Haluaisitko olla nuorempi?

Aleksi40

vai oletko tyytyväinen nykyiseen ikääsi ja olemukseesi.
Aletaan kamut olemaan kriittisessä iässä, eletty elämä näkyy ja jos ei mitään tehdä itsemme hyväksi niin alkaa kohta remppaa ilmentymään...

Mitenkäs sais noita hiuksia liimailtua takaisin?

29

1696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensin

vaikka Bostikkia taik jotain Loctite pika-liimaa. Ni eiköhän se siitä.

• Rymy

omasta puolestas vaan. Itse olen huomattavasti nuorempi kuin miltä näytän! Luulevat kuusikymppiseksi, vaikka 40 on vasta mennyt rikki. Hehheh. Olokin on vaaka-asennossa ihan mainio. Hiusten lähtökään ei lippalakki päässä harmita yhtään. Joten vielä on matkaa kriittiseen ikään, mikä se sitten lieneekään.

• katto

tarvii, ku on niitä viel jäljellä ihan liian kans. No on sulla ollu rankka elämä jos 40 ikäsenä näytät 60 vuotiaalta. Otan osaa.. Koska toisin on mulla onneks. Ei muuta kun onnea avun hakuun.

• Rymy
        katto kirjoitti:

tarvii, ku on niitä viel jäljellä ihan liian kans. No on sulla ollu rankka elämä jos 40 ikäsenä näytät 60 vuotiaalta. Otan osaa.. Koska toisin on mulla onneks. Ei muuta kun onnea avun hakuun.

Pitäs lähteä apua hakemaan. Miksi ihmeessä? Enpä sunkaan kuntoja todesta ota, kun pitää tulla nuoremmilles uhoomaan. Terveisiä vaan testamentin tekoon.

• sinä
        Rymy kirjoitti:

Pitäs lähteä apua hakemaan. Miksi ihmeessä? Enpä sunkaan kuntoja todesta ota, kun pitää tulla nuoremmilles uhoomaan. Terveisiä vaan testamentin tekoon.

Teet! jos 40 ikäsenä kysyt hiusten kasvusta apua. Ja itse en ole ikääsi pahempi. Koska olen kanssa 40 ikäinen ja satun hiuksistani olemaan siis vaan lahjakkaampi. Vai testamentti toi huono sketsi ikäisellesi. Niin ilmeisesti makaa kun petaa. Keksi siis perempi aihe.

• Rymy
        sinä kirjoitti:

Teet! jos 40 ikäsenä kysyt hiusten kasvusta apua. Ja itse en ole ikääsi pahempi. Koska olen kanssa 40 ikäinen ja satun hiuksistani olemaan siis vaan lahjakkaampi. Vai testamentti toi huono sketsi ikäisellesi. Niin ilmeisesti makaa kun petaa. Keksi siis perempi aihe.

En kysynyt. Epäystävällisesti kommentoit. Niinhän se on, että järki ei näytä kasvavan samassa päässä kuin tukka. Osanottoni! Saamasi työmarkkinatuki näyttää mahdollistavan julkiseen keskusteluun osallistumisen, josta olen demareiden kanssa hieman eri mieltä. Mutta olkoon. Kaltaisillesi täytyy antaa myös foorumi purkaa turhautuneisuuttaan ja antaa myös mahdollisuus päteä. Vaikka se nyt olisi vai hiuksissa, niin kuitenkin.

• Stella

Olen vielä pikkuisen alle 40. Ikäkriisiä ei ainakaan vielä ole, vaikka "kurttua" alkaa jo naamassa näkyä.
      Miehille tiedoksi, kalju ei ole ollenkaan pahan näköinen!

• Doe-10

haluaisi varmaankin.Mutta numerologisella iällä ei ole mun mielestäni merkitystä,vaan sillä,minkä ikäiseksi itse tunnet itsesi fyysisesti ja henkisesti.

• Doe-10

Jos et enää löydä sitä pikkupojan/pikkutytön paikkaa sydämessäsi,olet "kalkkis" .

• eeva

ihminen on varsin sopeutuvainen. Jos erehtyy vertaamaan itseään parikymppisiin, kannattaa kuunnella niiden juttuja ja eikös vaan ole tyytyväinen itseensä ja elämäänsä :-)

Työelämässä nuoremmat miehet alkavat 'rynnimään ohi'. Silti en haluaisi olla nuorempi nainen - rautaisesta työ- ja elämänkokemuksesta on hyötyä.

Mitä kaljuuntumiseen tulee - älkää hyvät miehet antako sen pilata päiväänne. Loputkin hiukset pois ja positiivinen asenne päälle. Itse joskus ajattelen että mitä jos kaikki hiukset lähtis. Luultavasti laittaisin pinkin peruukin. Ehkä sellainen ei Aleksille kumminkaan sopisi...(tällaisissa jutuissa naisilla on enemmän vaihtoehtoja).

• 40plus

ihana vaimo ja pari lasta, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattu työ. Mukavankokoinen talo, autot vene kesämökki yms...
      Velat maksettu ja aika tullut kerätä varoja "eläkepäiville."
      Kiva katsoa kun nuoremmat yrittää päteä. Itse voi ottaa jo hieman rennommin, tosin, tarkkana saa olla, että pysyy sopivan tarpeellisena työnantajalleen.
      t. Sikariportaan mies.

• Samat "jutut" tulisi tehtyä varmaan uudestaan. Olenpa siis ihan tyytyväinen tähän ikääni ja sitä myöten myös elämänkokemukseeni joka antaa ihan toisen näkymän tulevaan. Ihan kiva, että on asioita joista tietää, että niitä ei kannata tehdä.

• poitzu

Piru kun en ehtinyt lukea tätä aiemmin, - olisin kerännyt tänään päivällä leikatut kutrit talteen ja vaikka faxilla lähettänyt. Pää asia on, että et tee Immo Kuutsaa. ;)

Kuule se etu tässä ikääntymisessä on, että se näkö heikkenee samaa tahtia kuin niitä ryppyjä tulee. Siinä sitä on hyvä nahistua niin ettei itse huomaa. Muiden huomaamisella ei ole niin väliä, kunhan eivät päälle oksenna. ;)

• OTSIKKOSI

UUDELLEEN. ÄLÄKÄ MOITI MUITA. OTSIKOSSASI LUKEE. MITENKÄS SAIS NOITA HIUKSIA LIIMAILTUA TAKAISIN. JOTEN REVI SIITÄ MITÄ KIRJOTAT. PYYSIT SIIS HIUSTEN LIIMAILUUN APUA. JA SAIT SITÄ NIIN MIKSI KIVASTUT. OLE MITÄ OLET.

• my way

On ollut sen verran kivinen polku, ettei sitä uudestaan jaksaisi rämpiä.
      Kiven murustakaan en polultani vaihtais, ehkä joitakin lohkareita olisi toivonut vierähtävän muutamilla vuosilla eteenpäin ja risukasaa hitusen harvemmaksi.
      Olen tyytyväinen ja onnellinen tässä ja nyt ja ennenkaikkea olen sopusoinnussa elämäni ja itseni kanssa.

Kampaajalle olisi tarkoitus mennä ja ottaa new look!

• Tyytyväinen

Jokainen eletty minuutti on ollut elämisen arvoinen.
      Tätä kokemusta en vaihtaisi parikymppisen kokemattomuuteen.

• Mariet

Nyt yli neljäkymppisenä tunnen eläväni naisena elämäni parasta aikaa. Eletty elämä antaa ymmärrystä itseään ja muita kohtaan. Nyt mennyttä ajatellen tekisin ehkä toisenlaisia ratkaisuja. Niitä tekemättömiä ratkaisuja näin jälkeenpäin vähän kadun.

Harrastukset pitää pirteänä, olkoon ne liikunnallisia tai kulttuuripitoisia tms.
      Itselläni on tanssiharrastuksia ja talvisin laskettelen. En tupakoi, alkoholia käytän niukasti. Ajattelen että näin sijoitan tuleviin vuosiini ja ikääntymiseeni joka väistämättä on edessä jos elonpäiviä suodaan. Ikuista nuoruutta en havittele mutta toivon terveyttä ja mielen virkeyttä mahdollisimman pitkään. Äh, tulikohan pohdiskeltua liian vakavasti... avauksesi oli hyvä ja pisti pohtimaan...
      Ja vastaus kysymykseesi, kyllä, olen tyytyväinen olemukseeni.

Mutt hei,noista hiuksista, monen naisen mielestä kalju mies on mitä seksikkäin. Pääni kääntyilee usein just sinne missä kulkee kaljupäinen tai millisänkinen mies :).

• 45 vuotias m

Nythän se vasta alkaa. Tukka takana ja elämä edessä.

• Tania

Tyytyväinen 47-vuotias ja ihan sinut itseni kanssa. Iloinen mieli ja positiivinen elämänasenne loistaa ihmisestä ulospäin ja tuo itselle ja toisille hyvää oloa.
      Miksi niitä hiuksia pitäisi liimata takaisin, aja kaikki pois, kaljut miehet ovat mielestäni hyvin seksikkään puoleensavetävän näköisiä, kokeile niin huomaat!
      Syntymä aikaansa on turha ajatella, se on vain eräs numerosarja yhteiskuntaa varten.

• Aleksi40

kaljuuntuminen, tai hiusten ohentuminen on sellainen juttu joka on hyvin miehinen ominaisuus. Ei se sinänsä mitään haittaa eikä ole suuri asia. Otin asian vain esille esimerkiksi niistä muutoksista joita keski-iässä voi tulla vastaan.

Minusta on todella mukavaa että ihmiset ovat niin ihanasti sopusoinussa itsensä kanssa.

• Tania
        Aleksi40 kirjoitti:

kaljuuntuminen, tai hiusten ohentuminen on sellainen juttu joka on hyvin miehinen ominaisuus. Ei se sinänsä mitään haittaa eikä ole suuri asia. Otin asian vain esille esimerkiksi niistä muutoksista joita keski-iässä voi tulla vastaan.

Minusta on todella mukavaa että ihmiset ovat niin ihanasti sopusoinussa itsensä kanssa.

...sinä sopusoinnussa itsesi kanssa? Ne muutokset joita väistämättä meille kaikille tapahtuu, toisille aikaisemmin kuin toisille, tapahtuu kuitenkin. Ollaan muutoksista iloisia ja kutsutaan niitä elämänkokemukseksi, kaunis sana ja miten paljon se pitää sisällään! ;}
        Muuten, kyllä naisillakin hiukset ohentuvat ja kaljuuntuvatkin, ei siis pelkästään miehinen ominaisuus ;}

• Aleksi40
        Tania kirjoitti:

...sinä sopusoinnussa itsesi kanssa? Ne muutokset joita väistämättä meille kaikille tapahtuu, toisille aikaisemmin kuin toisille, tapahtuu kuitenkin. Ollaan muutoksista iloisia ja kutsutaan niitä elämänkokemukseksi, kaunis sana ja miten paljon se pitää sisällään! ;}
        Muuten, kyllä naisillakin hiukset ohentuvat ja kaljuuntuvatkin, ei siis pelkästään miehinen ominaisuus ;}

jos itse pitäisi arvioida niin 80%. Ei mitään suuria juttuja ja se 20% on just se tulevaisuus joka ei ole kiinni lyöty. Pitäis varmaan keksiä jossain vaiheessa mitä haluaa, nyt on enemmän vähemmän lyhyemmän tähtäyksen suunnitelmaa. Toisaalta harmittaa tietyllä tavalla ihmisten vanheneminen, aika kuluu niin nopeasti. Jotenkin tuntuu että ikuisuus on ääretön ja me ollaan vaan niin lyhyen aikaa täällä toistemme kanssa.

• Tania
        Aleksi40 kirjoitti:

jos itse pitäisi arvioida niin 80%. Ei mitään suuria juttuja ja se 20% on just se tulevaisuus joka ei ole kiinni lyöty. Pitäis varmaan keksiä jossain vaiheessa mitä haluaa, nyt on enemmän vähemmän lyhyemmän tähtäyksen suunnitelmaa. Toisaalta harmittaa tietyllä tavalla ihmisten vanheneminen, aika kuluu niin nopeasti. Jotenkin tuntuu että ikuisuus on ääretön ja me ollaan vaan niin lyhyen aikaa täällä toistemme kanssa.

Tulevaisuuttaan ei voi koskaan päättää, se mitä elämä antaa, mitkä valinnat teemme, ovatko ne oikeita vai kantapään kautta opittavia asioita, määräävät tulevaisuuden!
        Luo haaveet ja unelmat itsellesi, huomaat pian eläväsi niin , että pyrit toteuttamaan ne, onko se onnellisuutta ja täyttä elämää, jokainen miettii sen omalla kohdallaan.
        Olet oikeassa, ikuisuus on ääretön, ajalla ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa.
        Elämä on annettu meille haasteeksi, miten sen käytämme ja kasvamme ihmisinä. Tiedämme sen ehkä siellä "ikusuudessa joka on ääretön", joskus aikanaan.

Näin pohdin omaa elämääni, eikä tämä hullummalta tunnu.

• Aleksi40
        Tania kirjoitti:

Tulevaisuuttaan ei voi koskaan päättää, se mitä elämä antaa, mitkä valinnat teemme, ovatko ne oikeita vai kantapään kautta opittavia asioita, määräävät tulevaisuuden!
        Luo haaveet ja unelmat itsellesi, huomaat pian eläväsi niin , että pyrit toteuttamaan ne, onko se onnellisuutta ja täyttä elämää, jokainen miettii sen omalla kohdallaan.
        Olet oikeassa, ikuisuus on ääretön, ajalla ei ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa.
        Elämä on annettu meille haasteeksi, miten sen käytämme ja kasvamme ihmisinä. Tiedämme sen ehkä siellä "ikusuudessa joka on ääretön", joskus aikanaan.

Näin pohdin omaa elämääni, eikä tämä hullummalta tunnu.

kiva lukea !
        Kuvasin aikaa oman elämämme pituutta suhteessa ikuisuuteen ja menneisyyteen. Olemme h..tin mitättömiä ja ne jotka sattuvat aikaamme voimme tavata ja suurimpaa osaa emme tapaa (meitä on 7 miljardia). Ne jotka tapaamme ovat äärettömän pieni ryhmä kaikkeen verrattuna.
        Itseasiassa en ihan hirveän tarkasti viitsi julkisesti alkaa tätä esittämään, jostain syystä osaan miehiä se herättää agressioita. No sellaista se on...
        Oletko itse onnellinen ja kuinka olet pystynyt ajatuksiasi toteuttamaan, huomaan että olet niitä miettinyt. Kuinka hyvin olet tarkoituksesta päässyt selville? Jos muuttaisit jotain, mitä muuttaisit?

• Tania
        Aleksi40 kirjoitti:

kiva lukea !
        Kuvasin aikaa oman elämämme pituutta suhteessa ikuisuuteen ja menneisyyteen. Olemme h..tin mitättömiä ja ne jotka sattuvat aikaamme voimme tavata ja suurimpaa osaa emme tapaa (meitä on 7 miljardia). Ne jotka tapaamme ovat äärettömän pieni ryhmä kaikkeen verrattuna.
        Itseasiassa en ihan hirveän tarkasti viitsi julkisesti alkaa tätä esittämään, jostain syystä osaan miehiä se herättää agressioita. No sellaista se on...
        Oletko itse onnellinen ja kuinka olet pystynyt ajatuksiasi toteuttamaan, huomaan että olet niitä miettinyt. Kuinka hyvin olet tarkoituksesta päässyt selville? Jos muuttaisit jotain, mitä muuttaisit?

Hei mies, väärä asenne, me ei todellakaan olla mitään helvetin mitättömiä. Olemme ainutkertaisia, mailmassa ei ole toista samanlaista kuin sinä ja minä sekä ne 7 miljardia muuta.
        Eihän meidän ole tarkoituskaan tavata kaikkia ihmisiä, vain ne joilla on jokin tarkoitus, oman elämämme ja sen toisen elämän suhteen,vastavuoroista saamista ja antamista,hyvää tai pahaa mutta aina siiheen liittyy jokin opetus, ymmärrämmekö sen aina?
        Sattumia ei ole, kaikella mitä meidän elämässä tapahtuu, on tarkoitus.
        Meillä on sananvapaus, voimme kirjoittaa mielipiteemme vapaasti kunhan emme loukkaa ketään, oon tainnut kirjoitaa tän sulle jo aiemmin, en muista nyt mihin, olen vain lueskellut ajatuksiasi mielenkiinnolla.
        Pohdin paljon elämääni ja valintojani sen suhteen, olen ehkä oppinut kantapään kautta liikaakin....On ollut tapahtumia elämässä, jotka ovat pistäneet miettimään, miks olen täällä ja mitä varten. Pyrin toteuttamaan unelmani ja haaveeni, tietoisesti pyrkimällä niitä kohti.
        Elämän tarkoitus on asia josta innostun, jaksaisin keskustella siitä pitkään, en kuitenkaan ole mikään fanaatikko, osaan myös kunnioittaa toisten mielipiteitä enkä "tyrkytä" omia ajatuksiani tai elämänkatsomustani toisille.
        Kysyit ja minä kerroin!

• Tania
        Tania kirjoitti:

Hei mies, väärä asenne, me ei todellakaan olla mitään helvetin mitättömiä. Olemme ainutkertaisia, mailmassa ei ole toista samanlaista kuin sinä ja minä sekä ne 7 miljardia muuta.
        Eihän meidän ole tarkoituskaan tavata kaikkia ihmisiä, vain ne joilla on jokin tarkoitus, oman elämämme ja sen toisen elämän suhteen,vastavuoroista saamista ja antamista,hyvää tai pahaa mutta aina siiheen liittyy jokin opetus, ymmärrämmekö sen aina?
        Sattumia ei ole, kaikella mitä meidän elämässä tapahtuu, on tarkoitus.
        Meillä on sananvapaus, voimme kirjoittaa mielipiteemme vapaasti kunhan emme loukkaa ketään, oon tainnut kirjoitaa tän sulle jo aiemmin, en muista nyt mihin, olen vain lueskellut ajatuksiasi mielenkiinnolla.
        Pohdin paljon elämääni ja valintojani sen suhteen, olen ehkä oppinut kantapään kautta liikaakin....On ollut tapahtumia elämässä, jotka ovat pistäneet miettimään, miks olen täällä ja mitä varten. Pyrin toteuttamaan unelmani ja haaveeni, tietoisesti pyrkimällä niitä kohti.
        Elämän tarkoitus on asia josta innostun, jaksaisin keskustella siitä pitkään, en kuitenkaan ole mikään fanaatikko, osaan myös kunnioittaa toisten mielipiteitä enkä "tyrkytä" omia ajatuksiani tai elämänkatsomustani toisille.
        Kysyit ja minä kerroin!

Palasin takaisin ja luin uudellen tuon edellisen viestini.
        Olen pahoillani, siitä taisi tulla oikein kunnon "saarna", "kiertävä saarnaaja" olisi hyvä nikke mulle.
        Kirjoittaessa tulee joskus tunne, ettei oikein löydä sanoja siihen mitä tarkoittaa ja yrittää selittää, varsinkin kirjoitettaessa aiheesta joka on itselle tärkeä.
        Kuitenkin olisi hauskempi lukea elävästi kirjoitettua tekstiä koska lukija, ikävä kyllä ei pysty näkemään sitä "kehonkieltä" mitä kukin viestin kirjoitaja käyttää kertoessaan asioita livenä.

• Aleksi40
        Tania kirjoitti:

Palasin takaisin ja luin uudellen tuon edellisen viestini.
        Olen pahoillani, siitä taisi tulla oikein kunnon "saarna", "kiertävä saarnaaja" olisi hyvä nikke mulle.
        Kirjoittaessa tulee joskus tunne, ettei oikein löydä sanoja siihen mitä tarkoittaa ja yrittää selittää, varsinkin kirjoitettaessa aiheesta joka on itselle tärkeä.
        Kuitenkin olisi hauskempi lukea elävästi kirjoitettua tekstiä koska lukija, ikävä kyllä ei pysty näkemään sitä "kehonkieltä" mitä kukin viestin kirjoitaja käyttää kertoessaan asioita livenä.

tässä ei ehkä kannata jatkaa eikä mitään pahoitteluja... luen yhtä mielenkiinnolla. Voit kirjoittaa aiheesta, jos haluat, cheese@luukku.com. Me vasta raapaistiin pintaa... mitättömyydestä olen kyllä eri mieltä.

• ..olen tyytyväinen nykyiseen elooni ja olooni.
      Ainahan niitä huonoja päiviä on silloin tällöin.
      Turhankin harvoin tulee pidettyä itsestään huolta, esim. liikunnan muodossa.
      Onneksi se ei vielä näy päällepäin (kuulemma)
      Olen 45, nuorempi en haluaisi olla, koska asialle ei vaan voi mitään.
      Reilusti kaljut miehet sexyjä munkin mielestä.

• Aleksi40

ja sitä lähden nyt harrastamaan, aurinko paistaa ja ulkona on kaunista. Päivällä kävelemään ja illalla kuntosalille. Viikonloppu onkin taas mennyt huonommissa merkeissä, viiniä juotu ja istuttu mm. koneen ääressä, hyi minua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe