Noniin, nyt tiedän miten Michellen saa iloiseksi, ( Kiitos Heebon :) ) mutta nyt se ei ole enää kotona!
Kartassa näkyy edelleen sydämen-kuva ( Michellen sijainti) ja odotin sitä melkein 24 ( Yli puolet ajasta menin Time Goes Faster-koodilla) Ja ei mimmiä näkyny.
Kerran tapoin sen ( Ihan leikilläni, oli menny treffit pieleen) mutta en tallentanut peliä.
Onko Ps2 pitkä muisti sammuttamisen jälkeen vai onko se jokin muu? Ei, Michelle ei ole jättänyt CJ vielä, mutta joku kyllä siinä on...
Vinkkejä...
PS: Progress With Michelle ei ole vielä tyhjä, mutta pitäis saada se 100%...
Michellen kanssa TAAS ongelma...
Raippe6565
2
320
Vastaukset
- heebo
se on kotona aina 00.-12. sitte meet siihen talon eteen noin klo 23.30, ja ootat että kello lyö kakstoista, ni sitte siihen pitäs tulla se punainen merkki, mutta jos ei tule, niin olen pahoillani :(
eli jos odotat siinä sillein että näät koko ajan paikan niin silloin ei tule sitä punasta kohtaa (ainakaan kaikilla) joten kokeile ajaa korttelin ympärin ja kato sitten asiaa myös vaatteiden vaihtoa kannattaa kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450