Hei,
olen saamassa noin viikon päästä syrkin ja haluaisin saada siitä niin paljon tietoa kun mahdollista. (Olen tietty lukenut netistä paljon syrkkien hoidosta ruokinnasta ym! ) tässä muutama kysymys (:
1. Mihin aikaan syrkkienne heräilevät?
2. Onko pakollista hommata suola/kalkkikivi?( olen kuullut että ei tarvitse jos syöttää monipuolista ruokaa? (Syöttäisin)
3. Miten usein häkkiä tulisi siivota jos sinne laittaa reilusti purua?
4. Mistä virikeistä syrkkinne/hamsterin ne pitävät?
Olisi kiva jos vastaisitte ja kertoisitte jos teillä on kokemusta syrkeistä! (:
Syyrialainen hamsteri
3
<50
Vastaukset
- HamsterLove
1.Oma syrkkini on hereillä tavallisesti klo 21 lähtien mutta jokaisella syrkillä voi olla oma rytminsä.
2.Suosittelen suola- ja kalkkikiven ostamista.Ne riittävät koko hamsterin eliniäksi.Kaikki hamsterit eivät edes taida välittää niistä mutta hyvä olla kuitenkin.
3.Riippuu häkin koosta.Jos häkki on semmoinen 75x40x35 Tulee häkki siivota kerran viikossa hyvin.Jos häkki vähän pienempi tai suurempi suosittelen silti kerran viikkoon siivousta.Joka toinen viikko on huuhdella myös tavarat.Ainakin kerran kuukaudessa on hyvä pestä häkin pohja kaikesta liasta pois.
4.Kaiken näköiset piilot mm. Pahvilaatikot,rullat,kolot,pienet laatikot tms
Ja minulla on neljäs syyrialainen hamsteri talossa menossa.Onnea uudelle tulokkaalle!Hyciä ja ihania hetkiä! - Syrkki
Kiitos vinkeistä!:)
- Syrkki
Ja hyviä ja ihania hetkiä sinullekin syrkkiesi kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635