ottaako kuha ja muut kalat yhtä usein siimoihin jotka on veneestä suoraan sivulle ulos ilman plaanareita? meinaan että eikö potkuripyörre vie kaloja pois läheltä?
ja sitten yksi toive. merkatkaa arvoisat ammattimaiset verkkokalastajat ja muut verkkokalastajat hyvin verkkonne että nähdään missä uistella. verkkoja saa olla vaikka kilometrejä mutta laittakaan ne pätkiin eikä yhteen jataan, niin näkee paremmin. molemminpuoleista hyötyä kun ei verkkoihinhaan osu sitten uistimet:) tilaa riittää kaikille kun sovussa ollaan. kuhaakin odotettavissa paljon kun lämpösiä kesiä ollut. harmi että järvissä kalastuslaki kait nostaa alamitan kuhalla 45 sentttiin kun moni järvi tukehtuu jo nyt pieneen kuhaan. sitä pitäs ottaa pois.
neuvoja kuhan uisteluun. ottaako veneen perässä?
kysyväeiehsky
1
336
Vastaukset
Kuha ottaa kyllä ihan hyvin veneen perässä vedettäviin vieheisiin.
Enpä ole plaanareista kovin montaa kuhaa saanut, yleensäkin olen käyttänyt hyvin vähän plaanareita mutta kuhaa on tullut kiitettävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820