Joko

SP2:n

uskaltaa asentaa? Ettei siis koko kone mene sekaisin. Ja onko jotain toimenpiteitä, joita kannattaisi tehdä ennen SP2:n asennusta?

9

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tänään asentanut
    • näköjään

viestit toimi suomi24:lla Tämäkin taitaa olla ihan perseestä, niinkuin WindowsXP:kin

ei toimi Suomi24:ssä?
        Lukuunottamatta tietysti sitä ongelmaa että kun vastaa johonkin viestiin niin se ei lähde! Odotat sitten 5 minuuttia ja painat uudelleen lähetä-nappia - tulee herja että olet jo lähettänyt tämmösen viestin!
        Ja lopputulos on, että se alkuperäinen viesti oli mennyt tai sitten ei. Sattumanvaraisesti.
        Yhteenvetona: Ongelmia siis on.
        Kysymys: Miksi?

• näköjään

Hanki Windowsin aikaisempi versio, niin loppuu vibat. WindowsXP on keskeneräinen ohjelma, jota ei kenenkään pidä hankkia!! Tämä koskee myös muitakin "uutuuksia" kokemusta on. Mitä uudempi ohjelma, sen enenpi Bugeja, ja tämä on totuus!!

• millaisen käyttiksen
        näköjään kirjoitti:

Hanki Windowsin aikaisempi versio, niin loppuu vibat. WindowsXP on keskeneräinen ohjelma, jota ei kenenkään pidä hankkia!! Tämä koskee myös muitakin "uutuuksia" kokemusta on. Mitä uudempi ohjelma, sen enenpi Bugeja, ja tämä on totuus!!

Siis millaisen käyttiksen nykyisin kaupasta saa koneeseensa kun ostaa pakettituotetta?
        Mainoksissa ei ole muita kuin XP. Paljonko maksaa
        lisää jos pyydät jonkin vanhemman version? Yleensä vanhempi maksaa enempi, vai mitä?
        Miksi näin?

• viestin viejä
        viestit kirjoitti:

ei toimi Suomi24:ssä?
        Lukuunottamatta tietysti sitä ongelmaa että kun vastaa johonkin viestiin niin se ei lähde! Odotat sitten 5 minuuttia ja painat uudelleen lähetä-nappia - tulee herja että olet jo lähettänyt tämmösen viestin!
        Ja lopputulos on, että se alkuperäinen viesti oli mennyt tai sitten ei. Sattumanvaraisesti.
        Yhteenvetona: Ongelmia siis on.
        Kysymys: Miksi?

Tuolla kohta Lähetä kehittämisehdotuksesi:
        http://www.suomi24.fi/palaute/

Se on piilotettu hyvin, kun ne ei halua palautetta!

• Tepa

En näe yhtään syytä miksi SP2:sta ei uskaltaisi asentaa. En tiedä onko minulla ollut joku ihmeellinen tuuri vai mistä johtuu kun minulla ei ole ollut ainuttakaan ongelmaa XP:n tai sen päivitysten kanssa. Kaikki on aina toiminut loistavasti. Olen aina ihmetellyt, kun toiset väittävät XP:n olevan oikea ongelmavyyhti. Taidan sitten olla se poikkeus sääntöön :))

• Mambo

Et todellakaan ole ainoa XP:n käyttäjä jolla
        kaikki toimii.Ajatelkaas kunka paljon on XP:n
        käyttäijä,vain markinaali porukka jaksaa ulvoa
        kuinka huono se on,räpeltäiltä ei mikään toimi.
        On muuten todettu todella gurujen tahoilta,
        ylivoimaisesti vakaimaksi käytikseksi, vinukan
        puolelta.

• minulla 2 konetta käytössä kokoajan, molemmissa win xp. En missään tapauksessa vaihtais takaisin 98, vaikka siitäkin on ihan laillinen versio hyllyssä (myös 95) . XP:ssä on monia hyviä uudistuksia joita ei ollut 98:ssa, esim. järjestelmän palauttaminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe