Rinne myi SDP toimitalon entiselle työnantajalleen

Mössö

Ennen SDP:n johtotehtävää Antti Rinne oli Ay- liikkeen omistaman VVO:n hallituksen jäsen, se sama VVO jolle samalle hän nyt myi SDP:n perinteikkään toimitalon "Paasilinnan". Jos Jutta Urpilainen olisi ollut SDP:n johdossa meillä olisi tämä hieno rakennus edellen omanamme. Tämä SAK - VVO - SDP on yhtä mössöä nyt.
http://vuosikertomus2014.vvo.fi/q3/tammi-syyskuu/johtaminen-ja-hallinto

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainarötöstäjä

Laittoiko Rötös-Rinne rahat omaan taskuunsa taas, no kyllä ainakin puolet.!

• rinteelle-stipendi

Avioerot voivat köyhdyttävää jopa juristejakin. Kolmas puoliso meneillään....oliko stipendi tarpeen?

• jajagölä

Taisi myydä kavereilleen liian kalliilla kun VVO nosti heti vuokrat kaksinkertaisiksi.

• viimeisetvedot

Rinne laittaa nyt elämän risaiseksi ja yrittää tuhota puolueestamme kaiken mahdollisen kun tuntee olevansa epäonnistunut hommassan. Turhautunut sen täytyy olla.

• Hämärä kauppahan se on kaiken kaikkiaan.

Siinä on niin paljon sisäpiirikytkentöjä, että poliisin pitäisi selvittää asia.

Tekikö Rinne jonkin salaisen esisopimuksen kaupasta jo ennen eduskuntavaaleja, jotta hän ja hänen suosikkinsa − kuten Anan puppelipoika Lindis − saivat vaalitukea?

• Lindikselle-tukea

Catella Oy valitsi tarjouskilpailuun kolme firmaa, joiden nimiä se ei anna julkisuuteen. Olisiko VVO Oy, AY-taustainen Asuntosäätiö ja "tarjouskilpailun" voittanut VVO Kodit Oy? Oman ilmoituksensa mukaan ainakaan SATO Oy ei ollut kutsuttujen mukana. Kauppakirja kuuluu olevan salainen?

• Lindikselle-tukea kirjoitti:

Catella Oy valitsi tarjouskilpailuun kolme firmaa, joiden nimiä se ei anna julkisuuteen. Olisiko VVO Oy, AY-taustainen Asuntosäätiö ja "tarjouskilpailun" voittanut VVO Kodit Oy? Oman ilmoituksensa mukaan ainakaan SATO Oy ei ollut kutsuttujen mukana. Kauppakirja kuuluu olevan salainen?

Aika outoa, että nykyisenä läpinäkyvyyden aikana rekisterissä oleva puolue voi salata talousasiansa tuolla tavalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      176
      4757
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3306
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1916
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      666
      1853
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1816
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1495
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe