Onko normaalia että syöksyssä erittyvän nesteen määrä kasvaa runsaasti että vaikka on jo yli kaksikymmentä vuotias?
Kolmen viimeisen viimeisen vuoden aikana siemensyksyn määrä on kasvanut erittäin runsaasti. Lisäks oleni tuntenut alavatsassa painetta. Onko normaalia vai kannattaako käydä tutkituttamassa?
Kasvanut siemennesteen määrä
2
91
Vastaukset
- Aina_kovana
En tiedä, kuinka normaalia siemennesteen määrän nousu on. Itse jouduin yhden onnettomuuden takia pitämään taukoa runkkaamisessa ja viimein kokeilin toisella kädellä ja uudella otteella. Ikinä en ole saanut niin hyvää orgasmia ja ikinä ei ole ennen eikä sen jälkeen tullut niin paljoa spermaa. Minulla oli koura kuppina terskan päässä ja alla ja se määrä todella yllätti minut. Minulla oli koko koura täynnä ja vielä tippui lattiallekin.
Sen paineentunnun takia kannattaa mennä lääkäriin ja jutella tarkemmin. - asdfghjklöäää
vedä käteesi siten että pidät desin mittaa ja katsot kuinka paljon sitä tulee seuraa viikko mällin määrää ja katso onko se saman väristä. sitten loppuviikosta viet lääkäriin ne mällit tutkituttavaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637