Onko kokemuksia volcanodesign.fi:stä? Hieman arveluttaa, kun netistä ei löytynyt kuin yksi blogikirjoitus suomeksi. Kivan ja persoonallisen näköistä huonekaluja. Osa kyllä hinnalla pilattuja.
Volcano Design - kokemuksia???
5
2557
Vastaukset
- osta
Ei ole kokemuksia mutta olisin varovainen. En yleeensä osta huonekaluja netin kautta vaan menisin paikan päälle jotta näkisi millainen paikka on.
- masapu
Ollaan ostettu Fridge- sarjan keittiön pöytä 8 tuolia sekä tarjoilukärry. Ollaan saatu mitä on luvattu ja todella tyytyväisiä hankintoihin. Pöydän yhden jalan ruuvissa ongelmia, mutta ollaan keskusteltu maahantuojan kanssa ja lupasivat toimittaa tilalle uuden pöydän ja viedä vanhan mennessään. Palveluun ollaan oltu tosi tyytyväisiä.
- Anonyymi
En voi suositella, myyvät halpaa tavaraa ylihintaisena. Ikean laatu on parempaa :D
- Anonyymi
Olen ostanut sieltä. Siitä on jo muutama vuosi aikaa. Hyvä palvelu ja rehellistä touhua, jos samat ihmiset ovat.
- Anonyymi
Olen todella tyytyväinen tilaamiini hyllyihin! Toimitus nopea ja mikä parasta, hyllyt täydelliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670