Nyt olen päättänyt oikeasti jättää huomenna mieheni ja alkaa sinkuksi. Mutta millä sanoilla sen tekisin? Emme asu yhdessä mutta hän on 99% todennäköisyydellä psykopaatti enkä yhtään osaa arvata miten hän reagoi.
Mietin vaihtoehtoja...
Täyshiljaisuus (epäkohteliasta)
Selittää et kiireitä (tekosyy)
Auttakaa! Miten impulsiivisen tyypin voi jättää? Hän ei todellakaan halua erota.
parhaat sanat?
63
<50
Vastaukset
No sano sille, että susta tuntuu, että tästä ei tule mitään ja että tää on nyt tässä - että morjens. Jos se mies on murhanhimoinen psykopaatti, niin kannattaa sanoa tuo puhelimitse.
Voit toki lisätä tuohon perään vielä klassikon eli "vika ei ole sinussa vaan vika on minussa" ja sit voit itkeä vähän, niin tulee fiilis, että se on vaikeaa sinullekin. Tosin jos se mies on psykopaatti, niin sehän ei tunne mitään. Itkeminen on siis turhaa.- xixixixi
Se on rikollinen.
Vois luulla ettei kukaan väkivallalla toista koita saada jäämään mut voihan se koittaa kiristää tms. tai luultavasti heittäytyy säälittäväksi rääpäleeksi joka yhtäkkiä alkaa tuntemaan kamalasti tunteita. (Oikeesti ei tunne mitään) Olen sanonut sille ihan suoraan missä vika muttei se muuta käytöstään joten minä lähden.
- atännä
Viileän kohteliaan asiallisesti niin, ettei jää epäselvyyksiä. Etkä sitten pidä enää mitään yhteyttä etkä vastaa puheluihin etkä viesteihin. Vaihda numero ja varaudu muuttamaan, jos se tosiaan on psykopaatti. Jos sinulla on ystäviä, pyydä heitä yöpymään ja viettämään aikaa luonasi jonkin aikaa. Selitä heille, mistä on kysymys.
- Unohdatäysin
Juuri näin. Olen kokenut tapauksen. Jopa poliisi neuvoi että ottaa joku tuttu yökaveriksi heti sen kertoman jälkeen turvaksi.
Kyllä hän palasi, mutta parin viikon päästä. Tuli vara-avaimellani sisälle. - xixixixi
Luultavasti se sekoo ihan täysin (näyttelee tunteita saadakseen haluamansa). Se luulee et kaikki on hyvin mutten pätkääkään luota koko tyyppiin enkä sen vilpittömyyteen. En oo koskaan kertonu mielipidettäni hänestä hänelle eikä olla ikinä riidelty koska oon kiltisti aina suostunut kaikkeen mitä hän haluaa ja ehdottaa. Tajusin vasta eilen etten kunnioita vaan pelkään häntä vähän ja pelon takia en oo jättäny plus tietty pelkään sitä "tunnemyrskyä" mikä siltä suunnalta luvassa.
- atännä
xixixixi kirjoitti:
Luultavasti se sekoo ihan täysin (näyttelee tunteita saadakseen haluamansa). Se luulee et kaikki on hyvin mutten pätkääkään luota koko tyyppiin enkä sen vilpittömyyteen. En oo koskaan kertonu mielipidettäni hänestä hänelle eikä olla ikinä riidelty koska oon kiltisti aina suostunut kaikkeen mitä hän haluaa ja ehdottaa. Tajusin vasta eilen etten kunnioita vaan pelkään häntä vähän ja pelon takia en oo jättäny plus tietty pelkään sitä "tunnemyrskyä" mikä siltä suunnalta luvassa.
Pyydä kaveri tueksi ja yökylään ja hoida homma puhelimella. Älä jää kuuntelemaan niitä ulinoita, jos on tarve kerro että sinulla on ystäviä kylässä, pysy asiallisesti kannassasi ja lopeta puhelu. Toivotaan, ettei seuraa mitään ikävämpää. Jos uhkailee, niin heti yhteys poliisiin.
- Vaara-
Älä avaa kotisi ovea kenellekään. Vaihda puhelin numeroa.
- ätminkäinen
Tässä nainen yrittää erota jännämiehestä
- AinakoNäitä
Jaha. Eli taas tulemme saamaan iltauutisiin otsakkeen "nainen löytyi poltettuna ladosta. Henkirikosta epäillään." Tai. "Mies ampui naisystävänsä ja lopuksi itsensä" Koitahan pärjätä. Näitä tarinoita on säännöllisesti lehdet väärällään.
- Hhhhhghhhg
Luin psykopaatin kriteerit niin psykopaatti EI tee itsemurhaa. Tietysti saattaa kilahtaa.
- Hahshsh
Hhhhhghhhg kirjoitti:
Luin psykopaatin kriteerit niin psykopaatti EI tee itsemurhaa. Tietysti saattaa kilahtaa.
Palsta täynnä psykopaatteja :D
- apoyabå
No niin, mitäpä siinä sitten ylekin oikein uutisissa klo. 20.30 tiedotti kuinka joku nainen oli eronnut aviomiehestään ja mediaseksikkäästi monikerros vai monimuotoisena päätti ruveta lespoksi, Että sillei. Jos minulta kysyttäisiin niin tallinan seksimatkalaisille lähinnä miehijä tarkoitan olisi älykkämpää hyväksyä oma keski-ikäisyytensä ja maata sohvalla odotellen vaimon paistamaan bostonkakkua Nyt taitaa monellakin seksimatkalaisella olla liian myöhäistä.
- mahoganydick
eroat miehestäsi mistä miehestäsi olet typerä paska joka ei osaa käyttää suomen sanoja sano vaan reilusti äijäst joka heitti sinuun pari kertaa spermaa
- kaunisjaska
Ja jätti vitttuusi herpeksen ja hepatiitin
Oikein heitit ylpeästi ja lakonisesti "Se on rikollinen" hahah sellainen rikollinen pitäisi panna kävelemään oven karmiin pari kertaa! Ja lopuksi leipoa vähän naamaan! ahahha! - xixixixi
kaunisjaska kirjoitti:
Ja jätti vitttuusi herpeksen ja hepatiitin
Oikein heitit ylpeästi ja lakonisesti "Se on rikollinen" hahah sellainen rikollinen pitäisi panna kävelemään oven karmiin pari kertaa! Ja lopuksi leipoa vähän naamaan! ahahha!Kiitti muistutuksesta. Jos eroo niin pitää muistaa testit.
Täh? Ei ole todellista....Normaaleissa perheissä asioista jutellaan kuule ihan kotona nokat vastakkain ja päätetään sitten yhdessä erota...Että puhelimellako ne nykyään parisuhteet lopetetaan. Kyllähän se kannatais jo vähän alusta alkaen katsoo minkälaisen miehen matkaan lähtee, niin ei tartte kuolemaa pelätä kriisitilanteissakaan. Huokaus ja haukotus.
- xixixixi
Ei voi päättää "yhdessä erota" kun toinen ei edes halua erota!!!
xixixixi kirjoitti:
Ei voi päättää "yhdessä erota" kun toinen ei edes halua erota!!!
No yleensä kun asiat on siinä pisteessä, niin olettaisi sen olevan molemmille parempi ja siitä voi keskustella yhdessä, mut joo, voi olla ettei se halua sitä. Siitä huolimatta normaalit ihmiset keskustelee nokat vastakkain. Joskus toinen itkee toista enemmän, mut näin näkisin.
- xixixixi
CamelBoots kirjoitti:
No yleensä kun asiat on siinä pisteessä, niin olettaisi sen olevan molemmille parempi ja siitä voi keskustella yhdessä, mut joo, voi olla ettei se halua sitä. Siitä huolimatta normaalit ihmiset keskustelee nokat vastakkain. Joskus toinen itkee toista enemmän, mut näin näkisin.
Mä en oikeesti tajuu mitä pitäs puhuu. Mun puolesta riittää kaks sanaa NyT ja riitti. Pitäskö mun kuunnella sen valheita vielä...psykopaatti ei muuta tee ku valehtelee ja huijaa. Oon jo ihan tarpeeks kyllästyny kun Yhteenkään psykopaatin sanaan ei voi uskoa. Ei yhteenkään.
- Bigbigg
CamelBoots kirjoitti:
Jos luit alotuksen niin ei tässä ole kyse normaaleista eroista vaan nainen aikoo erota täysin arvaamattomasta impulsiivisesta kusipäästä!
xixixixi kirjoitti:
Mä en oikeesti tajuu mitä pitäs puhuu. Mun puolesta riittää kaks sanaa NyT ja riitti. Pitäskö mun kuunnella sen valheita vielä...psykopaatti ei muuta tee ku valehtelee ja huijaa. Oon jo ihan tarpeeks kyllästyny kun Yhteenkään psykopaatin sanaan ei voi uskoa. Ei yhteenkään.
Kuulostaa siltä, että te ei oikeen ymmärrä parisuhteista mitään, vaikka täällä niin kovasti sitä parisuhdekokemusta toitotetaan....Kyllä se kohtuu epäkunnioittava teko on laittaa tekstarilla eroilmoitus..Jo pelkästään tuo on syy kuristaa ihminen, mikäli siihen on taipumusta. Kunnioitus täytyy olla molemmin puolin alusta loppuun... Tää kuulostaa teinijutuilta nyt. Noh se ja sama minulle. Kyllähän tuotakin nykyään tapahtuu, ku jengi on pihalla ku lumiukot elämässään. Missään ei ole mitään järkeä, kunhan älskätään.
- xixixixi
CamelBoots kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että te ei oikeen ymmärrä parisuhteista mitään, vaikka täällä niin kovasti sitä parisuhdekokemusta toitotetaan....Kyllä se kohtuu epäkunnioittava teko on laittaa tekstarilla eroilmoitus..Jo pelkästään tuo on syy kuristaa ihminen, mikäli siihen on taipumusta. Kunnioitus täytyy olla molemmin puolin alusta loppuun... Tää kuulostaa teinijutuilta nyt. Noh se ja sama minulle. Kyllähän tuotakin nykyään tapahtuu, ku jengi on pihalla ku lumiukot elämässään. Missään ei ole mitään järkeä, kunhan älskätään.
Kun vastapuoli ei oo koskaan pelannu samoilla säännöillä kun ns tavalliset ihmiset niin miksi sellaista pitäisi kunnioittaa joka ei suostu ikinä käyttäytymään niinkuin normaalit ihmiset, saatika kunnioittamaan ketään.
- nobeefforme
xixixixi kirjoitti:
Kun vastapuoli ei oo koskaan pelannu samoilla säännöillä kun ns tavalliset ihmiset niin miksi sellaista pitäisi kunnioittaa joka ei suostu ikinä käyttäytymään niinkuin normaalit ihmiset, saatika kunnioittamaan ketään.
Joidenkin integriteetti riittää toimia oikein vaikka toinen tekisi mitä.
- Kilttiatm
Voin jo kuvitella iltalehden otsikot. Miten olet tuollaisen jännämiehen kelpuuttanut?
- xixixixi
Ihmisen oppii tuntemaan vasta ajanmyötä. Hän kerto viel tammikuussa lopettaneensa rikollisen elämäntavan mut totuus on ihan muuta. Samoin hänen tunteeton katumatin luonne on alkanut vasta nyt paljastua ja se että hän huijaa ja valehtelee KAIKEN. Ei noita alussa näe.
- näinsemännöö
Naiset on masokisti luonteisia. Tykätään miehistä jotka hakkaa ja nautitaan kun niistä pääsee valittamaan ystäville ja nettiin. Mies joka ei hakkaa on tylsä eikä siitä ole mitään jännittävää kerrottavaa ulkopuolisille. Siksi naiset jättävät hyvät miehet ja roikkuvat paskoissa.
- OliskoTrolli
xixixixi kirjoitti:
Ihmisen oppii tuntemaan vasta ajanmyötä. Hän kerto viel tammikuussa lopettaneensa rikollisen elämäntavan mut totuus on ihan muuta. Samoin hänen tunteeton katumatin luonne on alkanut vasta nyt paljastua ja se että hän huijaa ja valehtelee KAIKEN. Ei noita alussa näe.
"Hän kerto viel tammikuussa lopettaneensa rikollisen elämäntavan mut totuus on ihan muuta."
Eli ainakin siitä tammikuusta asti sinun olisi pitänyt tietää että kyse on ongelmatapauksesta, koska viimeistään silloin olet tiennyt että henkilö on ollut (ja siten mahdollisesti vielä on) rikollinen. Jos tiedät että joku on tehnyt jotain rikollista elämässään, miksi ryhtisit kyseisen henkilön kanssa suhteeseen? Rakkaus parantaa paatuneen rikollisenkin vai? Just joo. :D Todennäköisemmin siitä rakkauden toisesta osapuolesta tulee se seuraava rikoksen uhri. - xixixixi
OliskoTrolli kirjoitti:
"Hän kerto viel tammikuussa lopettaneensa rikollisen elämäntavan mut totuus on ihan muuta."
Eli ainakin siitä tammikuusta asti sinun olisi pitänyt tietää että kyse on ongelmatapauksesta, koska viimeistään silloin olet tiennyt että henkilö on ollut (ja siten mahdollisesti vielä on) rikollinen. Jos tiedät että joku on tehnyt jotain rikollista elämässään, miksi ryhtisit kyseisen henkilön kanssa suhteeseen? Rakkaus parantaa paatuneen rikollisenkin vai? Just joo. :D Todennäköisemmin siitä rakkauden toisesta osapuolesta tulee se seuraava rikoksen uhri.Ai jos joku on joskus lähettäny tekstarin tai vastannu puhelimeen autolla ajaessaan (todellinen vaara tappaa joku) niin sitten ei saa ikinä enää olla sellasen kans?
Ton rikoksista on kulunut jo kaksi vuotta ja ihan oikeesti uskoin ettei se enää hölmöilis mut perjantaina paljastu et se koittaa tehä vaan isompia rikoksia. Mulla on tiukat arvot ja korkea moraali ja tää tieto sotii nyt pahasti mun oikeustajua vastaan. En kuvittele voivani parantaa ketään.
Ei se toistaseks oo varastanu multa mitään myt rikoskumppaniksi haluais mut. Idiootti. - OlisikoTrolli
xixixixi kirjoitti:
Ai jos joku on joskus lähettäny tekstarin tai vastannu puhelimeen autolla ajaessaan (todellinen vaara tappaa joku) niin sitten ei saa ikinä enää olla sellasen kans?
Ton rikoksista on kulunut jo kaksi vuotta ja ihan oikeesti uskoin ettei se enää hölmöilis mut perjantaina paljastu et se koittaa tehä vaan isompia rikoksia. Mulla on tiukat arvot ja korkea moraali ja tää tieto sotii nyt pahasti mun oikeustajua vastaan. En kuvittele voivani parantaa ketään.
Ei se toistaseks oo varastanu multa mitään myt rikoskumppaniksi haluais mut. Idiootti.Tekstarin lähettäminen tai puhelimeen vastaaminen autolla ajaessa ei ole rikos. Se on rike. Pienistä rikkeistä sakotetaan. Niitähän suurin osa ihmisistä on ainaki joskus elämässään tehnyt, ajanut vähintään sen kerran ylinopeutta tai vaikka pissannut julkisesti kaupungilla. Rikoksista sen sijaan tuomitaan mm. vankilaan. Rikollisen ero pienen rikkeen tekijään on yleensä siinä että rikollinen tietoisesti vahingoittaa muita tai osoittaa täyttä välinpitämättömyyttä muiden hyvinvoinnin suhteen. Rikkeen tekijä ei yleensä mitenkään merkittävästi vahingoita muita, ainakaan tahallaan - vaikka se puhelimeen puhuminen ajaessa saattaakin nostaa merkittävästi onnettomuusriskiä.
Tuskin tuo sinun rikollisesi sitä rikosta teki ajaessa kännyykkään puhumalla. On siis turha vertailla tuollaiseen. Jos kaikki rikokset ja pikkurikkeet haluaa arvottaa samanarvoisiksi, niin silloinhan keskiverto raiskaaja ja murhaajakin on ihan vaan perusjamppa siinä missä me kaikki muutkin. Ja sarjamurhaatkinhan ne on oikeastaan ihan samanlaisia kuin muutkin tappajat. Samahan se onko tappanut yhden vai kymmenen. Eikös vaan.
Mutta mennyt on mennyttä. Toivottavasti opit jotain vastaisuuden varalta ja pysyt kaukana rikollisista (olettaen että selviät eroon tämänhetkisestä).
- ätminki
Sano sille että jätän sinut arvoisa jännämies, ethän tapa minua
- xixixixi
Kiitos, taidan käyttää tätä koska tähän sisältyy huumoria. Mutta uskooko noita sanoja..... :-D :-D
- M.26v
Minkä ikäinen olet? Olenko minä se mies jonka aiot jättää? Mä tiedän mitä teit viime kesänä. :D
- xixixixi
Haha...et taida olla jollet oo syntyny helmikuus 1995. :)
- kiltti-ja-kunnollinen
Miksi et kelpuuttanut kunnollista miestä heti niin ei olisi mitään jättämis ongelmaa eikä tarvis pelätä?
- xixixixi
En oo tavannu kunnollista. Ton kans kävin treffeillä ja juttu muuttunu nyt niin vakavaks et postit menee jo samaan osotteeseen. Kukaan ei oo pitäny musta niin hyvää huolta kun hän enkä nyt puhu seksistä.
- xixixixi
No niin. Nyt se on jo kolme kertaa ottanu yhteyttä. Laitoin kännykän äänettömälle ja nurkkaan. En oo vieläkään ilmottanu et nyt riitti. Ei oo vaan voimia siihen. Toivon että ymmärtäs. Kiirepäivä muutenki mut se hermostu jo kun en 10 minuutissa (!!!) vastannu mitään. Nyt en oo 45 minuuttiin vastannu mitään.
Miten tollaselle voi sanoa et nyt vittu erotaan kun se suuttuu jo siitä jos en 10 minuutissa vastaa sille! - Kilttiatm
Pitääkö minun tulla sanomaan kun et itse uskalla. Naiset tekee erostakin niin vaikeeta että ei mitään rajaa. nyt heti lähetät sille viestiä että "me ei seurustella enää"
- xixixixi
Tuu vaan. Voisinkin vaihteeks seurustella kiltin atmin kanssa.
Eks toi nyt oo aik töksäytys jos ihan puskista vetää "me ei seurustella enää". Sehän saa sydänkohtauksen ku pari päivää sit viel kaikki oli niin romanttista. Tai hän oli niin romanttinen. (tai näytteli sellaista)
En oo vaan keksiny oikeita sanoja. Tiedän et sano mitä vaan se vetää herneen nenään enkä oo kovin hyvä keskustelee negatiivisista tunteista. Pitäs varmaan olla jotkut perusteet erolle. Mun ainoa perustelu on se et mun mieli hajoo jos jatkan sen kanssa. Se pettää mua ihan mennen tullen enkä enää jaksa sellasta. En haluu enää yhtenäkään yönä miettiä kenenköhän vieressä se nytkin nukkuu. - Kilttiatm
Parempi vaan töksäyttää suoraan tylysti että ei jää epäselväksi millä asialla olet. Jos saa sydärin niin sitten on ainakin yksi jännämies vähemmän.
- Flkmewlkflkm
pakkaat kamas, annat mun osoitteet ja sanot että "Jos tulee jotain asiaa niin tässä on uusi osoitteeni."
Hyvällä tuurilla psykopaattimiehesi tekee jotain sellaista että voin laillisesti piestä hänet sairaalakuntoon tai ehkä jopa hätävarjelun nimissä tappaa.
Onkin ollu vähän tylsää viimeaikoina.- xixixixi
Joo oon miettiny ulkomaille muuttoa niin ei ainakaan löytäis. Se on huumeriippuvainen ja siksikin pelotta sen reaktiot.
- exä-jätti
xixixixi kirjoitti:
Joo oon miettiny ulkomaille muuttoa niin ei ainakaan löytäis. Se on huumeriippuvainen ja siksikin pelotta sen reaktiot.
Mun exä lähti sellaisen jännämiehn matkaan joka käytti huumeita. Se oli vuonna 2008 ja huonosti siinä kävi exälle silloin.
- xixixixi
exä-jätti kirjoitti:
Mun exä lähti sellaisen jännämiehn matkaan joka käytti huumeita. Se oli vuonna 2008 ja huonosti siinä kävi exälle silloin.
Millä tapaa huonosti? Jos erosivat niin sitähän tapahtuu kaiken aikaa.
Pääasia että jätät. Jos pelkäät tee se julkisellapaikalla.
Itse en ole sitä oikeaa tapaa keksinyt. Olen miettinyt sitä kymmenen vuotta.- Ex--PUA
:D hahahhaa!
Sitä saat mitä tilaat!
On jälleen palstatotuuksien aika.
- naiset ovat tyhmiä
- naiset ottavat rikollisen jännämiehen, mutta eivät kilttiä miestä
- naiset ajattelevat ala- ei yläpäällään.
No, koska rikollisen psykopaatin halusit, niin sellaisen myös sait. :) Olkoon tämä opetukseksi muille, ja ehkä myös varoittavana esimerkkinä, jos joku meinaa olla saman sorttinen idiootti kuin sinä.- xixixixi
Hahaha...kiva et joku saa iloa tästäkin. Joo, seksi on taivaallista ja sen voimin kai tähän asti menty. :-)
- Ex--PUA
xixixixi kirjoitti:
Hahaha...kiva et joku saa iloa tästäkin. Joo, seksi on taivaallista ja sen voimin kai tähän asti menty. :-)
Siinä on saavutusta kerrakseen: olla rikollisen psykopaatin spermaviemärinä.
- xixixixi
Ex--PUA kirjoitti:
Siinä on saavutusta kerrakseen: olla rikollisen psykopaatin spermaviemärinä.
Onhan se kiva kun joku sanoo rakastavansa ja halii. Ja kuuntelee kaikki huolet ja ilot ja on aina vierellä.
Tuollainen viemäri. - 5plus6
xixixixi kirjoitti:
Onhan se kiva kun joku sanoo rakastavansa ja halii. Ja kuuntelee kaikki huolet ja ilot ja on aina vierellä.
Tuollainen viemäri.Jos ätmi rakastaa, halii ja kuuntelee huolia ja murheita ei sellainen silti kelpaa koska ätmi ei lyö eikä ätmin kanssa seksi ole taivaallista kun ei sitä seksiä päästetä edes ekaa kertaa kokemaan kun eihän rumia nussita. Tästä aloittaja saakin sitten tulevat lehti otsikot eli löytyy kohta palasteltuna pitkin L&T.n jakoreittiä. Mutta olihan jännää ja seksikin oli kivaa.
- xixixixi
Taas se soittaa. En oo vastannu koko päivänä koska tiän et jos kuulen sen äänen niin ihastun aina siihen..
- Naisotus
Tiedän tunteen kun exä soittaa. Se voi soitella 60 kertaa päivässä eikä usko että ollaan erottu.
- dfneuvoo
On siinä harvinaisen tyhmä akka! Ensin alkaa jännä-ähkijän ja kriminaalin spermaviemäriksi ja sitten tulee tänne itkemään kohtaloaan. Lyöt sitä parisataa kertaa kirveellä päähän niin että veri vaan lentää!
- 192
No taivas varjele, vara-avain olisi ensimmäiseksi pitänyt nyysiä takaisin tai sarjoittaa lukot uudestaan!!!
- xixixixi
Voi vittu! Emmä saanu sitä jätettyä mutten kyl suostu/halua puhua sen kans enkä oo vastannu vaik soittanu miljoona kertaa. Mut se pelästy et mulle on sattunu jotain niin laitoin et oon hengis.
- Saamielenrauhan
Ne pitää välit vaan katkaista asiallisesti kertomalla, ei sellainen muuten lopu. Ja ota tilanteeseen tukijoukot mukaan, älä tee sitä yksin ja sen jälkeen puhelinnumeron vaihto salaiseksi ja vaikka majailet kaverin luona muutaman ajan, että tilanne rauhottuu. Hän voi kyllä tulla kotiisikin häiritsemään, mutta aina voi poliisin paikalle kutsua ja neuvoisin miettimään myös muuttamista jonnekin muualle sekä osoitteen muuttamista myös salaiseksi.
- xixixixi
Kun mä kuitenkin pikkasen rakastan sitä psykopaattia niin on vaikea jättää. Ja esim tänään se ei ollu yhtään psykopaatti kun se pelkää et jätän sen. Oon vähän pohjustanu sitä eroon täs viime viikot niin siks se on nöyrää poikaa.
- Sano-totuus
"Sulla on aisuri liian pieni muna. Nyt mä lähden. Ja lähtee myös Älvsby-talo ja Octavia."
- xixixixi
Oon nyt kirjottanu tekstarit valmiiksi kun huomenna taas keskustellaan. Kysyn aikuismaisesti senkin mielipidettä eroon vaikkei sillä vaikutusta olekaan.
Olen kyl aika rakastunu häneen. - xixixixi
Jätin sen psykopaatin.. kirjotin etten haluu siltä mitään. Nyt se kysyy mitä koitan sanoa...mitä vastaan?
- ruma-ätmi
Nainen ei pysty jättämään jännämiestä joten ei kannata yrittää edes.
- xixixixi
Olit oikeassa!!!! Se sano rakastavansa mua todella paljon ja peruin eroaikeeni.
- xixixixi
Päätin nyt kuitenkin erota. Olen niin kypsä.
- ValheellaOnLyhyetJäljet
On pidettävä mielessä, että tuollainen nainen voi olla äärimmäisen petollinen. Takavuosina muistan tapauksen, jossa erotilanteessa nainen valehteli kavereilleen että hänen miesystävänsä ei jätä häntä rauhaan vaan kiusaa jatkuvasti häntä. Nämä kaverit uskoivat tuota naista ja hakkasivat sairaalakuntoon vai oliko se peräti kuoliaaksi tuon miehen. Tuomioistuinkäsittelyssä osoittautui, että tosiasiassa mies ei ollut ottanut yhteyttä tuohon naiseen vaan kaikki oli naisen omaa kehittelyä. Nainen ja hakkumiehet saivat muistaakseni pitkät tuomiot. Joku muu muistaa kenties tapauksen paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144