AIG:n huijaus

Karmea

AIG: v tapaturma yms. on huijausta koska ei ymmärrä lääkärin antamia E-lausuntoja vaan selittelevät maasta taivaaseen syitä yms.

9

5507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyrmistynyt

AIG:n huijaus. Täysin laittomasti E-lausunnon lääkärin tapaturman lausunnon muuttaminen aivan toiseksi kuin STM:n antamien ohjeiden mukaan. Miksi AIG vakuutusyhtiö voi Suomessa mellastaa ja huijata ihmisiä lupaillen asiantuntijuutta, mutta ei AIG:llä ole asiantuntija lääkäreitä eikä muutakaan asiantuntijaa kuin vakuutuksien päättömiä lupauksia. Linnaan koko porukka!

• Anonyymi

Ehkä kannattaisi lukea ne vakuutusehdot ennen kuin ottaa vakuutuksen.

• plaaah_tyhmyydelle

Aig:llä ei ole omia lääkäräreitä. Ei tavallisia tai erikoislääkäreitä. Korvaukset maksetaan oman lääkärin todistusta vastaan.
      Korvaustaulukkokin tulee asiakirjojen mukana.

tuo linnaan koko porukka kommentti, kyl kirvotti päivän parhaat naurut. Kiitos siitä!

• Anonyymi

Toden totta,mieletön business .ei korvaa mitään vaikka lääkärin todistus kertois mitä.välttäkää ihmeessä ko.yhtiötä,ette saa kolikkoakaan vaikka miten asian todistat.suuri huijaus .

• Anonyymi

Mielenkiintoista. Vuonna 2021 sain korvauksen hyvin nopeasti lääkärintodistuksella. Ei mitään muttia tai mutkia matkassa. Kyseessä oli lievä fyysinen tapaturma, jonka kulukustannuksia en etukäteen osannut arvioida. Maksoivat sopimuksen mukaisesti kertakorvauksen, riitti hyvin. Palvelu pelasi hyvin.

• Anonyymi

Taidat olla töissä siellä..

• Anonyymi

Mulle tuli lasku tältä firmalta vaikka en ole koskaan tehnyt mitään sopimusta näiden kanssa. En aio maksaa.

• Anonyymi

Yhden kerran joutunut AIG:ltä anomaan. Murtunut nilkka. Ei yhden yhtä kysymystä vaan pelkästään rahat tilille. Taitaa nämä valittajat olla niitä jotka ensin toivoo että jokin olisi eri tavalla ja sitten alkaa jo uskomaan siihen. Jos siinä lääkärintodistuksessa lukee että teillä on vamma, joka sisältyy vakuutukseenne niin rahat tulee. Jos näin ei ole niin rahoja ei olisi pitänyt edes lähteä pyytämään.

• Anonyymi

Taidat olla töissä siellä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33