Olen syyskuun kolmanneksi viikoksi Bulgariaan Sunny beachille! Olisi kiva kuulla kokemuksia: Millainen sää on mahtanut aiemmin olla jos joku siihen aikaan on siellä ollut? Mihin ravintoloihin/baareihin kannattaa mennä? Missä kannattaa käydä?
Sunny Beach kokemuksia?
1
185
Vastaukset
- Bygone
Kysymääsi säätilaan en osaa vastata, sillä huolimatta lukuisista käynneistäni Sunny Beachilla myöhäisin lähtöpäiväni parin viikon oleskeluille on ollut syyskuun puoliväli.
Säässä ei silloin ollut suomalaiselle vaikeuksia, oli tarpeeksi lämpöä, aurinkoa ja pilviäkin. Kauppakojuja oli myös edelleen auki ja ravintolatarjontaa löytyi riittävästi. Klubeista en iäkkäämpänä henkilönä tiedä.
Sesongin loppumisen kuitenkin aisti ilmasta, vaikka suomalaisen mielestä sää oli todella hyvä ja meri lämmin. Nuoriso, joka paljon pitää SB:n taloutta pystyssä, oli jo lähtenyt opiskelemaan, töihin tai minne sitten menivätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850