Huhtikuussa oli yksi fanitapaaminen I Wanna Rockin yhteydessä Tampereella ja tänään 23.5.2015 on toinen (Ari Koivunen Facebook-sivun tykkääjille) ennen teatteria. .
AK fb-sivujen tykkääjille on tänään myös erikoistarjous eli musikaaliesitykseen pääsee 2 yhden hinnalla. Samalla lipulla voi mennä vielä teatterin jälkeen alkavalle AK & Erik Valkama Bandin keikalle.
Kertokaapa kuulumisia jotka pääsette paikalle :)
https://www.facebook.com/events/355381354650555/
Ari Koivusen fanitapaamiset
11
123
Vastaukset
- tsiiisus
No ehkä kerron jos ootte kiltisti, menossa just tonne ja aivan täpinöissä :)
- RockAndRolll
- miitinki__
Ari oli vatsataudissa, joten esitys ja keikka ei menny ihan putkeen, mutta hyvin kuiteski olosuhteisiin nähden :)
- viimeistävietiin
miitinki__ kirjoitti:
Ari oli vatsataudissa, joten esitys ja keikka ei menny ihan putkeen, mutta hyvin kuiteski olosuhteisiin nähden :)
mitenhän musikaali meni? vai tuliko viimeisen esityksen jälkeen otettua vähän liikaa kuohuvaa ja siitä "vatsatauti"!
- kesälomalle
Hyvältä tuo rock and roll ainakin kuulosti. Vatsatautia on paljon liikkeellä, toivotaan että Ari voi jo paremmin ja pääsee nyt ainakin kesälomalle lepäämään.
- vatsataudissa
viimeistävietiin kirjoitti:
mitenhän musikaali meni? vai tuliko viimeisen esityksen jälkeen otettua vähän liikaa kuohuvaa ja siitä "vatsatauti"!
Musikaali kärsi myös jonkin verran, mutta oli ihan ok.
- onkotietoa
Onko fanitapaamsia tulossa lisää?
- olisihyvätietää
Olen kuullut että olisi tulossa, mutta en tiedä milloin.
- onkotietoa
olisihyvätietää kirjoitti:
Olen kuullut että olisi tulossa, mutta en tiedä milloin.
Eikös 19.3 ole Porin musikaalin yhteydessä, vai oliko se joku kilpailu?
- höömmhh
Tuolla on arvottu joku fanitapaaminen "suuren maailman" tyyliin jo 6.3 ;) https://www.facebook.com/events/1073130312707228/
- toivoasopii
Kivat voittaneelle, toivottavasti Ari kuitenkin pysyy kotona jos on kipeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351