Sain käytetyn koneen mutta miten saan siirrettyä vanhan nettiyhteyden siihen. Se valittaa että modeemi on väärä tai jtn sinne päin mistä saan siihen koneelle "oikean" modeemin?
AUTTAKAA OIKEESTI!!!
4
355
Vastaukset
- tuki
Oikea modeemi on tietenkin se, mikä koneessasi on.
Sille ohjaimet, protokollat ja palveluntarjoajan antamat asetukset.
Asennus CD mäkeen ja manuaali käteen.
Parasta poistaa vanhat modeemit ja asetukset ensin ja käyttää muuta selainta kuin IE:tä, joka muistaa kaikki tekemäsi asennusvirheet ja kostaa tilaisuuden tullen. modeemi ei voi olla väärä, ajurit kylläkin. katso mikä modeemi ja hae netistä siihen ajurit.
- Mikonpoika
Modeemi voi olla hiukan vaativa, eli se pitäisi olla samalta ajalta kuin konekin. Uusi ei sovi vanhaan koneeseen, eikä päinvastoin. Toimimattomuus voi johtua myös väärästä porttiasetuksesta. Modeemissa on usein jumpperit, jolla portin voi vaihtaa. Portteja on 1-4 kpl. Yhteys on onnistunut, kun olen ollut itse paikalla.
- Kone 3
Villi,aavistus se saamasi kone oli modeemilla lankalinjan perässä ja sulla ADSL nettiyhteys,eli kaikki asennukset sen modeemin ja nettiyhteyden mukaan mikä sulla on uusiksi,ensin asenna koneelle modeemi uudestaan ja verkkoasetukset kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398