onkos kukaan hakenut?
onhan tuo nyt hemmetti että jämähtää ja pitää katkoo joka hiton ilta mont kertaa.
sitten tsiikataan että heilä ei oo mitään vikaa käyttäjiä on paljon vaan.
no mitä veen väliä olen maksanut jostain toimivuudesta enkä siitä että ainakatkoo
3g pakotus päällä. 4g ei tuo niin suurta hyötyy että kantsis hinta 50% korottaa.
hyvistysä maksuista pks:lla tökkimisen takia
3
104
Vastaukset
- vaihdanhetikunvoin
Niin katkoo myös täällä Raahen keskustassa. On 4g , tunnin aikana saattaa tulla 4-5 katkoa. Joskus kun yrittää nettiin niin ei pääse parilla, kolmella yrittämiselläkään. Sanoo "yhteys katkennut tai ei tunnista konetta, peruuta". Kun katkaisee virran koneesta ja taas yrittää, se kuluttaa kovalevyä, jatkuva kiinni ja auki.
Hei! Onpa ikävää, että internetyhteydet on teillä pätkinyt. :( Mikäli ongelmat vielä jatkuvat, niin kannattaa laittaa Elisan Palstan kautta yksityisviestillä yhteystiedot ja käyttöpaikka http://elisa.to/ammattimies , niin voidaan tutkia tarkemmin ja tarkastaa onko alueelle esim. tulossa lähiaikoina parannusta verkkoon :)
Henri/Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi- ihanvaanihminen
minä soitin 15min puhelun saunikselle ja he tutki että vikaa ei heidän päässään ole. suositeltiin mua laittamaan mokkula parempaan asemaan ja ehkä vaihtamaan 4g. mihinkän oma guruun en soittele koska nyt maksan jo toimimattomuudesta. 2v tuli maaliskuussa asiakkuutta ja tänä talvena alkoi näkyä per$een merkit. eli kärsi / vaihda liittymää. mutta onhan tuo nyt kertakaikkiaan vattu että raholle ei saa vastinetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116