Kamuttaja toivoo

Hyvää ja rauhallista Juhannusta kaikille nykyisille, ja entisille lieksalaisille.
Ennen aikaan siellä paloi kymmeniä kokkoja, mutta miten nykyään.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurapuro

Kiitos sulle samoin.

• Viekinrannoilta

Tokihan kokkoja on paljon, hyvää jussia vaan kaikille!

• Pielisellä aurinko juuri pilkistää pilven raosta. Kokkosavuja ei vielä näy. Järvi alkaa olla tyyni äskeisen sadekuuron jälkeen. Uskon, että kokot syttyvät parin tunnin aikana. Viime juhannusaattona mökiltämme näkyi kymmenisen kokkoa. Saa nähdä saadaanko nyt kastuneet kokkorakennelmat syttymään. Kamuttajalle ja kaikille lieksalaisille rauhaisaa Juhannusta!

• Partalanmäen-poikia

Minula tuo liikkuminen on huonoa joten kokot jää pois ohjelmasta. Hyvää Juhannusta kaikille Lieksalaisille ja pois muuttaneille ja kamuttajalle, kuka lienetkin. Olisi mukava tavata ja jutella vanhoista asioista.

• Kolmen-ukon-kopla

Hyvvee jussia kamuttja, tule joskus käymään Lieksassa minulla on mökki Pielisen rannalla niin muistellaan vanhaa Lieksaa. Meitä on kolme vanhaa miestä jotka toisinaan kokoonnutaan, muutaman kerran vuodessa. vihjaa jos aiot tulla niin järjestetään tapaaminen, varmasti pidetään vieraana.

• On houkutteleva kutsu, mutta taitaa olla minun osalta Lieksan reissut jo tehty.
        Tuo terveys tuppaa sanomaan niin.
        Mikä ois mukavampaa kuin istua ja katsella Pielisen pinttoo siinä sivussa muistellen vanhoja asioita.
        Jos kuntouvun niin jotta joskus tulen niin ilmotan kyllä tällä palstalla ja uskon löytäväni muutamia tänne kirjottavia asiallisia ja asioita tuntevia ihmisiä..

• Koti-Teppanassa
        kamuttaja kirjoitti:

On houkutteleva kutsu, mutta taitaa olla minun osalta Lieksan reissut jo tehty.
        Tuo terveys tuppaa sanomaan niin.
        Mikä ois mukavampaa kuin istua ja katsella Pielisen pinttoo siinä sivussa muistellen vanhoja asioita.
        Jos kuntouvun niin jotta joskus tulen niin ilmotan kyllä tällä palstalla ja uskon löytäväni muutamia tänne kirjottavia asiallisia ja asioita tuntevia ihmisiä..

Tule meille majottummaan jos tiijät missä on Teppana.

• kamutttaja
        Koti-Teppanassa kirjoitti:

Ka, eiköhän tuo Teppanakin löytyne.

• Koti-Teppanassa kirjoitti:

Kyllä satun tietämään Pielisjärven kunnassa olleen Teppana nimisen paikan, mutta minulla on se käsitys ettei siellä enää ketään asu.
        Tarkoitit varmaan asuneesi siellä joskus.

• kamutttaja kirjoitti:

Ka, eiköhän tuo Teppanakin löytyne.

Tämä kamuttajana kirjoittanut en ollut minä.
        Kuomaa 3 kpl k-kirjaimia joten meni läpi.
        No eipä tuossa mitään pahaa ollut, totta se oli jotta löytyy Teppana.

• owkuusinen

hyvee juhannusta kamuttajalle ja muillekiin,toivottavasti nää lieksan sivut sais häiriköistä siivotuu.

• Puuton-Paavo

Kaikillen aurinkoista juhannusta!

• Teppanan-fani
    • rotestimökinpoika

24.7.2015. iltapäivällä kokoontuu vaskiteltassa entisiä lieksalaisia keskustelupaneeliin.
      Tiedoksi.

• eläkkeellä-67v

Samaan tilaisuuteen kokoontuu myös nykyisiä lieksalaisia, jotka ovat työn takia harhailleet välillä maailmalla. Myös ikänsä Lieksassa pysyneet ovat tervetulleita.

• Voi kun pääsisin, tulisin tosi mielelläni.
        Vaikka olen virallisesti ollut eläkkeellä jo aika kauan niin todellisuudessa olen tiukasti kiinni töissä ja tuo terveys ketale myös reistailee väliin häijysti.

• Kroonikko
        kamuttaja kirjoitti:

Voi kun pääsisin, tulisin tosi mielelläni.
        Vaikka olen virallisesti ollut eläkkeellä jo aika kauan niin todellisuudessa olen tiukasti kiinni töissä ja tuo terveys ketale myös reistailee väliin häijysti.

Mikä tauti sinua vaivaa jos saa kysyä, ei ole pakko vastata.

• etkö.näe
        Kroonikko kirjoitti:

päästään se on vialla

• se-on-pipipää
        etkö.näe kirjoitti:

päästään se on vialla

Tuo törkyaloitusten tekijä tässä on päästään vialla.

• Kroonikko kirjoitti:

En taida kertoa julkisesti, mutta pahoja tauteja on.

• Nuori-lieksalainen

Hei missä se paneli pidetään, kiva tulla kuuntelemaan.

• yksinkertaista
        Nuori-lieksalainen kirjoitti:

Hei missä se paneli pidetään, kiva tulla kuuntelemaan.

Siellä missä muutkin viikon tilaisuudet

• Simo.Ala-Hurtta

Meni jo ja mäkätti mennessään.

• puputtaja

Näitkö paljon kamuttak

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238