Tämä on testi. Kirjoitelmani eivät ole menneet läpi vaan on tullut ilmoitus etten olisi kirjautunut. Tietysti turhat kirjoitelmat ärsyttävät. Onneksi naputan hiton nopeasti.
Ei ole aurinko paistanut viesteissä.
2
50
Vastaukset
- tzaatzaa28x
Älypuhelimesta lähettäminen tökkii joskus kun on nopea. Kannattaa siis rauhoittua samalla lailla kuin Thai-Ladyjen kanssa touhutessa 34 asteen lämmössä
Hih, oikeassa olet veikkoseni! Rauhalliset ja pitkät liukkaat vedot ovat thaitytöille paratiisimaista. Joskus sitä kuitenkin innostuu tikkaamaan ja lätke onkin sitten melkoinen.
Naurusuin siitä kuitenkin sitten selvitään. Aamuinen söpö aurinko koettaa kurkistella verhon raosta; tietää kuitenkin mitä siellä touhutaan.
Kimppasuihkut ovat aivankin ihania ja naurut ne raikuvat varsinkin jos sattuu oppaita olemaan 2. Parranajo ja sheivaus ovat päivän muotia ja ne tarkasti likkaset osaavat nykyisin hoidella haavoja aiheuttamatta.
Jääkaappi paukkuu ja kohta onkin jo päivän aamun avaus katettuna; Lipovitan, Mekhong ja rakastani Heineken.
Päivä Pattayalla on jälleen alkanut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927