42v pariskunta lähdössä Sunny Beachille lomailemaan. Ketään samalla aikavälillä Bulgariassa? Omatoimimatka meillä.
Kukaan lähdössä Bulgaria -> Sunny Beach 2-16.62015
6
177
Vastaukset
- maaoliautiojatyhjä
Ei siellä ole ketään sillä aikavälillä. -Voi elämän kevät näitä tonttuja. Mistä näitä...
- topelius1980
maaoliautiojatyhjä
Idiootti. Ei kysyjä varmaan sinun tiedoillasi tee mitään.
Taisit vastata itsellesi viestin lopussa: " -Voi elämän kevät näitä tonttuja. Mistä näitä..."- olevaikkasipelius
Siinä toinen pösilö. -Hei, tollero, etkö lukenut avausta? Tämä herrasväki menossa Bulgariaan ja kyselee onko samaan aikaan ketään muita siellä. Maassa asuu tiettävästi yli 8000000 ihmistä, turistit lisänä, viikottain monta lentokone-lastillista suomalaisiakin. -Että mahtaakohan tuolla nyt sitten olla ketään samaan aikaan tämän pariskunnan kanssa? -Oliko sinusta relevantti kysymys?
- ArchOle
Tainnut pilkku nussia sinua, tai sitten on lääkkeet mennyt sekaisin viereisen potilaan kanssa? Alkuperäisessä kysymyksessähän ymmärrettävästi kyseltiin vastaavanlaisia porukoita jotka olisivat lähdössä bulgariaan samana ajankohtana.
Opettele lukemisen ymmärtäminen paremmin, tai poistu kaislaveneelläsi takaisin päiväntasaajalle.. - Kyllätaiei
3.6-11.6 ollaan 13 vuotiaan tyttöni kanssa menossa. :) itse siis olen 45.
- BulgariaTravel
Heippa!
Oletteko omatoimimatkalla, vaiko pakettimatkalla? Olisi kiva nähdä muitakin suomalaisia reissussa. Viimeksi kun olimme omatoimimatkalla turkissa, emme nähneet muita suomalaisia loman aikana.
Olisi kiva tavata!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850