Missähän voisi olla vika kun vesi varaajassa ei enää lämpene moottorilla ajaessa? Kiertovesiletkut moottorilta ja moottorille näyttäisivät lämpenevän eli kierto ainakin toimii.
Sähkövastuksella vesi lämpenee normaalisti.
Lämminvesivaraaja ei lämpene
4
<50
Vastaukset
- kuplako
Oisko siellä joku termostaatti jonka tarkoitus on estää varaajakierto ennen kuin moottori on riittävän lämmin ja se termostaatti sitten on jumiutunut kiinni. Tai sitten sulla on joku hana kiinni. Ilmaa varaajakierrossa, joka estää nesteen kierron.
- JKL4
Jos sinne on päässyt vettä (vesi glykoli) vaihtaessa ilmaa, niin eikös se vesi kierrä siellä jonkinlaisella paineella= työntyy kyllä ilmat edestään pois?
Ei, ilma voi muodostaa tulpan, joka sotkee kierron ja voi ylikuumentaa moottorinkin. Ilmasta pitää päästä eroon. Jos mihinkään ei ole koskettu, ja kone ja letkut on ehjiä, eikä nesteen määrä muutu, niin sitten ei ehkä tästä ole kyse. Ei kai sinne ilmaa itsestään tule?
- JKL4
Taas kiertää vesi, termostaatti oli jumissa. Huollon mukaan järjestelmä ilmaa itse itsensä jos sinne pääsee ilmaa (Volvo-penta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319