Hei!
Nyt tuli kiirus.
6.6.2015 lähden purkkarilla Marinasta, 15 min länteen Trogirista, viikon rennolle cruisailulle tutuille saarille kuten Hvar, Brac, Vis, Solta jne.
"Miehistö" ns. karkasi, joten veneeseen mahtuu!
Laita viestiä jos vähäänkään kiinnostaa, niin laitan s-spostilla lisäinfoa!
Suoria lentoja Splitiin vielä saa (n. 400€) ja muut kustannukset tulevat olemaan n. 200€. Eli - ei liene toista yhtä edullista mahdollisuutta tutustua kauniiseen ja ystävälliseen Kroatiaan - vesitse.
Jos matkasi on jo varattu, voi olla mahdollista hypätä kyytiin myös osaksi aikaa - esim. Trogirista / Splitistä saarille tai päinvastoin.
Tämä ei siis ole mainos vaan tarjottu mahdollisuus :)
Kiitos,
-S
Nyt ei kysytä vaan tarjotaan mahdollisuutta
2
263
Vastaukset
Unohtui mainita...
Jos liikut em. ajankohtana alueella Sibenik-Trogir-Split Korcula-Hvar-Vis-Brac-Solta ja kiinnostaa esim. päiväpurjehdus paikasta A paikkaan B (tai yhdellä yöpymisellä tms), niin ota rohkeasti yhteyttä ja tarkastellaan mahdollisuudet.
-SKiitos kiinnostuneille.
Nyt on kolme matkalaista lähdössä mukaani (koko viikoksi).
Vielä on tilaa koko viikoksi, tai päiväpurjehdukselle - esim. pariskunnalle.
-S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506833Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742955Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841255
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611154- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927