Onko kamala Jos jätän kevät juhliin menemättä..kysyn todistuksen aijemmin.Oon 9luokal
kevät juhliin menemättä
11
191
Vastaukset
- SnägäriFägä
Miks jättäisit menemättä?
Ja ei kai siinä mitään jos on hyvä syy. - tyrhjzsghbsr
Ei meillä ysillä mitään juhlia järjestetty. Heti aamusta tungettiin ruokalaan, jaettiin toikkarit ja juotiin kakkukahvit ja sen jälkeen lähdettiin pois.
Hei,
Sinun kannattaisi mennä kevätjuhlaan mukaan. Itse olin vuosi sitten läsnä oman nuoreni peruskoulun päätösjuhlassa ja se oli tärkeä hetki vanhemmille, mutta vielä enemmän nuorelle itselle.
Siitä oli tehty ysiluokkaisten päivä kukituksineen kaikkineen. Ja sinä päivänä näet viimeisen kerran kaikki luokkatoverisi yhdessä.
Tsemiä sinulle ja aurinkoisia kesäpäiviä! Ja onnea tuleviin jatko-opintoihisi!
T: Nettisaapas Jyväskylästä- phily
turpa kiinni kusi homo :-D
- Poika16v
Meidän kevätjuhlissa aina ryypätään
- gfjhdgkhj
Jos jää päätöjuhlast pois käytös numero laskee vähintään 6
- tatuoitutäti
Ja Kuningatar Elisabeth esiintyy salanimellä hevirockbändin solistina... höpöhöpö.
- Pkjhfif
Miten voi viimeisenä päivänä laskea numero :DDDDDD
- tatuoitutäti
Jos sinulla on hyvä syy, kannattaa puhua asiasta luokanvalvojan kanssa etukäteen. Mikäli luokanvalvojan kanssa ei voi puhua, esim. rehtorin puoleen voi kääntyä. Ilmoittamatta pois jääminen on moukkamaista, ja aiheuttaa turhaa huolta (esim. luokanvalvojasi voi ajatella sinun joutuneen onnettomuuteen matkalla).
Olen nyt 50 v. Olin aikoinaan pois 9. luokan kevätretkeltä, koska minulla ei ollut luokalla kavereita ja retki olisi tiennyt yksinäistä päivää. Opettajat suhtautuivat asiaan varsin neutraalisti. Myöhemmin olen ollut pois teknillisen oppilaitoksen (nykyisin amk) päätöstilaisuudesta, koska olin työkomennuksella toisella paikkakunnalla. Ilmoitin asiasta etukäteen, jolloin linjanjohtaja (vastaa johtajaopettajaa) haukkui minut ja pilkkasi työpaikkaani. Sain todistukseni postitse. - koululainen113
Ja muistakkin mennä ryyppään
Minä ainakin otan kaljaa - 244544
Jääkää vain pois sieltä juhlasta. Ne aina on lähettänyt mulle todistuksen postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088