Postisuodatin

Olen yrittänyt tallentaa postisuodattimeen alla olevaa osoitetta, tallenna "nappi" ei reakoi. Sieltä tulee päivittäin roskapostia, miten onnistun
@software.avanquest.com

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tunnu missään. Minä en saa postin suodattimille laitettua muuta kuin nimen. Aivan järkyttävää miten hankalaksi tehty ja käytetään ihmetermejä - mikä on mm. "kuori"? Aivan sama mutta en saa yhtää suodatinta laitettua, aivan mahdoton käyttää.
      Laitteessani Android 4.4.4 ja selain Chrome

• Apukoulun.vara-reksi

Postin käyttö mobiilivehkeillä tai tabletilla täysin mahdotonta. Toimii miten sattuu ainaki androidilla ja selaimesta riippuen. Android 4.4.4 oletusselaimella ei suodattimia saa laitettua mitenkään ja mm. vaihtaa kielen englanniksi Asetusten valikossa just suodattimien kohdalla..
      Tämä on kyllä kuin olisi apukoululaisten jälki-istunnossa pahimpien karjujen tekemä koko laitos, suoli24 ja sen posti. Täyttä kuraa, kiitos!!!!!

• Millä selaimella ja millä versiolla siitä käytät palvelua? Mitä tapahtuu, kun kokeilet muita selaimia? Entä mitä laitetta käytät? Esim. mobiililaitteet edellyttävät IMAP-yhteyden asettamisen, ohjeet löytyvät Opastus-osiosta: http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset Terveisin, Suomi24 Ylläpito

• Postipaten.postitoimisto

Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.

• eitoimieitoimi
        Postipaten.postitoimisto kirjoitti:

Vai on se nyt muuttunut että pitää olla IMAP jos käyttää mobiililaitetta? Miksei muka toimisi esim. iPadilla tai samsung-tableteilla selaimella?? Höpöhöpö ohjeita taas. Roskapostisuodattimet on tehtävä selaimella koska se on ainoa tapa saada ne tehtyä. Nehän tallentuvat palvelimelle. IMAPissa ei ole mahdollisuutta laittaa suodatinasetuksia.

No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.

• eitoimieitoimi
        eitoimieitoimi kirjoitti:

No ei minulla ainakaan edes toiminut tuo imap.Turhaan sitäkin tyrkytetään koko ajan vastaukseksi.

Tai siis imapin sain laitettua puhelimeeni,mutta posti ei toimi kuitenkaan.

• Olen yrittänyt tabletilla andoir 4.4.4 ja tietokoneella toimii samoin "tallenna" nappi ei reakoi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe