista."
Tähän kannattaa suhtautua epäillen. Kun nainen sanoo että juuri hän pitää miehestä X, hän olettaa olevansa erityinen. Mutta ne muutkin naiset pitävät samasta miehestä, ja lopulta "varmasti jollekin naiselle oikea" mies ymmärtää ettei ole kenellekään oikea.
Todellisuudessa, naiset ovat hyvin samanlaisia. Seuraavat kivikautisia vaistoja, kuten ap ilmaisi.
Ne harvat poikkeukset jotka pitävät hellästä ja kiltistä modernista miehestä ovat ätnejä, joka eivät usko saavansa korkean tason dominoivaa miestä ja siksi haluavat sen kiltin miehen josta ei synny kilpailua.
- virheellinen_käsitys
"- naiset tykkäävät siitä kun mies "ottaa naisen". Minä en halua dominoida enkä "ottaa naista" niin kuin joku mongolisotapäällikkö valloitusretkellään, vaan seksin tulisi olla hellää ja huomaavaista jossa molemmat tekevät osansa. En myöskään halua osoittaa fyysistä voimaani heittelemällä naista sängyssä kuin mollamaijaa"
Hahaha! Ainakin sinulla on hyvä huumorintaju. :D
Kuten joku jo sanoi, voi sama nainen pitää niin luolamistyylistä kuin hitaasta hellimisestä, riippuen mm. kuukautiskierron vaiheesta. Olet varmasti saanut massaviihteen kautta tällaisen käsityksen, että miehen pitäisi olla voittopuolisesti luolamiestyylinen. - lasdfjk
Naisen kiihottuminen perustuu suurelta osin siihen, että hän kokee olevansa haluttu ja hän haluaa nähdä miehen ilman kontrollia ja kiihkossa..ja on muuten tutkittu juttu. Siksi se lässytys, hellät kuolaavat pusut ja pitkäänjatkuva hiplailu saa lähinnä vaivaantuneisuutta aikaiseksi.
- 1212
Tuon oppii esim. lukemalla naisten romanttista kirjallisuutta. Se tarinan mies ei ole kiltti ja huomaavainen, vaan dominoiva pahis joka ottaa naisen väkisin ja rajusti. Tämä mies on se mongolisotapäällikkö joka seivästää viholliset, polttaa lapset ja vanhukset - mutta jonka kiihkossaan valitsema nainen on turvassa heikommilta vihollisilta.
- Pastavierailija
Näin minäkin olen ymmärtänyt. Loppujen lopulta kaikki naiset toimivat tällä tavalla, ja kun minut on ehdollistettu siihen, että miehen pitää olla hellä ja huomaavainen, en koskaan saa ketään naista itseäni haluamaan.
- neitsytsetä
1212 kirjoitti:
Tuon oppii esim. lukemalla naisten romanttista kirjallisuutta. Se tarinan mies ei ole kiltti ja huomaavainen, vaan dominoiva pahis joka ottaa naisen väkisin ja rajusti. Tämä mies on se mongolisotapäällikkö joka seivästää viholliset, polttaa lapset ja vanhukset - mutta jonka kiihkossaan valitsema nainen on turvassa heikommilta vihollisilta.
Onko kokemusta useista naisista? Olisi kiva kuulla näitä faktoja sellaisilta jotka oikeesti tuntee naisia.
- Prinssi_seinäruusunen
Ja kuinka monta vuotta on monesta tuutista toitotettu, että naista ei saa kohdella kuin seksiobjektia, vaan häntä pitää kohdella tasaveroisena ihmisenä. Ei siis nimenomaan ei saisi osoittaa haluavansa sitä naista fyysisesti, ja missään tapauksessa ei saisi menettää kontrolliaan.
Ja sitten kun näin tekee, ei kukaan nainen siitä sytykään. Miksi tällaista valheellista propagandaa yhä vaan syötetään?- 1212
Koska.
1. rumat feministit eivät saa kuumia miehiä, ja siksi haluavat riistää kuumat dominoivat luolamiehet myös kauniilta naisilta
2. naiset haluavat että miehet ovat kilttejä ja huomaavaisia. Siis kamumiehet, naapurit, kollegat. Mutta SE mies rikkoo sääntöjä koska niin vain tapahtui. - rhetjaetjaej
Ristiriitaisen propagandan ja käytännön havaintojen perusteella voi hyvin epäillä, että median ja naistenlehtien asioiden käsittelytapa ei ole kovin moninainen vaan miehiä yksinkertaistava ja uskotaan naistenkin olevan kaikkien samaa massaa.
- erota-toisitaan
Tässä pitää nyt erottaa toisistaan mies jonka kanssa nainen seurustelee-tuntematon mies. "Oma mieheni" saa pitää minua seksiobjektina ja saa ja täytyy osoittaa haluavansa minua fyysisesti, sytyn siitä itse myös.
Mutta jos vieras mies näin tekee-ehdoton turn off. erota-toisitaan kirjoitti:
Tässä pitää nyt erottaa toisistaan mies jonka kanssa nainen seurustelee-tuntematon mies. "Oma mieheni" saa pitää minua seksiobjektina ja saa ja täytyy osoittaa haluavansa minua fyysisesti, sytyn siitä itse myös.
Mutta jos vieras mies näin tekee-ehdoton turn off.""Oma mieheni" saa pitää minua seksiobjektina ja saa ja täytyy osoittaa haluavansa minua fyysisesti, sytyn siitä itse myös."
Olisihan se outoa, jos näin ei olisi. =D
Kunhan puolin ja toisin ei kaikki "Barbiet & Kenit" aiheuta samaa efektiä...... =D- atmktmytm
erota-toisitaan kirjoitti:
Mutta jos vieras mies näin tekee-ehdoton turn off.Kyllä noissa propagandoissa kuitenkin on myös se henki, että naista metsästäessään mies ei saisi kohdella naista vain seksiobjebktina ja sama myös suhteessa, vaan puhutaan esim. tasaveroisesta kumppanuudesta.
- Prinssi_seinäruusunen
erota-toisitaan kirjoitti:
Mutta jos vieras mies näin tekee-ehdoton turn off.Ongelma onkin siinä, että parisuhteessa miehen testosteronitaso laskee ja oksitosiini nousee, ja sitä myötä hänestä tulee pehmomies ja eihän pehmomies naista seksiobjektina pidä.
- erota-toisistaan
atmktmytm kirjoitti:
Kyllä noissa propagandoissa kuitenkin on myös se henki, että naista metsästäessään mies ei saisi kohdella naista vain seksiobjebktina ja sama myös suhteessa, vaan puhutaan esim. tasaveroisesta kumppanuudesta.
Tässähan tämä VAIN, ei siis vain seksiobjektina myös muuna. Mutta minun suhteessani miehen toivon näkevän minut mm.seksiobjektina.
- raisa2222
Kuulostat aivan ihanalta tyypiltä! Miksi ei ikinä osu mun kohdalle tuollaisia?
- Prinssi_seinäruusunen
No justiinhan osui. Ottakaa yhteyttä puolin tai toisin, älkää kävelkö onnenne ohi!
- Viidakossa
Prinssi_seinäruusunen kirjoitti:
No justiinhan osui. Ottakaa yhteyttä puolin tai toisin, älkää kävelkö onnenne ohi!
En uskaltaisi itse tällä palstalla laittaa MITÄÄN yhteystietoja. Mutta ehkä keksitte jonkun tavan jos todella kiinnostaa :)
- Restmycase
Minusta olet miehekäs. Sytyn juuri tuollaisesta tyylistä jota sinä tarjoat naiselle.
Jos täällä olet lukenut siitä mitä naiset haluavat, unohda koko juttu koska suurin osa niistä on miesten kirjoittamia fantasioita.- 1212
Oletko koskaan lukenut naisten naisille kirjoitettuja fantasioita?
Linkkaa minulle edes yksi romanttinen novelli jossa sankari on kitlli ja huomaavainen tohvelisankari, niin minä linkkaan kymmenen jossa mies on jännittävä, dominoiva pahis joka ottaa naisen rajusti.
Tiesitkö muuten että kyselyissä naisten suosituin seksuaalinen fantasia on sellainen jossa mies ottaa naisen väkisin?
Jos oikeasti sytyt tuosta tyylistä, kuulut olemattoman pieneen vähemmistöön. - erota.fantasia
1212 kirjoitti:
Linkkaa minulle edes yksi romanttinen novelli jossa sankari on kitlli ja huomaavainen tohvelisankari, niin minä linkkaan kymmenen jossa mies on jännittävä, dominoiva pahis joka ottaa naisen rajusti.
Tiesitkö muuten että kyselyissä naisten suosituin seksuaalinen fantasia on sellainen jossa mies ottaa naisen väkisin?
Jos oikeasti sytyt tuosta tyylistä, kuulut olemattoman pieneen vähemmistöön.Se että naisten suosituin fantasia on sellainen jossa mies ottaa väkisin tarkoittaa tätä nimenonomaan. FANTASIA. Nainen ei halua kuitenkaan tätä fantasiaa todeksi.
- 23423
erota.fantasia kirjoitti:
Se että naisten suosituin fantasia on sellainen jossa mies ottaa väkisin tarkoittaa tätä nimenonomaan. FANTASIA. Nainen ei halua kuitenkaan tätä fantasiaa todeksi.
Ei naiset siitä fantasioi jos se ei heitä kiihota. Naiset haluaa dominoivan miehen, eivät raiskaajaa, mutta dominoivan miehen joka "ottaa" naisen.
Tuo on niin halpa selitys että "se on vain fantasia". Ikään kuin fantasiat eivät kertoisi mitään ihmisten haluista. 23423 kirjoitti:
Ei naiset siitä fantasioi jos se ei heitä kiihota. Naiset haluaa dominoivan miehen, eivät raiskaajaa, mutta dominoivan miehen joka "ottaa" naisen.
Tuo on niin halpa selitys että "se on vain fantasia". Ikään kuin fantasiat eivät kertoisi mitään ihmisten haluista.Näitä voi toteuttaa parisuhteessa sulassa sovussa, joko sopien tai tunneälyä käyttäen.....
- erota.fantasia
23423 kirjoitti:
Tuo on niin halpa selitys että "se on vain fantasia". Ikään kuin fantasiat eivät kertoisi mitään ihmisten haluista.Seksuaalista fantasiaa ei yleensä haluta todeksi siksi sitä kutsutaan fantasiaksi. Haluaminen jtk on aivan eri asia. Fantasiaa voi olla esimerkiksi täysin mahdoton toteuttaa, voi vaikka haluta sekstailla yksisarvisen tai kentaurin kanssa. Ero on myös sillä mikä naista voi ajatustasolla kiihottaa, tässä huomio, ajatustasolla, livenä taas moinen ei kiihottaisi yhtään.
Voi olla esim. miehellä vastaavaa haaveilla upeasta sexystä kaunottaresta, miten hän ottaisi tuon, tosi paikan tullen ei tekisi mitään. - ATMaisteri
Seksuaalista fantasiaa ei yleensä haluta todeksi siksi sitä kutsutaan fantasiaksi. Haluaminen jtk on aivan eri asia. Fantasiaa voi olla esimerkiksi täysin mahdoton toteuttaa, voi vaikka haluta sekstailla yksisarvisen tai kentaurin kanssa. Ero on myös sillä mikä naista voi ajatustasolla kiihottaa, tässä huomio, ajatustasolla, livenä taas moinen ei kiihottaisi yhtään.
Voi olla esim. miehellä vastaavaa haaveilla upeasta sexystä kaunottaresta, miten hän ottaisi tuon, tosi paikan tullen ei tekisi mitään.Aha. Ja tämä siis vertauksessasi johtuu siitä ettei mies halua sexyä kaunotarta? :D Totta kai haluaa, mies vain ymmärtää ettei hänen tasonsa riitä. Ihan samalla tavalla nainen kyllä haluaisi tulla otetuksi väkisin paratiisisaarella miesmallin näköisen salaisen agentin toimesta, mutta sellaista tilannetta ei nyt vain ole näköpiirissä.
- paratiisin.vangit
Seksuaalista fantasiaa ei yleensä haluta todeksi siksi sitä kutsutaan fantasiaksi. Haluaminen jtk on aivan eri asia. Fantasiaa voi olla esimerkiksi täysin mahdoton toteuttaa, voi vaikka haluta sekstailla yksisarvisen tai kentaurin kanssa. Ero on myös sillä mikä naista voi ajatustasolla kiihottaa, tässä huomio, ajatustasolla, livenä taas moinen ei kiihottaisi yhtään.
Voi olla esim. miehellä vastaavaa haaveilla upeasta sexystä kaunottaresta, miten hän ottaisi tuon, tosi paikan tullen ei tekisi mitään.Joo, romahti tuo vertaus kyllä tuohon ettei mies halua sexyä kaunotarta.
1212 kirjoitti:
Jos oikeasti sytyt tuosta tyylistä, kuulut olemattoman pieneen vähemmistöön.Täytyy muistaa, että naiset eivät useinkaan halua fantasioidensa toteutuvan. Miehet haluavat paljon useammin toteuttaa fantasiansa kuin naiset.
- selitys
ATMaisteri kirjoitti:
Aha. Ja tämä siis vertauksessasi johtuu siitä ettei mies halua sexyä kaunotarta? :D Totta kai haluaa, mies vain ymmärtää ettei hänen tasonsa riitä. Ihan samalla tavalla nainen kyllä haluaisi tulla otetuksi väkisin paratiisisaarella miesmallin näköisen salaisen agentin toimesta, mutta sellaista tilannetta ei nyt vain ole näköpiirissä.
Nainen voi haluta tulla "otetuksi väkisin", mutta jos nainen tuota haluaa, kyseessä ei ole enää "väkisin ottaminen". Väkisin ottamisen haluaminen on siis mahdotonta.
- esimerkki_
selitys kirjoitti:
Nainen voi haluta tulla "otetuksi väkisin", mutta jos nainen tuota haluaa, kyseessä ei ole enää "väkisin ottaminen". Väkisin ottamisen haluaminen on siis mahdotonta.
Muhun sopii kohdat yksi ja kaksi. Kolmonen ei yhtään. Mulla on ihan äärinmäisen pieni kilpailuvietti.
Tuo kakkonen ihan joskus hävettää kun tulee innostuttua. Kun on kolme varttia "riehunut", on yltä päältä hiessä ja lakanat on ties missä, miettii miten tässä taas näin kävi. Onneksi naiset tykkää.- Hyväksyitsesi
Et ole epämiehekäs! Jokainen on omanlaisensa ja arvosta itseäsi sellaisena kuin olet!
Älä turhaan vertaa itseäsi muihin. Hellyys kertoo sinusta paljon. Mieltymyksiä on niin monenlaisia. Onko sinulla vähän itsetunto ongelmia?- joku.muu.kuin.minä
Kyllä sulle joku joskus jostain löytyy!
- Hyväksyitsesi
Tiedän sen ;D Kiitos tiedosta kuitenkin <3
- Hämärän_rajoilta
Kilpailuviettiä ei minullakaan ole lainkaan, eikä liioin naisen koko ole kynnyskysymys (ainakaan vertikaalisesti; x-akselin suunnassa ehtonani on, että pitäisi jaksaa liikkua kanssani, mikä sulkee pois morbidisti obeesit jabbat).
Kakkoskohta ei kuitenkaan ole mikään joko–tai. Seksiin asti läheisyysharjoitukseni eivät ole vielä edenneet (eivätkä välttämättä koskaan etenekään), mutta vähäisenkin kokemukseni perusteella voin sanoa sen, että luolamiesmoodi ja hellittelyt eivät todellakaan sulje toisiaan pois. Hyvä luolamies on sitä rakkaudella: hän tarkkailee koko ajan naisen reaktioita ja huolehtii siitä, että kumppani kokee olonsa turvalliseksi, vaikka vähän hiuksista kiskottaisiinkin. Dominointi ja valloitus ovat vain roolileikkiä, jossa taustalla on molemminpuolinen (sanallinen tai sanaton) sopimus ja luottamus. Se ei siis eroa mitenkään hellittelystä: molemmissahan tarkoituksena on osoittaa kiintymystä ja tuottaa toiselle mielihyvää.
Loppuun arveluttavasti muotoiltu ja väärintulkintoihin inspiroiva retorinen kysymys. Kun haluat toista, tahdot tuntea hänen vartalonsa omaasi vasten. Mitä luulet, kummassako tapauksessa tuntumaa on enemmän: toisen pysyessä kiltisti paikoillaan vai rimpuillessa allasi vastaan?- bun_intendentti
Hämärän rajoilla on ainakin viisikymmentä eri harmaan sävyä.
- Ranse
No enpä tiedä, jos katselee niin aika monet tuntuu diggailevan sellaisia androgyynejä tai maalattuja hoikkia rock-jätkiä. Yleensäkin hoikat sopusuhtaiset fruittari ja hipsteri-tyyliset miehet menevät kuin kuumille kiville nuorten likkojen keskuudessa.
- Jassuka
Kilttikin voi olla kiihkeä, naisen heittely taas mollamaijan tavoin kuulostaa aika karmealta. Enpä usko, että kaikki naiset siitä tykkää. Pikemminkin naiset varmaan tykkäävät miehestä joka osaa huomioida naisen tarpeita. Toiset syttyy kerosiinikoneista ja toiset nuhapumpuista, mutta pääasia että sävel on yhteinen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774854- 133463
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262014Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471956Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6821921- 1181855
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101441