On vain yksi keino pelastaa Muutos ennenaikaiselta kuolemalta: Päällikön paluu. Jos ei puolueen johtoon niin ainakin toiminnan vetäjäksi. Vain Päällikkö voi saada hommaan uudelleen potkua ja vauhtia, sitä oikeaa puhtia, jota Muutoksesta löytyi alkuaikoina. Päällikkö on, paitsi ansiokas työmies, myös ammattimies, joka varmasti on yhä käytettävissä käytännön asioita hoitamaan, jos vain rahasta ja palkkiosta sovitaan. Päällikkö ei varmaankaan turhaan kanna kaunaa Reinolle eikä muillekaan reinoille. Päällikkö on ottanut iskuja vastaan, mutta osannut myös niitä itse antaa. Eiköhän ole parasta unohtaa vanhat ja kutsua Päällikkö takaisin anteeksipyyntöjen kera. Reinon on parasta astua syrjemmälle, ottaa pitkä loma, ja pahimpien reinojen harkita siirtymistä kokonaan sivuun poliittisesta toiminnasta. Pääasia että Päällikkö vain palaa.
Päällikön paluu voisi herättää Muutoksen henkiin
5
165
Vastaukset
- MuutosTu
Kannatetaan yksimielisesti. Oppirahat on maksettu... adressimies, The Päällikkö, takaisin kehiin! Ei tässä auta valita kuin paras.
- Pyynikki_connection
Mikä on Päällikön kanta avaajan ehdotukseen? Raborttia? Rebortaashia? Tietääkö Päällikön tunnoista mahdollisesti Supon Sotahistorioitsija jotakin?
- gzgzgz
Herättää henkiin? Miksi? Ei Muutos ole mihinkään kuollut, päinvastoin. Energinen porukka vetämässä hommaa koko ajan. Muutoksen kotisivuilta löytyy lisää infoa niille joita edes jossain määrin kiinnostaa.
- on_sulla_huumoria
"Energinen porukka"! "Vetämässä hommaa"! AHAHAHAHHAAHAA...
- gzgzgz
Mistä päättelet ettei porukka olisi energistä? Oletko kenties heitä tavannut?
Ainakin tuntuu olevan tällä hallituksella joka nyt on kehissä enemmän energiaa ja ajatusta kuin parilla aiemmalla kokoonpanolla. Koko ajan tapahtuu, ja useampaa uudistustakin on tullut ja varmaan lisääkin tulossa. Vai pitäiskö aina tönöttää siinä vanhassa jäykässä menossa mitä on aiemmin ollut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222