Löytyisköhän täältä mielekästä ja nautinnollista Juttuseuraa nuorelle naiselle? (22v)
Oma äijä niin saakelen tumpelo ja aikaansaamaton ettei paljon kehuja näy tai saatuja tyydytystä?
Nautinnollista juttuseuraa nuorelle naiselle?
22
<50
Vastaukset
Kyllä löytyy
- J3551
Missäpäin vaikutat? Ikäkin toki kiinostaa ;)
Pohjanmaalla ja 35
Mikäs ny? Entä sun iäkäs?
- J3551
Ehkä inan nuorempi mitä teikäläinen. 22v.
Alkaa kohta olemaan tukalat paikat. Tuo oma äijä on ilmeisemmin totaali tuhkamuna, kun mitään irtoo sitten niin millään.
Pakko sanoa näin ihan suoraan että panettaa ja paljon - KIWAOLIWER
HEI1 22CM. MEISSELI ON HETI HALUTESSASI KÄYTÖSSÄSI TÄÄLLÄ STADISSA. AINOA EHTO ON ,ETTÄ MUN RAKASTELU KESTÄÄ VÄHINTÄÄN 2 TUNTIA, ENKÄ TIEDÄ KUINKA HYVIN PYSTYT KÄVELEMÄÄN SEN JÄLKEEN. TOISET ON SANONUT ETTEI NE PYSTYNYT JA LEIKKI NILKAN NYRJÄHDYSTÄ.
Mennään viikonlopuksi hotelliin mä maksa ja molemmat nautti, mul emäntä pihtaa!
- J3551
Jos löytyy joku sopiva paikka! Tua välimatka ehkä vähän pitkäkin? ( ite Satakunnasta)
Ikävää tollaset pihtarit.
Räjähtää pää kohta, ellei pian saa.
Jos me nähtäis, ni mitä sä haluaisit tehdä mulle?
laita mulle s-posti osoite jatketaan keskustelua siellä. Oon ihan normi tyyppi.
- J3551
heinojessi9@gmail.com
Eka syödään ja nautitaan, sitten vain yö nautitaan. Mä kyl sulle nautinnon saan ja sä mulle!
Laitoi meilii tuliko?
- jamal23
Haista vittu natsi huora
- J3551
Mamu!
- myllytys
Onko täällä nyt jessin poikaystävällä löylykauha perseessä?
Olen kas samassa tilanteessa muija pihtaa. Olisi kiva tavata samassa tilanteessa oleva nainen voitais nauttia yhdessä.
Mistä päin satakuntaa olet?
- J3551
Porista
Mä olen säkylästä ei oo paljon väli matkaa. Olis mukava tavata jo vaikka tällä viikolla.
- J3551
Kerro itestäs vähän enempi?
- KIWAOLIWER
SAATHAN SÄ MITÄ MIELENKIINTOISEMPIA JUTTUKAVEREITA JA EHDOTUKSIA TÄLTÄ PALSTALTA. KATO SITÄ ÄIJÄÄS JA KERRO ET HALUAT SEXIÄ, KUTEN NUORI NAINEN HALUAA. PITÄÄ ÄIJÄN YMMÄRTÄÄ, ETTÄ SE OIKEUS.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564740Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221314- 861289
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261084Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671026Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906