Eikö joku palstan vakkarilukijoista voisi ryhtyä tämän palstan moderaattoriksi? Viesteillä on sen verran lukijoita, että ei tämän luulisi ihan kuollut ryhmä olevan. Noi saatanan makaamo haisemo kyhäämö jutut pilaa muuten hyvän idean.
Katsokaapa joku aika taaksepäin millainen palsta oli ennen häiriköitä. Joillekin jutuille sai oikeasti nauraa ja sai kimmokkeen kirjoittaa omistakin hölmöilyistä, kun tänne voi nimettömänä kirjoittaa sellaistakin, mitä muuten ei ikinä tunnustaisi.
Eli eiköhän pyritä hommaamaan tälle palstalle moderaattori, joka häätää nuo muutaman liimanhaistelijan, jotka pilaavat koko palstan.
Kannatusta, anyone?
sheriffi
töpö
4
878
Vastaukset
- It Wasen't me
Tuskin kellään on aikaa/halua roikkua täällä ympäripyöreitä päiviä lukemassa toisten toilailuja...ilman palkkaa...
Tässä teille sheriffi. ja todellakin mulla on aikaa istua netissä ja kotona ku ei muutakaan tekemistä ole.
- sheriffi muuten täysin
XtinaX kirjoitti:
Tässä teille sheriffi. ja todellakin mulla on aikaa istua netissä ja kotona ku ei muutakaan tekemistä ole.
paska tehtävääsi
- KIKI
KUN OLEN JO PARILLA MAINITSEMATTOMALLA PALSTALLA NIIN SAISI ILMAN ISOMPIA PYYTELYITÄ OIKEUDET TÄNNE...
MUTTA EIHÄN TÄÄLLÄ ASIATONTA OLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339