Miten pitkät sukset menee viistoperäiseen 7. sukupolven Golfiin sisälle? Kiikarissa olisi vm 2013 Golf viistoperäisenä manuaalina. Aktiivihiihtäjänä keskimäärin 180 mittaisia suksia kuljetan autossa ja pisimmät 190 cm. Mahtuuko ohjaamossa ajamaan ja vaihtamaan vaihteet mukavasti, jos suksiluukusta tulee pisimmillään 190 cm sukset? Suksiboksi on tietysti vaihtoehto, mutta mitenhän pitkän boksi voi viistoperä-Golfiin asentaa?
Suksiluukku Golf VII
Hiihtelijä
2
1525
Vastaukset
- hyvinmahtuu
Olen ajellut 203 cm sukset kyydissä. Menee, kun laittaa suksen kärjet konttiin päin. Pikkasen ne haittaa, mutta 700 km suuntaansa meni hyvin.
- Hiihtelijä
Ok. Itse miten myös että haittaako vaihdekepin käsittelyä, jos työntää suksiluukusta suksipussin, jossa on kolmet suksiparit. Mulla harvemmin on yli 180 senttisiä suksia mukana, mutta 180 cm suksien kanssa ei varmaan tule ongelmia, jos yli 2 metriset sukset mahtuu myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635