Hei! Olen 14v poika ja mulla on nyt alkanu kasvaan karvotusta alapäähän mutta siemennestettä ei näy :/ pari kertaa on vaa tullu valkosta runkkausken yhteydessä mutta se ei lennä minnekkään... Ja kun sitä tulee niin sitä tulee ennen laukeamista, ja sillon kun laukeaa nii tulee semmosta kirkasta liukasta nestettä... Nii onko normaalia?
Onko normaalia?
3
<50
Vastaukset
- VastausKaikkeen
Ite oon 17 nii en muista tarkalleen miten se itellä meni mut kai toi on normaalia murros iän alus. Kyllä sulla viellä lasti lentää ku murros ikäki on vasta aluillaan, ja jos asia huolrstuttaa nii voit käyä terkkarilta kysymässä :)
- VastausKaikkeen
Ite oon 17 nii en muista tarkalleen miten se itellä meni mut kai toi on normaalia murros iän alus. Kyllä sulla viellä lasti lentää ku murros ikäki on vasta aluillaan, ja jos asia huolestuttaa nii voit käyä terkkarilta kysymässä :)
On täysin normaalia. Ei se alussa lennä mihinkään ja voi olla juurikin tuollaista kirkasta ja määrät voi olla mitättömiä. Kyllä se siitä vielä sakenee ja sotkujen siivoaminen alkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440