Jokos alkaa uskovaisten meno mennä liian pitkälle kun laittavat alakouluikäisiä jakamaan Jumalan sanaa-lehtisiä ovelta ovelle.Ettekö yhtään ajattele milloin ovelta sanotaan suorat sanat noille lehtisille ja lapsi saa loppuikäisen trauman oikeasta elämästä??
uskovaiset kehtaa
8
<50
Vastaukset
- kyllänäinon
Lastensuojeluviranomaiset liikkeelle.
miksi uskovaiset moista tekisivät, ovat rehtejä ja hyviä ihmisiä
- ssdfghj
Jehovat niitä kaistapäitä on
- tredew
No onko tuo nyt nii kamalaa jos alaikäiset lapset jakelevat jotain uskonnollisia lehtisiä, kerjäähän muidenkin alaikäiset lapset pääsiäisenä naama maalattuna huivi päässä karkkeja.
- gtjtttjy
Uskovaiset aivan jumalattoman röyhkeää porukkaa useimmat, ja rahan ahneita!
- fe2dw1d
Niin ne on tavis ihmisetkin ja kansanedustajat röyhkeitä tai kuka vaan kellä mahdollisuus päästä käsiksi ylimääräisiin rahoihin, samoin olen minä kyllä ahneeksi heittäydyn jos tiedossa jossain ylimääräistä löysää rahaa jonka voisi saada helpolla, en ole sen kummempi ihminen kuin muutkaan.
- sdfghj
Kerran on mun ovella jehovat käyny toivotin ne sinne minne ei valo paista ei ole sen koommin näkyny
- S.Pace_ja_N.atzi
Meilläkin on vähän sama kokemus. Kerran tuli alaikäiset jehovantodistajat ovelle. En päästänyt sisälle. Jos olisivat olleet aikuisia, niin olisin voinut keittää kahvit ja käännyttää heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854