Hei. Olen nyt kahtena viikkona peräkkäin juonut vettä noin 2l päivässä joskus vähän vähemmän ja joskus enemmän. Olen nyt parina päivänä huomannu että vaikka joisin kuinka paljon nii jano ei lopu. Tänäänki olen kohta juonut 4l eikä jano lopu,pahenee vain. Mistä johtuu?
loputon jano
loputonjano
3
104
Vastaukset
- Laskuperästä
diabetes?
- Alkuperäinen-Rapu
Kyllä noin kaksilitraa vuorokaudessa on hyvä juodakin vettä, mutta jos jano vaatii neljäkin litraa, eikä sammu silläkään, niin on aivan aiheellista tarkistuttaa veren sokerit paasto labroilla.
Kehoittaisin ottamaan yhteyttä terveysasemallesi. - Kleio
Joo! Kyllä pari litraa nestettä pitää päivässä mennäkin. Saathan sinä vähän sitä sapuskoidenkin mukana ja olet aina saanut. Liika veden juontikaan ei ole hyväksi. Mut kun nyt on aina vaan jano, niin se on lääkärireissu tehtävä ja labraan mentävä kiireesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647