Hei
Muutin juuri Turkuun, ja talossa jossa nyt asun, on antenni. Minulla näkyvät antennin kautta vain kanavat Jim, Tv5, Kutonen, Eurosport jne., eli ilmeisesti kanavanippu 5? Miten saisin kaikki kanavat näkymään (eli esim. Ylen kanavat ja maikkarin)? Minulla ei ole aikaisempaa kokemusta antenneista/antenni-televisioista.
Turku & ongelmia antenni-tv:n kanssa
1
200
Vastaukset
- onko_vikaa_kaikissa
Parempia foorumeita digi-tv- ja laiteasioihin ovat
Viihde ja kulttuuri / TV ja radio / Digi-tv http://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/tv-ja-radio/digi-tv
Viihde ja kulttuuri / TV ja radio / Laitteet http://keskustelu.suomi24.fi/viihde-ja-kulttuuri/tv-ja-radio/laitteet
Mutta moni niitä lukeva lukee tätä kotiteatteriharrastajien foorumiakin, jonka kuvaus on "Kaipaatko elokuvateatterin tunnelmaa kotisohvalle? Keskustele kotiteattereista".
Onko vika sekä tv:ssä että digiboksissa? Jos sinulla on vain digi-tv, niin saatko lainaan antennidigiboksin, jolla voisit kokeilla, jolloin voisi varmistaa, että tulevatko ne kanavat yleensä vai onko vikaa tv:ssäsi? Mitä ovat signaalien tasot (laatu ja voimakkuus, katso tv:si viritysvalikosta)? Oletko tehnyt tehdasasetuksien palautuksen ja uuden kanavahaun? Oletko kokeillut toistakin antennijohtoa? Onko useita antennipistorasioita ja jos on, niin oletko kokeillut niitäkin? Oletko kysynyt, onko naapureillakin sama ongelma talossasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723013
- 552665
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322265- 792168
- 951976
- 351765
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329