Hei, olen 18- vuotias keväällä ylioppilaaksi pääsevä tyttö, joka haaveilee välivuodesta au pair - hommissa. Olen rehellinen, luotettava, vastuuntuntoinen ja positiivinen ihminen ja pidän lapsista. Olen tottunut jo melko nuoresta lähtien ottamaan vastuuta 5 nuoremmasta sisaruksestani ja olen hoitanut sukulaisteni lapsia. Olen myös muun muassa ollut vastuussa kahdesta kaveriperheen lapsesta (4- ja 6-vuotiaat) viikonlopun yli vanhempien ollessa ulkomailla ja tulen hoitamaan samoja lapsia kesäkuussa viikon, kun vanhemmat matkustavat ulkomaille. En ole viime aikoina hoitanut ihan vauvaikäisiä lapsia, joten olisin kiinnostuneempi perheistä, joissa lapset ovat ainakin kaksi vuotiaita.
Tahtoisin ainakin osittain suomenkielisen perheen, sillä englanninkielentaitoni ei ole kovin vahva ja olen aika arka puhumaan englantia tästä syystä, mutta tahtoisin parantaa kielitaitoani. Olen opiskellut englannin lisäksi ruotsia (kirjoitin pitkän ruotsin) ja saksaa. Maavaihtoehtoihini lukeutuvat kaikki englanninkieliset maat.
Pystyisin aloittamaan aikaisintaan heinäkuun lopulla/elokuussa ja olisin käytettävissä huhtikuuhun saakka. Minulla on ajokortti (, mutta en ole tottunut ajamaan suurissa kaupungeissa) , en omista rikosrekisteriä, en tupakoi enkä käytä alkoholia.
Jos kiinnostuit, pistä sähköpostia osoitteeseen janikajosefiinapaananen@gmail.com , niin jutellaan lisää! :)
Au pair etsii perhettä englanninkielisestä maasta!
Janikaj
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595