Mikä on mielestänne paras olutmerkki näistä suurimmista valmistajista koff,olvi,sandels,karhu,karjala,lapin kulta? Missä näissä on ns "laimein" maku tai siis tarkoitan sellaista niinkuin budweiser, mutta ei niin laimeaa kumminkaan. En pidä oluista joissa on liian vahva maku sen takia kysyn
Suomalaiset oluet
6
99
Vastaukset
- hnnhnnt
Kaikki ovat ihan hirveetä kuraa, mut ehkä Sandels on paras, laimeimmat mun mielest Koff ja Karjala
- täti
Lappari on suomioluista surkeinta kuraa, siis ilmeisesti juuri sitä, mitä sinä haluat.
- tärkkelyskiljut
Taitaa tämä ns. Lappari olla ainoa tuote näiltä mainituilta panimoilta, jonka voi olueksi virallisesti luokitella. Pääsääntöisesti nuo muut taitaa olla tärkkelys uutteesta valmistettua litkua, eli ei paljoakaan tekemistä oluen kanssa..
Kannattaa toki muistaa, että näillä kaikilla valmistajilla on useampia eri oluita (ja oluenkaltaisia alkoholijuomia) tuotannossa, joista kaikki ei suinkaan ole sitä tärkkelyskiljua.
- ggg777
Jos perus bulkkiolusista ottaa pois kitkeryyden, tunkkaisuuden, ja tärkkelyksen maun, niin jäljelle jää kivennäisvettä
- Magisteri
Muut käy, paitsi Karjala ja Lapin kulta.
- oiskonoin
On se ihme juttu, kun keskiolut ei mene päähän! Yleensä en juo keskaria, vaan vahvoja oluita, mutta tänä kesänä olen muutaman kerran sortunut keppanaan. Kolmesta vahvasta oluesta tulee parempi känni kuin 12:sta keskioluesta. Täytyy olla joku psykologinen juttu, tai sitten keskiolut ei olekaan 4,7- prosenttista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635