Miltäs tämä parisuhde näyttää. Tuleeko vakiintuminen ja yhteenmuutto ?
Kaunis kiitos sinulle !
Tuntijasi katsoisitko ?
2
<50
Vastaukset
Hei
toivot kovasti kodin ja talouden parantumista, minkä ymmärrän. odotat myös tietoa tai postia, mikä tulee mitä pikimmin.
jos jossakin onnistaa, niin työasioissa! mitä sitten teetkin tai suunnittelet, se onnistuu kun kovasti panostat.
sinä haluaisit vihdoinkin muuttaa. parempaan ympäristöön ja parempaan asuntoon. olet tehnyt omalta osaltasi paljon hyvää tämän hyväksi. olet parantunut pienestä vaivastasi. jos toivot menneisyydeltä korvauksia, ne eivät mene sitä rataa kuin mielessäsi on. niillä on oma ratansa...
tässä on mies, jonka villit unelmat käyvät toteen. mutta sinun unelmasi, mitkä eivät liity rakkauteen, ne kulkevat toiseen suuntaan.
lääke- tai terveysalan ihminen läheisyydessäsi ei tiedä mistä puhelee.
mutta kysymyshän kuului, että miltä parisuhde näyttää. tämä on sinulle haaste, mikä tuntuu raskaalta. voit hengästyä tätä odotellessasi. näen sinulle kumppanin matkan päässä, eli ei lähelläkään omaa kotiasi. hän on rikkonaisesta kodista, mutta vahva yksilö.
tämä on vastaukseni, eli onnesi on matkan päässä.
t. Keskiyö- kinuskijäätelö
Hei Tuntijasi , ja Iso kaunis kiitos sinulle ! Olen jo kauan kamppailut talouden kanssa, ikuista kamppailua tämä tuntuu olevankin , en odota korvauksia menneisyydestä, vaan yritän katsoa eteenpäin. Aikaisemmin elämääni hallitsi sairaus, joka nyt on ainakin hetkellisesti takaalalla. Tällä hetkellä yritän ppäästää yliopistoon , toteuttamaan itseeni, kun lapset jo isoja. Nyt tai ei koskaan, kuitenkin niin että voin tehdä töitä siinä sivussa..Minulla on kumppaani matkan päässä.Paraneeko talouteeni ja saavutanko tavoiteeni ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308