Oikeasti,
uskaltaisitteko lomailla mökillä, jonka pihaan voi ilmestyä susi milloin vain.
Yksin ollessasi kitkeä kukkamaata, selkä metsään päin? Kolmella sivulla metsä, yhdellä järvi.
Älkää ehdottako minua aitaamaan itseni. Ennen sudet olivat aitauksissa.
Tiedän kokemuksesta, että suden ulvoessa läheisessä pusikossa, että siskot syömään, niin ääni kouraisee sieltä asti ja kammoksuttaa.
Haluaisiko joku teistä vihreistä ostaa sen paikan, myynnissä on?
Vihreät, haluatteko mökin, jonka pihassa käy susi?
7
128
Vastaukset
- 5tgfre
Ai että se olis hienoo että olis mökki jossain missä sudet kävis pihapiirissä kääntymässä. Näkisi majesteettisen eläimen usein ihan luonnossa. Karhukin kävisi.
- Miettijä
Vastauksesi voi ymmärtää yleiskielen kysymyksenä:'ai että se olis', ilman pilkkuja kun kirjoittelet, eli et osaa tuoda tarkoitustasi ymmärrettävästi esille. Opiskele kielioppia.
- poiuytr
On se helppo haaveilla mökistä luonnon helmassa, kun asuu kerrostalon kolmannessa, eikä uskallakaan lähteä luontoon, kun sielä on niitä susiakin.
- raatinen
Olisipa hieno mökinpaikka, sellaisessa viihtyisin. Tällä hetkellä asun maalaistalossa jossa karhu kävi viimeksi syksyllä syömässä omenoita maasta.
- Ruokaasusillekin
Ne "pikkuhauvelit" varmaankin "leikkisivät" mielellään lasten kanssa pihalla kun äiti kokkaa paistia päivälliseksi keittiössä.
- tutkitaan
Tuskin todellista vaaraa ihmiselle: sori vain, mutta kymmenessä vuodessa noin 100 lasta kuolee omien vanhempien käden kautta!
- vihreän_absintin_juoja
Jos se on Nuuksiossa ja tonttia on 1000 neliömetriä, vesijohto ja viemäri ja hinta alle 60 kiloeuroa olen kiiiiiiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645