Sony MDR-ZX600 onko hyvät kuulokkeet. muutenki ois hakusessa kuulokkeet muitakin voi ehdottaa hinta vois maksimissa olla 80 euroa. käyttötarkoitukseni on kuunnella kännykästä musiikkia. anteeksi sekava kirjoitukseni.
Sony MDR-ZX600
2
94
Vastaukset
- yamaha_EPH_20
Osta ennemmin tulppamalliset (kumitulppa) nappikuulokkeet, itselläni sellaiset mp3-soittimessa, merkki on Yamaha ja malli EPH-20, ääni ihan hyvä ja veikkaan että eristää paremmin esim. liikenteen melua kuin tommoiset rimpula-sankakuulokkeet ja pysyvät paremmin korvissa kun ovat korvan sisällä. Malli on kyllä aika vanha eli tuskin löytyy kaupan hyllyltä mutta ainakin yamahakaupassa näytti olevan hintaan 18.50, norm. 39.50 (www.yamahakauppa.fi/yamaha-eph20-p-800.html). Tai sitten esim. verkkokauppa.comista Sennheiser CX 1.00-nappikuulokkeet (40€), ei niissä ainakaan huonompi ääni luulisi olevan.
- Loymardz
Kyllä ehdotomasti ennemin sony kuin jotkut napit mistä tule korva tulehdus ja minulla itsellä monta eri hintaista Sony kuulokkeetta eli se on halpa ja hyvä merkki itsellä tosin halvemmat Sonyt ja ääni on huippu jopa parempi kuin Koss Porta Pro tai Sennheiser HD-518 eli minulla on 2 kpl Sony MDR-XB500 yksi kappale Sony MDR-XB300 ja yksi kappale Sony MDR-ZX100.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645