Millä karvat pois useammaksi päiväksi?

jio.niöhhu

Tällä hetkellä sheivaan sääreni, käteni, kainalot ja välillä maha Bic Soleil Lady höylällä ja sitten alapäähän käytän rainbow höylää (melkein parempi, kuin Bicin höylä).
Olen vaan nyt niin kyllästynyt joka päiväiseen höyläykseen, kun sääriin jaa aina kauhee sänki vaik kokeilet mitä höyliä tahansa. Ja alapäähän seuraavana aamuna kanssa kasvanu sänki takaisin. Millä keinoilla voisin pitkittää tätä karvojen poisto väliä. Olen miettinyt muitakin tapoja, esim. epilaattoria, sokerointii kotona ja vauhausta. Eli nyt siis kaipailisin teiltä vähän vinkkejä mitä mun kannattais tehä näille nopeesti kasvaville karvoille.

5

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullehyvämerkki
      • Loppui

Minulla taisi aivan alussa tulla epilaattorilla ajelusta vähän punaisia pilkkuja, mutta ne hävisivät kun jatkoin säännöllistä epilointia. Karvankasvu heikkenee ja ne irtoaa helpommin jolloin ei tule enää karvatupen ärsytystä.

• Keira

Alussa minullakin tuli punaisia pilkkuja epilaattorin jälkeen, ei tosin sääriin eikä kainaloihin, mutta bikinirajaan. Pilkut kyllä hävisivät nopeasti, kun muistin desinfioida ja laittaa peruvoidetta jälkeenpäin.
      Muutaman kerran jälkeen iho tottui, eikä ole tullut sisäänpäin kasvavia karvojakaan kuin pari kertaa kainaloon.
      Suosittelen siis epilaattorin ostoa, tulee halvemmaksikin pidemmän päälle. Kerran viikossa kun muistaa ajaa, niin karvat kasvavat harvempina ja hentoina, eikä epiloiminen enää satu yhtään.

• jio.niöhhu

Kiitos kaikille vastauksista. Täytyy varmaa sitten kokeilla sitä epilaattoria, osaisitteko lähteä suosittelemaa jotain hyvää laitetta, mikä ei olisi hirveen kallis opiskelija kukkarolle?

• Monta_vuotta_käyttänyt

Braunilta löytyy parhaimmillaan parilla kympillä halvimpia malleja ja ne ovat yhtä hyviä kuin päälle satasen laitteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60