Jäljitteletkö...

Apa

ketään ulkoisesti kampauksen ja meikkauksen/pukeutumisen suhteen? Onko joku julkisuuden henkilö jota ihailet ja siksi pyrit näyttämään samanlaiselta? )0-luvun puolessa välissä mielestäni joka toisella naisella oli samalla lailla leikatut hiukset kuin Kieslowskin Sinisessä näyttelevällä Juliet Pinochella.
Kyllähän miehilläkin on idoleita vaikkeivat välttämättä myönnä. Miehet haluavat vaikkapa pukeutua ja hymyillä kuin uutisten Urpo Martikainen :) Vai kuljetko ihan omia teitäsi? Miten paljon olet valmis maksamaan kampaajalla/parturilla käynnistä? Ostatko jonkin vaatteen vaikka olisi kallis, jos se on hyvän näköinen? Päteekö vielä sanonta: rumat ne vaatteilla koreilee?

7

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä ole tullut mieleeni jäljitellä ketään. Itsensä kanssa on joskus taistelua, hiukset on aina niitä ääripäitä, nyt tosi pitkät, joskus sitten pystytukka on ainoa oikea. Mutta minä haluan olla "minä itte".

• ellumari

tullut ikinä mieleenikään jäljitellä ketään.
        Ei edes silloin kun muut tahtoivat samaistua joihinkin...kuka kehenkin.
        Olen aina tahtonut olla oma ainutlaatuinen itseni.

• Koreile vaatteilla enkä kampauksilla,olen sellainen oman tien kulkija,vaikka olen töissä vaatetus tehtaalla jossa tehdään kauniita vaatteita,olen sellainen kun olen,ja sanonta pitää paikkansa että rumat ne vaatteilla koreilee,ethän sinä ole sen kummempi vaikka olis kuinka kauniit vaatteet tai kampaus,että se siitä.

• Nanni

itseni näköinen myös. Ostan sellaisia
        vaatteita joissa viihtyy ja kampaus sellainen
        joka sopii muuhun lookiin.
        Nuorena tuli mentyä virran mukana mutta ei enää.

• siili

En ole koskaan mennyt minkään muodin mukaan (en edes nuorena), päinvastoin välttelen ns. kauden trendivärejä. Pukeutumistyylini ei ehkä ole ikäiselleni sopiva vaan en välitä muitten mielipiteistä. Kun on puhtaat ja itselle mieluisat vaatteet sekä tukka niin mitä se muille kuuluu vaikka näkyykin ;-). En ole saanut negatiivista palautetta, vaikka olenkin vähän "erilainen" - vaan, että "toi on just sun tyyliäs ja sopii sulle."

Eri asia ovat tietenkin jotkin tilaisuudet, vaikkapa häät ja hautajaiset, niihin pukeudun asiaankuuluvasti.

Harvoin ostan vaatteita, sillä osaan itse tehdä jos jotain erikoista haluan. Kampaajalla käyn 2 kertaa vuodessa leikkuuttamassa pitkähköä tukkaani. Osaan toki itse värjätä tukan; joskus koen kyllä yllätyksiä jos kokeilen eri sävyä;-)

Useimmat naiset kulkevat muodin mukaan ja jopa tunnen sellaisia miehiäkin. Eräskin 60 täyttänyt seuraa muotia ihan tosissaan. Mielessäni olen huvittunut, mutta en toki hänelle sitä sano, sillä kukin tyylillään.

En usko väittämään, että rumat ne vaatteilla koreilee vaan olen muotoillut sen niin, että he, jotka eivät ole koskaan löytäneet omaa tyyliään - he vaatteilla koreilevat.

• Pirre*

matki - enää tässä iässä. Mutta on kyllä tunnustettava, että hiusluukini on aina muuttunut jokseenkin ajan mukana ja ehkä tähän on suurin "syyllinen" kampaajani.

Vaatteita ostan tarpeen- ja käytötarkoituksen mukaan. Nykyisin katson jo laatuakin, ainakin paremmissa vaatteissa.
      Olen sitä mieltä, että ihan halvalla ei saa hyvää.
      Nyt kun lapset tulevat jo omillaan toimeen, on paremmin varaa hankkia itselleenkin jotain kalliimpaa vaatetta.
      Senhän näkee katsomalla naamaan ja sitten vaatteisiin, että pitääkö tuo sananlasku paikkaansa.

• Tuulikki

Koko ikäni olen seurannut suunnilleen samaa linjaa.
      Ei ole vaikuttaneet mitkään muotivirtaukset suuremmin.
      Jossain vaiheessa elämän muutosten mukana vaihtui
      hiukset pitkistä punk tyyliin,nyt taas tällainen
      nti Eloveena-tyyli.
      Pukeutuminen ajatonta nuorekkaasti aikuista tyyliä,
      ei huomiota herättävää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe