Moikka
26-vuotias naisen alku kaipailisi kovin baariseuraa ja miks ei muutenkin esim. Leffa ja shoppailu seuraa. Menojalkaa vipattaa aika usein ja kavereita ei oikein pk-seudulla ole.
Olisi kiva jos vaikka pystyisi muodostamaan noin 20-30v. Tyttöporukan jolla viettää iltaa...
Baariseuraa helsingistä
7
91
Vastaukset
- matti56789
Etsin pelkästään naista . Nainen voi olla iältään mikä vaan ja rodultaan mikä vaan . Voit pitää eläimistä . Mulla ei ole eläintä . Olen 180 cm pitkä akateeminen mies pääkaupunki seudulta , 40 v ikä , paino 74 kg ja vapaa . Harrastukset mulla ovat laskettelu ja uiminen . Sulla harrastukset voivat olla mitä vaan . Kirjoitellaan ja tavataan pian . Vastaa s.postilla matti.laine10@gmail.com . Katsotaan sen jälkeen , mitä tehdään .
- keetu
Kieliasu EI kyllä voittaa akageemiaenkoulutukaen saaneeaeen henkilöön. Naiset miettinää onko kyseessä vierasmaalainen huijari.
- Se1ja
Täällä olis 29 v. nainen Helsingistä!
Laita vaikka sähköpostiosote, niin jatketaan kirjottelua sen kautta :)- ecl
Moikka! pekess07@gmail.com on mun s.posti. Laittele viestiä :)
- N27v
Moi! Ymmärränkö oikein ettei tarvitse olla vain Helsingistä vaan voi olla pk-seudulta?
- Ecl
Moikka! Joo siis tottakai pk-seutu käy ihan yhtälailla :) mun s.posti on pekess@gmail.com. Laittele ihmeesss viestiä :)
- Ecl
Siis pekess07@hgmail.com :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351