Täällä olis 27v nuori nainen joka kaipais ideoita juhannukseksi.missä ois paras meno ja seuralainenkin olisi hakusessa :)itse olen kouvolan suunnilta.
Seuraa juhannukseksi :)
6
136
Vastaukset
- kundih250
Täälä olisi 25v mies kanssa vailla seuraa juhannukseksi:) keksitäänkö jotakin.olen keskisuomesta
- partyprincess1
Jos pystyisit etelämmäs tulee :)oisko mahd nähdä kuvasi jossain?
- kundih250
Tai sinä tännepäin:) mulla kyllä hyviä suunnitelmia juhannukseks puhutaan niistä lisää kun saadaan yhteystiedot jotenkin vaihdettua ettei kaikkien luettavissa ole meidän keskustelut.mitenköhän saatais vaihdettua vaikka numerot tms? Sähköposti tietty pitäis ite vaan tehä uus sellanen.alan nyt nukkuum yön töissä ollu otan yhteyttä sinuun kun herään.
- partyprincess1
Laita s-postii juliet_2004@netti.fi :)
- kundih250
Minäpä laitan:) jokka nyt ehdin tehdä uuden s-postin. Mut otan yhteyttä kun jaksat vaan odottaa hetken:)
- kundih250
Tuliko viesti perille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361